- Strona główna
- Postępowanie ID 953237
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
1.B01 MYJNIE SAMOOBSŁUGOWE (kontenerowe i szafowe) dostawa, montaż i uruchomienia oraz utrzymanie myjni samochodowych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)
Wystawiający
-
UżytkownikŁukasz Sobolewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-31 12:33:00
-
Składania2024-09-13 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE
OFERTOWE
RFP
1.B01 MYJNIE SAMOOBSŁUGOWE (kontenerowe i szafowe)
dostawa,
montaż i uruchomienia oraz utrzymanie myjni
samochodowych przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce
(Intermarche, Bricomarche)
Data:
31.07.2024
1.
Wstęp
Grupa Muszkieterów jest
największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej,
zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów
spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod
szyldem Bricomarche.
Na terenie Polski Grupa
Muszkieterów posiada łącznie 401 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane
w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 69
stacji paliw działających przy wybranych sklepach.
Centrala Grupy Muszkieterów
mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw.
spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności
spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.
https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/
2.
Informacje dotyczące zapytania ofertowego
1.
Przedmiotem
niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zrealizuje dostawę,
montaż, uruchomienie oraz utrzymanie myjni samoobsługowych samochodowych
(kontenerowych i modułowych [szafa]) w przy sklepach Grupy Muszkieterów
składającej się z sieci Intermarche i Bricomarche znajdujących się na terenie
Polski.
Zapytanie obejmuje również opcjonalnie
opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej pełno branżowej związanej z
robotami budowlano instalacyjnymi, zgłoszenie i/lub uzyskanie pozwolenia na
budowę w tym zakresie oraz przeprowadzenie na tej podstawie wszystkich robót budowlano instalacyjnych niezbędnych
do uruchomienia myjni wg. specyfikacji stanowiącej załącznik nr 2. Oferent
składa jedynie wstępną deklarację bez
podawania kosztów.
W niniejszym postępowaniu oferent składa
ofertę ograniczoną do:
ü dostawę wraz z montażem,
uruchomieniem i utrzymaniem (obsługą serwisową) myjni bez wykonania prac
budowlanych i instalacyjnych (dostawca w tej wersji oferty jest zobowiązany
do dostarczenia dla zamawiającego projektu powtarzalnego oraz wszelkich potrzebnych
wytycznych do opracowania dokumentacji projektowej robót budowlano instalacyjnych
w uzgodnionym przez strony terminie).
Każda spółka sklepowa Grupy
Muszkieterów sama podejmuje decyzję w zakresie zakupu myjni i jest
wówczas płatnikiem.
2.
Myjnie
powinny mieć możliwość korzystania jednocześnie ze wszystkich stanowisk mycia oraz
dawać możliwość różnych form płatności wg. specyfikacji;
3.
Zamawiający
zakłada, iż w zależności od rodzaju obiektu, lokalizacji jak również
zapotrzebowania mogą być zastosowane różne konfiguracje myjni;
4.
Zamawiający:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo
Podgórne lub każda ze spółek sklepowych Grupy Muszkieterów.
5.
„ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest
spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów
Intermarche i supermarketów Bricomarche. W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy
spółki MGI Polska sp. z o.o., będącej centralą zakupową dla sieci Bricomarche, SCA PR Polska sp. z o.o., będącej centralą
zakupową dla sieci Intermarche oraz SCA PETROLE Polska sp. z o.o. w zakresie
stacji paliw należących w skład Grupy Muszkieterów.
6.
Niniejszy
dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w
postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz
rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w
całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody
Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii
niniejszego dokumentu w każdym momencie.
3.
Wymagania dotyczące Oferenta
1.
Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz
posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także
posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając serwis na terenie Polski.;
2.
Oferent
winien wykazać, że w ciągu ostatnich 2 lat przed terminem składania ofert, a
jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał
należycie projekty zbliżone do zapytania ofertowego (kwestionariusz,
referencje).
3.
Oferent powinien
gwarantować pomoc w zakresie wszelkich odbiorów wymaganych przepisami prawa;
4. Warunki udziału w postępowaniu
1.
Ofertę prosimy
przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest
dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność
tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku
innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania
sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Oferent jest
zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich
możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz
niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego
wykonania przedmiotu zamówienia.
3.
Oferent jest
zobowiązany do podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu
poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego - Załącznik nr 3 -
Umowa_NDA_ITM_POLSKA ).
Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie
postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wysłać na adres:
„ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim,
ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpisuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również
na platformie w momencie składania oferty.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz
dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny
odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
5.
Zastrzeżenia
1. Postępowanie
prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności,
jawności i przejrzystości;
2. Do
niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;
3. Niniejsze
zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w
Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu
art. 66 i n. KC;
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie
Oferenta.
5. Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie
zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej
części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki
nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;
6. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM
Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;
7. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
8. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług
objętych niniejszym zapytaniem;
9.
Ostatecznie
oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania
firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy
dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do
reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć
do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;
10.
