Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2024 15:37:00 |
Składania : | 15-07-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 15-07-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Pruszków,
dnia 08.07.2024 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Zamawiający:
Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot
(cel zamówienia): dokumentacja geodezyjna/postępowanie
administracyjne
Opis
przedmiotu zamówienia:
„Wykonanie projektu ustalenia klasyfikacji
gruntów wraz dokumentacją stanowiącą podstawę zmian w ewidencji gruntów i
budynków dla działki ewidencyjnej nr 139 z obrębu Parole, gmina Nadarzyn,
powiat pruszkowski, o powierzchni 5,73 ha.
Klasyfikator
ustalając zasięg gruntów podlegających klasyfikacji winien uwzględnić, że na
obszarze ww. działki prowadzane są prace budowlane (powierzchnia proj.
budynków, dróg i chodników wg projektu zagospodarowania działki: 11182,38 m2).”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
1) analizę
niezbędnych materiałów stanowiących powiatowy zasób geodezyjny i
kartograficzny,
2)
zawiadomienie właścicieli lub władających gruntami o
dacie rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych
w terenie z zachowaniem terminu, o którym mowa w § 6 ust.
2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w
sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
3)
przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie,
o których mowa w § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września
2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów
4)
wykonanie dokumentacji fotograficznej w technice
kolorowej wykonanych odkrywek glebowych z przyłożoną łatą mierniczą,
5)
sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, o którym
mowa w § 8 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w
sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
6)
wykonanie pomiaru położenia odkrywek glebowych,
zasięgów użytków gruntowych lub konturów klasyfikacyjnych oraz sporządzenie
dokumentacji do aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków
(geodeta uprawniony zakres 1) zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra
Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych
wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz
opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu
geodezyjnego i kartograficznego oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
(ma zastosowanie w przypadku stwierdzenia zmian w rodzaju i zasięgu użytków
gruntowych lub klasy bonitacyjnej gruntu),
7) oferent
zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zamówieniu klasyfikatora gruntów (kod
zawodu: 213208) posiadającego udokumentowane doświadczenie i wykształcenie w
zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (tj. czynności, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 rozporządzenia z dnia 12
września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów) oraz
kierownika pracy geodezyjnej - geodety posiadającego uprawnienia zawodowe w
zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 2
ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i
kartograficzne.
Termin
realizacji zamówienia: do
30 października 2024 r.
Cena
oferty: w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące
wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia,
przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w
przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również
należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie
odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi
po stronie Zamawiającego.
Sposób
przygotowania oferty.
·
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
·
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania
ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
·
Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po
terminie.
·
Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
·
Zamawiający
nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych
kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin
złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 15.07.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.
1.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki
wejścia):
Lp. |
Warunki
konieczne: |
Spełnienie
warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1. |
Jest
wykonawcą prac geodezyjnych w
rozumieniu art. 11 ustawy Prawo
geodezyjne i kartograficzne (Kod
PKD 71.12.Z Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo
techniczne) |
Wypis
z CEIDG / KRS
|
2. |
Posiada
praktykę zawodową w wykonywaniu prac geodezyjnych, w ramach których
opracowano projekty ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Wykonawca
wykonał minimum 5 usług w ciągu
ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektu ustalenia
gleboznawczej klasyfikacji gruntów, mapy klasyfikacji (inna mapa do celów
prawnych) wraz z operatem technicznym w ramach postępowania administracyjnego
w przedmiocie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
Kopia
protokołów odbioru / referencji wydanych przez organy prowadzące gleboznawczą
klasyfikację gruntów (starostowie / prezydenci miast na prawach powiatu)
potwierdzających rzetelne i z zachowaniem terminów umownych wykonanie prac
klasyfikacyjnych wg warunku koniecznego. |
3. |
Posiada wykształcenie kierunkowe w zakresie
gleboznawstwa i klasyfikacji gruntów lub
dysponuje taką osobą |
Kopia
zaświadczenia/dyplomu o ukończeniu kursu w zakresie klasyfikacji gruntów lub
kopia świadectwa ukończenia studiów/studium podyplomowych w zakresie
gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
4.
|
Posiada
uprawnienia zawodowe w dziedzinie
geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy Prawo
geodezyjne i kartograficzne: tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie
dokumentacji do celów prawnych lub
dysponuje taką osobą. |
Kopia
świadectwa nadania uprawnień zawodowych wg warunku koniecznego. |
5.
|
Skierowanie
do realizacji pracy osoby posiadającej niezbędne doświadczenie, tj. która
wykonała minimum 5 prac w ciągu
ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektu ustalenia
klasyfikacji gruntów na podstawie upoważnienia wydanego przez organ
prowadzący postępowanie administracyjne w przedmiocie przeprowadzenia
gleboznawczej klasyfikacji gruntów. |
Kopia
upoważnienia do przeprowadzania czynności klasyfikacyjnych lub kopia
referencji w których został wymieniony upoważniony klasyfikator z imienia i
nazwiska. |
2.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ
KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERT:
1)
Cena: 70%
2)
Kryteria jakościowe - doświadczenia : 15%
3)
Kryterium jakościowe – wykształcenia: 15 %
Doświadczenie
i wykształcenie osoby (klasyfikatora gruntów) skierowanego do realizacji
usługi.
