Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-07-2024 21:26:00 |
Składania : | 18-07-2024 14:00:00 |
Otwarcia : | 18-07-2024 14:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Nazwa postępowania:
„Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S. A.”
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, detergentów do zmywarek, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania na podstawie złożonej oferty w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:
- zadanie nr 1 (A) – środki dezynfekujące,
- zadanie nr 2 (B) – profesjonalne środki myjące i czyszczące,
- zadanie nr 3 (C) – środki myjące i czyszczące,
- zadanie nr 4 (D) – papier toaletowy i artykuły higieniczne,
- zadanie nr 5 (E) – artykuły gospodarstwa domowego i sprzęt do sprzątania,
- zadanie nr 6 (F) – opakowania jednorazowe,
- zadanie nr 7 (G) – worki na odpady i wyroby foliowe,
- zadanie nr 8 (H) – pojemniki/wkłady wymienne,
- zadanie nr 9 (I) – detergenty do zmywarek.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzach cenowych. Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówienia podstawowego maksymalnie do 50%. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy, odbywać się będzie w oparciu o skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej zgłoszenia poprzez formularze zamówienia. W razie niewykorzystania umowy w wysokości ponad 50% jej wartości Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).
UWAGA:
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.
Zamawiający
dopuszcza składanie ofert częściowych.
W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-18 07:51 | Elżbieta Kinal |
Zamawiający, działając zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.) informuje, że w dniu 17.07.2024 r. wpłynęło pytanie do ww. postępowania. Zamawiający udziela odpowiedzi: Pytanie: Czy zmawiający wyrazi zgodę na zmianę vatu z 23% na 8% w części 1 Odpowiedź: Jeżeli Wykonawca oferuje asortyment z 8% Vat-em - to Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Vatu. |
2024-07-16 14:54 | Elżbieta Kinal | Odpowiedzi na pytania - pismo z dnia 16.07.2024 r. |
Komunikaty