Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZC/29/2024 Pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa informacji KRI oraz opracowanie procedur i wykonanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji SZBI i przeprowadzenie szkolenia dla Pracowników

Termin:
Zamieszczenia : 04-07-2024 13:53:00
Składania : 18-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie

bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym

Wykonawcą.

Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Warunki dostawy i płatności:

  • dostawa do siedziby Zamawiającego Janusza Korczaka 45 w Policach 72-010 ,
  • koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy,
  • w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do sprzętu musi być dołączony list przewozowy,
  • forma płatności przelew, termin płatności do 14 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

 

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:

  • jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
  • przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
  • przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim. 

Termin realizacji zamówienia  od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.08.2024 r, do dnia 31.12.2024r. 
Kryterium oceny ofert jest -cena 100%

Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO 

 

 W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  lub telefonicznie pod nr. telefonu: Katarzyna Kałucka tel.504 265 228
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 209.06 2024-07-04 13:53:00 Postępowanie
2023 Klauzula informacyjna dla oferentów do formularza ofertowego.docx docx 18.29 2024-07-04 13:53:00 Kryterium

Komunikaty

2024-07-06 20:35 Małgorzata Worona W odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiającego w dniu 05.07.2024 r. udzielamy odpowiedzi:

Pytanie nr 1: " W wymaganiach dotyczących udziału w postępowaniu nie przedstawiają Państwo konkretnych referencji/ certyfikatów. Które zapewniają należyte wykonanie przedmiotu zamówienia. W związku ze zmianą KRI z maja br. normy KRI zostały oparte na normie ISO 27001. Czy w takim razie zamawiający przewiduje wytyczne podobne jak w innych zapytaniach dotyczących SZBI tj.
"a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jedną usługę dotyczącą przygotowania i wdrożenia Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji, który uzyskał certyfikat jednostki certyfikującej posiadającej akredytację przyznaną przez Polskie Centrum Akredytacji:
- na podstawie Polskiej Normy PN-ISO/IEC 27001:2023,
- w ramach jednego zamówienia na rzecz podmiotu publicznego,
Informacje dodatkowe: https://www.gov.pl/web/ia/standardy-krajowych-ram-interoperacyjnosci-kri
b) dysponuje osobą lub osobami wykwalifikowanymi i posiadającymi doświadczenie w dziedzinie informatyki, cyberbezpieczeństwa w tym co najmniej jedną osobą dysponującą certyfikatem z ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA CYFRYZACJI z dnia 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu .
c) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 5 audytów cyberbezpieczeństwa"

Czy zamawiający wymaga sporządzenia pełnej listy procedur/dokumentacji wymaganej w SZBI tj:
Polityka Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Zakres Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Polityka i procedury zarządzania aktywami
Polityka i procedury zarządzania ryzykiem
Metodologia oceny ryzyka
Tabela oceny i postępowania z ryzykiem
Raport oceny i postępowania z ryzykiem
Deklaracja stosowania
Plan postępowania z ryzykiem
Raport skuteczności działań naprawczych
Procedura oceny ryzyka
Lista aktywów informacyjnych
Spis potencjalnych zagrożeń bezpieczeństwa informacji
Lista zidentyfikowanych słabości
Plan działań naprawczych
Polityka i procedury zarządzania dokumentacją i rejestrami
Polityka klasyfikacji informacji
Procedura kontroli dokumentów i zapisów
Procedura postępowania dyscyplinarnego
Polityka bezpieczeństwa fizycznego i środowiskowego
Polityka zarządzania systemami i sieciami
Polityka dopuszczalnego użytkowania
Polityka i procedury zarządzania incydentami
Rejestr incydentów
Plan ciągłości działania
Lista kontaktów do zarządzania incydentami
Procedura działań naprawczych
Formularz działań naprawczych
Plan szkoleń i podnoszenia świadomości
Polityka ciągłości działania
Procedura przeglądu zarządzania
Harmonogram przeglądu zarządzania
Protokół z przeglądu zarządzania
Formularz działań naprawczych
Procedura audytu wewnętrznego
Roczny plan audytu wewnętrznego
Lista kontrolna audytu wewnętrznego
Raport audytu
Plan działań korygujących
Procedura identyfikacji wymogów prawnych, regulacyjnych, umownych i innych
Lista wymogów prawnych
Oświadczenie o akceptacji dokumentacji SZBI
Polityka haseł
Polityka bezpieczeństwa dostawców
Procedura czystego biurka i ekranu
Procedura ochrony praw własności intelektualnej
Procedura pracy w obszarach chronionych
Procedura pracy zdalnej
Procedury reagowania na awarie, pożar, włamanie, wyciek danych itp.
Procedura zarządzania projektami
Procedura zarządzania zmianami w zakresie urządzeń i systemów
Umowa o zachowaniu poufności"

Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że podtrzymuje opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku do zapytania " Opis przedmiotu zamówienia".

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa informacji KRI oraz opracowanie procedur i wykonanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji SZBI i przeprowadzenie szkolenia dla Pracowników Pełnienie funkcji inspektora bezpieczeństwa informacji KRI oraz opracowanie procedur i wykonanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji SZBI i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników. Proszę wpisać całościową kwotę i wybrać stawkę vat. Proszę zapoznać się z załącznikiem "Opis przedmiotu zamówienia". 1 usługa Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo im. Marii Grzegorzewskiej w Policach
Janusza Korczaka 45
72-010, Police
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.08.2024, do dnia 31.12.2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula Rodo - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

2023 Klauzula inform [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 90