Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2024 15:14:00 |
Składania : | 10-07-2024 14:12:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego zaprasza uprawnionych geodetów do złożenia oferty dotyczącej wykonania wstępnego projektu podziału, a następnie po wydaniu przez organ prawomocnego postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, wykonanie mapy podziału (obejmuje wszystkie czynności techniczne i formalno-prawne niezbędne do jej sporządzenia oraz wyniesienie i stabilizację granic pierwotnych i podziałowych na gruncie), dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Starachowice, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków miasta Starachowice obrębu 0005 jako działka nr 603/4 o powierzchni 0,7546 ha, położonej w Starachowicach przy ul. Górnej, dla której Sąd Rejonowy w Starachowicach prowadzi księgę wieczystą nr KI1H/00021404/8 zgodnie z koncepcją przedstawioną na załączniku graficznym. W wyniku podziału geodezyjnego z działki nr 603/4 powinny powstać 3 działki.
I TERMIN WYKONANIA PRACY
w całości w terminie 90 dni od daty podpisania przez niego umowy, z wyłączeniem czasu trwania postępowania administracyjnego, związanego z wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału, liczonego od dnia dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego wstępnego projektu podziału do dnia otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego egzemplarza niniejszego, ostatecznego i prawomocnego postanowienia.
II KRYTERIUM OCENY OFERTY
CENA
III MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć poprzez przesłanie wypełnionego formularza na platformie zakupowej „Open Nexus”.
Szczegółowych informacji udziela Referat Geodezji i Zarządzania Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Starachowicach, pokój nr 104, tel. 41 322 11 05.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 41 322 11 05.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty