Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.2.58.2024 Wykonanie prac związanych ze stworzeniem strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w miejscowości Borowo - plac zabaw na części działki nr ewid. 262/15.

Mirosława Kostańska
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2024 13:18:00
Składania : 13-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 13-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ.271.2.58.2024 - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 259.79 2024-07-05 13:18:00 Postępowanie
Formularz oferty.docx docx 24.92 2024-07-05 13:18:00 Postępowanie
FZ.271.2.58.2024 Wykaz robót - załącznik nr 2.doc doc 109 2024-07-05 13:18:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 156.05 2024-07-05 13:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 43.61 2024-07-05 13:20:56 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie prac związanych ze stworzeniem strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w miejscowości Borowo - plac zabaw na części działki nr ewid. 262/15. Wykonanie prac związanych ze stworzeniem strefy rekreacyjno-wypoczynkowej w miejscowości Borowo – plac zabaw na części działki nr ewid. 262/15, poprzez zaprojektowanie, montaż wskazanych elementów oraz wykonanie planu zagospodarowania terenu i opisu technicznego z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa. Należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych zgód, decyzji i pozwoleń umożliwiających realizacje robót budowlanych oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przeniesieniem praw majątkowych do wykonanej dokumentacji na rzecz Gminy Czempiń. wraz z montażem wybranych elementów. Działka nr ewidencyjny 262/15 obręb Borowo, na której zlokalizowano budynek OSP a teren przyległy, przeznaczony na plac zabaw (ok. 240 m2), planuje się wyposażyć w urządzenia zabawowe dostosowane dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, dla których należy przygotować plan zagospodarowania terenu wraz z opisem technicznym z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa na mapie do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000, wykonanej przez projektanta posiadającego wymagane przepisami uprawnienia oraz uzyskać wszelkie zgody/decyzje/pozwolenia wymagane przepisami. Plan zagospodarowania musi zawierać lokalizację ww. inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji zagospodarowania terenu, po jej uzgodnieniu, może przystąpić do dalszych prac. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania aktualnej mapy w niezbędnym zakresie do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego zgodnie z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2024 poz. 725 t.j.), w zakresie koniecznym dla uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych dla zrealizowania zadania (5 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz elektroniczny – pliki w wersji edytowalnej (preferowane formaty *.docx, *.xlsx, *.dwg, *.dxf) oraz wersji bez możliwości edycji (w formacie *.pdf)), jak również wersji po ostatecznych uzgodnieniach i decyzjach – jako skan całości opracowania (w formacie .pdf). W dokumentacji nie należy używać nazw własnych, symboli i innych oznaczeń wskazujących lub odwołujących się do konkretnego producenta. Ponadto w dokumentacji nalży zamieścić informację, że elementy małej architektury maja zostać oznakowane tabliczkami znamionowymi oraz należy do nich dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa oraz inne niezbędne dokumenty. Zamawiający jest w posiadaniu Decyzji o warunkach zabudowy nr RG.6730.64.2023.PM z dnia 12 października 2023 r., która stanowi załącznik do wniosku. Przedmiot zamówienia stanowi, część działki nr ewidencyjny 262/15 obręb Borowo, dla której należy przygotować: I. plan zagospodarowania terenu wraz z opisem technicznym z uwzględnieniem stref bezpieczeństwa na mapie zasadniczej nieaktualizowanej w skali 1:500 lub 1:1000, wykonanej przez projektanta posiadającego wymagane przepisami uprawnienia oraz uzyskać wszelkie zgody/decyzje/pozwolenia wymagane przepisami. Plan zagospodarowania musi zawierać : a) Opłotowanie części nieruchomości siatką z drutu ocynkowanego, powlekaną lub panelami ocynkowanymi. Opłotowanie mrozoodporne o wysokości 150 cm, w projekcie należy uwzględnić furtkę wejściową i bramę wjazdowa, dwuskrzydłową. (Całkowita długość ok.60 mb). b) Regulamin korzystania ze strefy rekreacyjno-wypoczynkowej – placu zabaw. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. c) W projekcie należy uwzględnić urządzenia ruchowo - zabawowe takie jak: • zestaw zabawowy Rayla, który jest w posiadaniu Zamawiającego i jego wygląd przedstawiono w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. • huśtawka potrójna z siedziskiem płaskim, kubełkowym i bocianim gniazdem, • bujak na sprężynie dla dwóch osób, • karuzela, z siedziskiem, napędzana za pomocą siły rąk, d) Dodatkowe elementy wyposażenia: • ławki drewniane z oparciem o długości 2 m – 2 szt., • kosz na odpady – 1 szt., • stojak na rowery 5 stanowiskowy– 1 szt., Rozmieszczenie, kolorystykę i dobór elementów, należy uzgodnić z Zamawiającym. Ww. urządzenia zabawowe, metalowe, piaskowane, ocynkowane i malowane proszkowo, montowane w stopie betonowej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu koncepcji zagospodarowania terenu, po jej uzgodnieniu, może przystąpić do dalszych prac. II. doposażyć nieruchomość w następujące elementy uwzględnione w planie zagospodarowania terenu: a) Opłotowanie części nieruchomości – długość opłotowania ok 60 mb, wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową zamykaną na klucz. b) Regulamin korzystania ze strefy rekreacyjno-wypoczynkowej. Treść regulaminu dostarczy Zamawiający. Konstrukcja wykonana z profili stalowych, cynkowanych i malowanych proszkowo. Element montowany w stopach betonowych. c) ławki drewniane z oparciem o długości 2,0 m – 2 szt., d) kosz na odpady – 1 szt., e) montaż zestawu zabawowego Rayla, który jest w posiadaniu Zamawiającego i jego wygląd przedstawiono w załączniku nr 3 do wniosku. Wszystkie zamawiane elementy odpowiednio zakonserwowane i odporne na zmienne warunki atmosferyczne. Elementy zabawowe posadowione na istniejącej nawierzchni naturalnej (trawiastej). UWAGA: • Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do odbycia wizji w terenie w celu naocznych oględzin miejsca realizacji inwestycji. • Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane i wykonane elementy oraz ich montaż w okresie 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru prac objętych przedmiotem zamówienia. • Wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji na dokumentację projektową do końca okresu obowiązywania gwarancji na roboty budowlane wykonane na jej podstawie. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Faktura będzie płatna w ciągu 30 dni od dnia wpływu faktury do siedziby Zamawiającego, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 1) opracowanie projektów koncepcyjnych i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia – 20 dni od dnia podpisania umowy 2) przedstawienie kompletnych dokumentów wraz z wszystkimi wymaganymi pozwoleniami/decyzjami niezbędnymi do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w ciągu 100 dni podpisania umowy 3) wykonanie przedmiotu zamówienia nie później niż do dnia 25 listopada 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 gwarancja - • Wykonawca udzieli gwarancji na zamontowane i wykonane elementy oraz ich montaż w okresie 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru prac objętych przedmiotem zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 15