Przedstawiona
oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w
części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.
11.
Prosimy o
przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego
przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;
12. Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność
potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;
1.
Oferta powinna być zatytułowana:
„Zakup myjni samochodowych wraz z montażem, uruchomieniem oraz
utrzymaniem przy sklepach i stacjach paliw Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)” Załącznik nr 7 do przygotowania
przez Oferenta.
2. Oferent
przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów
oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także
obowiązującymi przepisami;
3. Informacje
związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz wypełniając „Załącznik nr 6 – Opis techniczny” objętych ofertą w
formacie MS Excel, uzupełniając
w plikach kolumny dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem.
4. Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami,
nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty.
Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż
wymagane nie będą rozpatrywane;
5. Cena
winna być złożona w pliku „Załącznik nr 4 – Oferta cenowa”
objętych
ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny dla
ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem,
6. Warunki
utrzymania do uzupełniania w pliku „Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie” objętych
ofertą w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny dla
ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem. Do uzupełnienia
w pliku dane w okresie gwarancji, po gwarancji i osobno
na opcjonalne pakiety serwisowe.
7. Cena
na części zamienne winna być złożona w pliku „Załącznik nr 9 – Oferta na części” objętych ofertą w formacie MS Excel do przygotowania przez Oferenta.
7. Informacja na
temat stopy zwrotu poszczególnych oferowanych rozwiązań Oferent uzupełni
wymaganymi wartościami (dla ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem) w załączony
do postępowania pliku „Załącznik nr 10
- Stopa zwrotu” w
formacie MS Excel.
8. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne dokumenty techniczne w tym karty katalogowe i atest proponowanych urządzeń
i rozwiązań;
9. Warunki płatności
a.
Zamawiający
będzie miał możliwość dokonywać płatność (np. za
dostawę myjni wraz z montażem i uruchomieniem) z termin nie krótszym niż 30 dni
(preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie
wystawionej faktury VAT;
b.
Termin ważności oferty - minimum 120
dni od akceptacji ostatecznej oferty.
7.
Kryteria
oceny ofert
Element oceny myjni |
Waga |
CENA |
65% |
Koszt
zakupu |
|
Koszt
montażu i instalacji myjni |
|
WSPARCIE
TECHNICZNE I SERWIS POSPRZEDAŻOWY / DOŚWIADCZENIE |
30% |
Oferent
powinien zapewnić odpowiednie wsparcie techniczne oraz serwis posprzedażowy. |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - dostawy myjni samochodowych wg. zapytania |
|
GWARANCJA |
5% |
Gwarancja
na produkt (ilość lat) |
|
Gwarancja
na montaż (ilość lat) |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
8.
Terminy związane z postępowaniem
Lp. |
Zdarzenie |
Data |
1. |
Ostateczny termin składania ofert (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej
terminie nie będą rozpatrywane) |
19.08.2024 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny termin składania przez
Oferentów zapytań do zapytania ofertowego |
07.08.2024 godz. 09:00 |
3. |
Ostateczny termin udzielania odpowiedzi
na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego |
08.08.2024 |
4. |
Przewidywany termin oceny ofert |
34-35 tydzień 2024 |
9. Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania
ofertowego
1. Oferent
jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej Open Nexus.
2.
W przypadku pytań:
a. merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w
prawym dolnym rogu formularza Platformy,
Zakupowej Open
Nexus "Wyślij wiadomość”
b. pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować
do Centrum Wsparcia Klienta Platformy,
Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni
robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
3. Wiadomości
z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.
4.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM
Polska”.
1.
Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,
2.
Załącznik nr 2 - Specyfikacja,
3.
Załącznik nr 3 – Umowa NDA ITM POLSKA,
4.
Załącznik nr 4 – Oferta cenowa,
5.
Załącznik nr 5 – Tabela utrzymanie,
6.
Załącznik nr 6 – Opis techniczny,
7.
Załącznik nr 7– Zakup myjni samochodowych wraz
z montażem, uruchomieniem oraz utrzymaniem przy sklepach i stacjach paliw Grupy
Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) – do przygotowania przez
oferenta,
8.
Załącznik nr 8 – Lista sklepów Intermarche i
Bricomarche,
9.