Przyznawana punktacja za każde
dodatkowe opracowanie zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat powyżej warunku
koniecznego (5 opracowań), polegające na opracowaniu projektu
ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów na podstawie upoważnienia wydanego
przez organ prowadzący postępowanie administracyjne w przedmiocie
przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Na potwierdzenie spełnienia
warunku Oferent przedstawi do każdego wskazanego opracowania kopię upoważnienia
do przeprowadzania czynności, których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, lub kopię referencji
w których został wymieniony upoważniony klasyfikator z imienia i nazwiska.
Wykaz
opracowań Oferent przedstawi zgodnie z Załącznikiem nr 3.
Opis
wykształcenia Oferent przedstawi w Załączniku nr 2.
3.
SPOSÓB OCENY OFERT
Zamawiający
dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano
następujące wagi:
Lp. |
KRYTERIUM |
ZNACZENIE
w % |
1. |
CENA (C) |
70 %
|
2. |
KRYTERIUM DOŚWIADCZENIA
(D) Doświadczenie
osoby klasyfikatora gruntów skierowanej do realizacji usługi (wykaz
opracowań) |
15
% |
3. |
KRYTERIUM WYKSZTAŁCENIA
(W) Tytuł
zawodowy, stopień lub tytuł naukowy osoby klasyfikatora gruntów skierowanej
do realizacji usługi (kopia uzyskanego dyplomu w kierunkach studiów wyższych,
na których gleboznawstwo jest przedmiotem nauczania: geodezyjnych,
rolniczych, przyrodniczych, geologicznych lub leśnych. |
15
% |
Razem: |
100
% |
W kryterium jakościowym wskazanym w
pkt 2 tabeli (D) punkty przyznawane są następująco:
5 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej
klasyfikacji gruntów 0%
6 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej
klasyfikacji gruntów 3%
7 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej
klasyfikacji gruntów 7%
8 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej
klasyfikacji gruntów 11%
9 i więcej - opracowań projektów ustalenia
gleboznawczej klasyfikacji gruntów 15%
W kryterium jakościowym wskazanym w
pkt 2 tabeli (W) punkty przyznawane są następująco:
tytułu
zawodowy magistra, inżyniera lub magistra-inżyniera 3%
stopień
naukowy doktora
7%
stopień
naukowy doktora habilitowanego 11%
tytuł
naukowy profesora
15%
Liczba
punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego
wzoru.
Lp = C + D + W
gdzie:
Lp -
łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
C -
liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,
D -
liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - doświadczenie,
W -
liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - wykształcenie,
Oferta może uzyskać maksymalnie 70
pkt w kryterium cena, oraz maksymalnie 15 pkt w kryterium jakościowym
doświadczenia oraz 15 pkt w kryterium jakościowym wykształcenie.
Maksymalnie w kryteriach można uzyskać 100 pkt.
Wykluczenie:
Wykluczeniu
z oceny oferty będzie Wykonawca który nie przedstawi dokumentów
poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się
ofertę:
Procedura
wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych
ofert.
Jeżeli wykonawca
nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub
poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie
dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia
dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie
poprawia się oczywiste omyłki pisarskie;
Wybór oferty
najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
·
Jeżeli w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium
oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający
wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie
wyników postępowania
1.
Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli
oferty o:
1)
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając
nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę
wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę
albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
2) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone,
podając uzasadnienie.
2.
Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszcza się informacje, o których mowa powyżej ,
na platformie zakupowej.
1.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
1)
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w
zapytaniu ofertowym;
2)
przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
3)
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które
zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
4)
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie
zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
5)
zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia;
2.
O unieważnieniu
postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców,
którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach oraz zamieszcza
informację na platformie zakupowej.
Osoba uprawniona do kontaktów z
wykonawcami:
W
sprawie przedmiotu zamówienia: Marcin Tkaczuk, ,
tel. 22 738 15 81
e-mail: marcin.tkaczuk@powiat.pruszkow.pl
Anna
Woźnicka, tel: 22 738 15 91
W
sprawach przedmiotu zamówienia i proceduralnych: Marta Pliszka, tel. 22 738 15 80
Aneta Ston, tel: 22 738
15 89
Załączniki
do zapytania ofertowego:
1) Załącznik
nr 1 – Formularz ofertowy
2) Załącznik
nr 2 – Opis wykształcenia
3) Załącznik
nr 3 - Wykaz opracowań
Komunikaty