Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2024 12:36:00 |
Składania : | 12-07-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 12-07-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot Zamówienia
Przedmiot zamówienia
„Przebudowa i modernizacja sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Krosna” – modernizacja sterownika sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Niepodległości – Korczyńska – Prochownia – S. Żółkiewskiego – Kręta w Krośnie
1.2. Opis składników zamówienie
Zakres zadania obejmuje:
- Demontaż istniejącego sterownika sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Niepodległości – Korczyńska –
Prochownia – S. Żółkiewskiego – Kręta w Krośnie. Sterownik pozostanie własnością zamawiającego.
- Montaż kompletnego nowego sterownika (sterownik musi posiadać kompletne wyposażenie) spełniającego wymogi zapisane w załączniku pn: "Wymagania dot. sterownika" będącego kompatybilnym z systemem SCATS.
- Opracowanie programu sygnalizacji świetlnej oraz włączenie sterownika do funkcjonującego sytemu sterowania ruchem w mieście Krośnie tj. systemu SCATS.
- Instalacja i przetestowanie funkcjonowania sterownika (również w systemie SCATS).
Zamawiający pomocniczo zamieszcza program sygnalizacji świetlnej funkcjonujący na przedmiotowym skrzyżowaniu. Program sygnalizacji świetlnej musi zostać opracowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i posiadać wszystkie wymagane pranie opinie i zatwierdzenia.
Zamawiający na etapie opracowania projektu zastrzega sobie możliwość akceptacji rozwiązań projektowych.
2. Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie realizacji: od dnia podpisania umowy
zakończenie realizacji (rozumiane jako zgłoszenie zakończenia realizacji do odbioru końcowego):
21 dni od dnia zawarcia umowy.
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości wykonanych prac wynosi 36 miesięcy.
4. Warunki płatności:
a) Zadanie zostanie rozliczone ryczałtowo na podstawie jednej faktury końcowej po zakończeniu zadania
b) Termin płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
c) Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
5. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany z ofertą w terminie 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
6.1. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta,
6.2. Zmiany treści ogłoszenia oraz warunków przetargu,
6.3. Żądania dodatkowych wyjaśnień i informacji od Wykonawców,
6.4. Poprawy omyłek pisarskich w ofercie w przypadku ich wystąpienia,
6.5. Odwołania przetargu w każdym czasie.
7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
8. Inne postanowienia:
8.1. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
8.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.3. Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
8.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
Komunikaty