Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AT.ZP.271.17.2024RMN „Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 19 „Słupskiego Chłopczyka” w Słupsku”.

Roksana Mikułko-Nadolska
Urząd Miejski w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 04-07-2024 10:08:00
Składania : 17-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 17-07-2024 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4. SWZ z załącznikami - BIP.zip zip 2184.7 2024-07-04 10:08:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 231.38 2024-07-04 10:08:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-07-04 10:23 Roksana Mikułko-Nadolska Działając na podstawie art. 222 ust.4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza
przeznaczyć kwotę 614.249,33 zł brutto, w tym:
cz. 1 (jajka) - 6.615,00 zł brutto;
cz. 2 (nabiał) - 97.641,50 zł brutto;
cz. 3 (art. spożywcze różne) - 80.657,05 zł brutto;
cz. 4 (pieczywo) - 49.539,01 zł brutto;
cz. 5 (mięso i wędliny) - 126.243,21 zł brutto;
cz. 6 (warzywa i owoce) - 113.963,42 zł brutto;
cz. 7 (mrożonki)- 39.100,94 zł brutto;
cz. 8 (ryby) - 100.489,20 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 89