Załącznik nr 9 – Oferta na części – do
przygotowania przez oferenta,
10. Załącznik nr 10 - Stopa zwrotu.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-08-26
09:38:36
|
Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pytania Pytania 1.Czy możemy zamienić dach z blachy falistej na dach z płyty warstwowej dachowej ? ODP. Proszę wycenić wg. specyfikacji w zapytaniu. Mogą Państwo przedstawić dodatkową wycenę wg. zmian proponowanych przez Państwa. 2.Czy możemy zamienić ściany działowe z plandeki na płytę warstwową w ramie ? ODP. Proszę wycenić wg. specyfikacji w zapytaniu. Mogą Państwo przedstawić dodatkową wycenę wg. zmian proponowanych przez Państwa. 3.Czego dotyczy klasa bezpieczeństwa w przypadku rozmieniarki? ODP. Klasa bezpieczeństwa w przypadku rozmieniarki wskazuje jaki poziom bezpieczeństwa antykradzieżowego zapewnia to urządzenia wg. określonych norm. 4. Proszę o informację o ilości planowanych zakupów w całości jak i na rozbicie roczne. ODP. Decyzje o zakupie są podejmowane indywidulanie przez spółki sklepowe. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski Załączniki |
2024-08-26
09:36:12
|
Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pytania Pytania 1. prośba o sprecyzowanie zapisu z załącznika 6 - opis techniczny. Wiersz o treści System grzewczy Zestawu grzewczego z kotłem z palnikiem gazowym /Proszę wskazać moc zasilania [kW] - czy chodzi o moc grzewczą kotła czy moc przyłącza elektrycznego do zasilania kotła? Dla przykładu - moc grzewcza kotła 45kW a moc elektryczna przyłącza dla tego kotła to 1,5kW. ODP. Proszę wskazać moc grzewcza kotła oraz moc elektryczną przyłącza do zasilania kotła. Proszę wyraźnie wskazać który parametr do czego. Tak jak było skazane w pytaniu. 2. poniżej moje pytanie dotyczące załącznika nr. 10 - Stopa zwrotu - prosił bym o doprecyzowanie w odniesieniu do czego mamy określić stopę zwrotu układów/urządzeń wyszczególnionych w przytoczonym załączniku gdyż w przypadku myjni bezdotykowej rentowność a co za tym idzie stopa zwrotu układów/urządzeń grzewczych zależy od bardzo wielu czynników i zmiennych a mianowicie: wielkości myjni, lokalizacji, warunków pogodowych w okresie obliczeniowym, długości sezonu grzewczego, mycia na zimnej lub ciepłej wodzie, czasu mycia na poszczególnych programach itp. ODP. Proszę przyjąć uśrednione parametry w odniesieniu do kosztu całej myjni jakie Państwo zaproponujecie przy konkretnym wariancie / rozwiązaniu, np. a)myjnia z zestawem grzewczym z kotłem z palnikiem gazowym. b) myjnia z zestawem grzewczym z kotłem na olej opałowy Itd. wg. kolejnych urządzeń w pliku „Załącznik nr 10 - Stopa zwrotu” 3. Kryteria i warunki formalne, punkt 12 -prośba o wyjaśnienie o jakie oprogramowanie chodzi ODP. Chcielibyśmy o ile jest taka możliwość przetestowania oprogramowania przeznaczonego dla myjni, np. do zarządzania. 4. punkt 13 - czego ma dotyczyć proponowany harmonogram ODP. Harmonogram proponowanej inwestycji m.in. dostawy i montażu urządzeń itd. wg. zapytania od momentu złożenia zamówienia. 5. punkt 14 - co ma się znaleźć w specyfikacji technicznej w sytuacji kiedy mamy bardzo szczegółowy załącznik nr. 6 - Opis techniczny ODP. Wymagamy obowiązkowo uzupełnienie załącznika „Załącznik nr 6 – Opis techniczny” w celu precyzyjnego porównania wyspecyfikowanych parametrów każdego dostawcy. Specyfikacja wspomniana w p. 14 zapytania jest dokumentem standardowym dostawcy, który powinien również załączyć oferent. 6. punkt 24 - czy chodzi o pokazanie proponowanej myjni tj. testy na działającym urządzeniu? ODP. Chcielibyśmy zobaczyć działająca zainstalowaną myjnie oferent. Będziemy prosili o wskazanie miejsce, gdzie będzie dokonana prezentacja działającego rozwiązania. 7. czy wypełniając formularz na platformie w punkcie gdzie wymagane jest potwierdzenie należy wpisać TAK czy zamieścić oświadczenie ,że wypełniamy ten punkt. ODP. Należy precyzyjnie wskazać, że spełniają Państwo ten zakres np. wpisując słowo TAK. Można dołączyć skan oświadczenia osoby upoważnionej. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski Załączniki |
2024-08-19
14:19:51
|
Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odp. na pytania. Pytania: " 1) prośba o informacje czy oprócz zmiany terminu składania ofert w zapytaniu wprowadziliście Państwo jeszcze jakieś inne zmiany? 2) Czy po zmianie tego terminu przewidujecie Państwo możliwość zadawania pytań a jeśli tak to do kiedy " ODP. 1) Zmieniliśmy jedynie termin składania ofert. Zapytanie nie uległo zmianie. 2) Proszę zadawać pytania. Najlepiej do 09 09 2024. Jeżeli się pojawią udzielimy niezwłocznie odp. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2024-08-12
08:46:47
|
Paweł Gierlicz |
Szanowni
Państwo, po konsultacjach wewnętrznych, termin nadsyłania ofert został wydłużony do 13.09.2024, godz. 10.00. Stosowna zmiana zostanie wprowadzona na platformie zakupowej. Paweł Gierlicz |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?