Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zaprojektowanie, zaprogramowanie i wdrożenie elektronicznego Modułu pozyskiwania i aktualizacji danych jako integralny moduł platformy Comarch ERGO eksploatowanej przez Urząd Miasta Bydgoszczy.

Ewelina Kaliska
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 19-09-2017 11:58:28
Składania : 27-09-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zamówienia o wartości netto poniżej 30 000 EURO

W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów ustawy PZP na podstawie art. 4 pkt 8.

I. Podstawowe informacje

1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, zaprogramowanie i wdrożenie elektronicznego Modułu pozyskiwania i aktualizacji danych jako integralny moduł platformy Comarch ERGO eksploatowanej przez Urząd Miasta Bydgoszczy (Moduł ERGO wdrożony w ramach projektu finansowanego ze środków UE „Infostrada Pomorza i Kujaw”). Zamówienie ma na celu przygotowanie do procesu rewitalizacji obszarowej miasta Bydgoszczy, w tym dostarczenie wiedzy potrzebnej do właściwego przygotowania, wdrożenia i ewaluacji Gminnego Programu Rewitalizacji (w skrócie GPR). Dane liczbowe obrazować mają skalę problemów wskazanych w diagnozie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Bydgoszczy.
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. Wsparcie przygotowawcze Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Bydgoszczy dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020.

2. Zakres zamówienia
a) wykonanie modułu – dostarczenie, instalacja i konfiguracja,
b) dostarczenie licencji na wykonany moduł,
c) przeszkolenie użytkowników – 3 osoby,
d) świadczenie gwarancji przez okres minimum 24 miesięcy,
e) harmonizacja i import/wprowadzenie danych do modułu w ramach Asysty Technicznej przez okres 4 lat od daty podpisania umowy, harmonizacja oraz import/wprowadzenie danych do modułu odbywać będzie się raz w roku,

3. Słownik pojęć
Asysta Techniczna – świadczone przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia, utrzymania i serwisu określone co do szczegółów w punkcie I. ust. 6,
Awaria – problem w prawidłowym funkcjonowaniu Modułu wynikający z przyczyn technicznych niezależnych od jej Wykonawcy, np.: problemy spowodowane przez elementy współpracujące z Modułem itp.,
Błąd – niepoprawne działanie Modułu lub jego elementu,
Fragmenty Ulic – całe ulice lub wydzielone odcinki mieszczące się w przedziale numeracji domów. Powodem takiego podziału jest fakt, że niektóre ulice przechodzą przez więcej niż jeden Obszar. Każdy fragment ulicy przypisany jest do jednego Obszaru,
Grupy Obszarów – wyznaczone w projekcie „podobszary” (3 szt.),
Obszar – wyznaczone granice geograficzne pod rewitalizację (5 szt.); każdy Obszar zdefiniowany jest przez zbiór Fragmentów Ulic,
Sfera – grupa wskaźników (społeczna, gospodarcza i środowiskowa),
Usterka – niepoprawne działanie Modułu lub jego fragmentu, umożliwiające wykonywanie jego funkcji, ale w sposób utrudniony,
Zgłoszenie – dokonywane przez Zamawiającego, udokumentowane powiadomienie (telefonicznie, faxem, mailem) o problemie związanym z nieprawidłowym funkcjonowaniem Modułu.

Powyższe zdefiniowane terminy będą w treści dokumentu użyte z wielkiej litery.

4. Funkcjonalność modułu i wymagania techniczne
a) Moduł musi stanowić integralny element systemu Comarch ERGO;
b) Moduł musi pracować w języku polskim (interfejs użytkownika, komunikaty, raporty);
c) dostęp do Modułu musi odbywać się zgodnie z przyznanymi uprawnieniami dla administratorów, realizowany poprzez przeglądarkę internetową;
d) do kont administratorów musi być przypisany szereg uprawnień pozwalających m.in. na eksport i import danych, wg struktury ustalonej przez Zamawiającego, czy dodawanie kolejnych kont administratora;
e) Moduł musi być zaprojektowany w sposób przejrzysty i funkcjonalny, zgodnie z dobrymi praktykami w tym zakresie, a także zachowywać czytelność, również przy dużym powiększeniu strony;
f) Moduł musi umożliwiać zdefiniowanie Obszarów i Grup Obszarów;
g) Moduł musi umożliwiać zdefiniowanie Fragmentów Ulic i przypisanie ich do Obszarów (jeden Fragment Ulicy może być przypisany tylko do jednego Obszaru);
h) Moduł musi zapewniać możliwość wprowadzania danych dotyczących Fragmentów Ulic w danym roku;
i) Moduł musi mieć możliwość wprowadzania sumarycznych wartości dla Obszaru w przypadku braku danych w podziale na Fragmenty Ulic;
j) w przypadku danych zagregowanych dla całych Obszarów dopuszczalne jest wprowadzenie ich do Modułu przez formularz www;
k) Moduł musi zapewniać możliwość importu danych ze źródeł zdefiniowanych w Tabeli 1. - pozycje 1-9 oraz w Tabeli 2. - pozycje 15-30. Źródła danych podane w Tabeli 2. są przykładowe, ostateczne źródła danych dotyczące wskaźników pomocniczych zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie analizy przedwdrożeniowej;
l) importowane dane mogą zawierać informacje dotyczące ulic całego Miasta, nie tylko Fragmentów Ulic definiujących Obszary – Moduł musi automatycznie filtrować importowane dane;
m) Moduł musi zapewniać możliwość wyliczenia wskaźników głównych zdefiniowanych w Tabeli 1. – pozycje 10-14 i wskaźników pomocniczych zdefiniowanych Tabeli 2. – pozycje 31-40. Wskaźniki pomocnicze podane w Tabeli 2. są przykładowe, ostateczne wskaźniki pomocnicze zostaną ustalone z Zamawiającym na etapie analizy przedwdrożeniowej;
n) Moduł musi zapewniać obliczenie w/w wskaźników z dokładnością do Obszarów oraz Grup Obszarów;
o) Moduł musi umożliwiać raportowanie wskaźników w podziale na rok, z którego pochodzą dane, w podziale na Strefy, w podziale na Obszary i w podziale na Grupy Obszarów;
p) Moduł musi umożliwiać eksport raportów do pliku w formacie XML, CSV, PDF;
q) Moduł musi umożliwiać wprowadzanie informacji o działaniach rewitalizacyjnych;
r) Moduł musi umożliwiać monitoring i wizualizację postępu realizacji działań rewitalizacyjnych zgodnie z następującymi wymaganiami:
 na mapie zaznaczenie lokalizacji przedsięwzięć rewitalizacyjnych poprzez ikony graficzne
 po najechaniu kursorem na ikonę powinien wyświetlić się tytuł przedsięwzięcia wraz z jego opisem,
 powinna istnieć możliwość filtrowania przedsięwzięć przez:
• status przedsięwzięcia (planowane, w trakcie realizacji, zrealizowane),
• źródło finansowania (krajowe, z dofinansowaniem UE, z budżetu miejskiego, projekty partnerskie Miasta z partnerem spoza sfery finansów publicznych, budżet obywatelski, prywatne),
• kategorie (drogi i komunikacja, infrastruktura techniczna, edukacja, sport i rekreacja, kultura i dziedzictwo, pomoc społeczna, bezrobocie, przedsiębiorczość, środowisko naturalne),
• okres realizacji (2007-2015, 2016-17, 2018, 2019 – możliwość późniejszego dodawania kolejnych lat);
s) Moduł musi zapewniać możliwość rozbudowy o nowe formaty danych i nowe metody obliczania wskaźników;
t) Moduł musi zapewniać wizualizację danych na miejskim portalu informacji geoprzestrzennej używanym przez Zamawiającego, zgodnie z opisem w punkcie I. ust. 5.; sposób wizualizacji danych o którym mowa w punkcie I. ust. 5 musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego;
u) Moduł musi zapewniać zgodność z Krajowymi Ramami Interoperacyjności.

źródło danych poziom szczegółowości
poz. ulica nr nierucho-mości wg wykazu WZR
1 ludność obszaru WI - Wydział Informatyki (OTAGO) x x
2 ludność w wieku produkcyjnym WI - Wydział Informatyki (OTAGO) x x
3 liczba gospodarstw domowych (mieszkań) WI - Wydział Informatyki (OTAGO) x x
4 bezrobotni PUP - Powiatowy Urząd Pracy x
5 bezrobotni >12 m-cy PUP - Powiatowy Urząd Pracy x
6 osoby w gospodarstwach domowych korzystających ze środowiskowej pomocy społecznej MOPS - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej x
7 podmioty gospodarcze osób fizycznych Urząd Statystyczny - REGON x x
8 wynik średni sprawdzianu szóstoklasisty w placówkach WES - Wydział Edukacji i Sportu x
9 liczba gospodarstw domowych użytkujących tradycyjne piece na paliwa stałe WZR-IV - Referat Ochrony Wód, Powietrza i Ziemi (SALPSA) x x




WSKAŹNIKI GŁÓWNE
10 udział bezrobotnych (>12 m-cy) w ludności w wieku produkcyjnym poz. 5 / poz. 2 x %
11 udział osób w gospodarstwach domowych korzystających ze środowiskowej pomocy w ludności ogółem poz. 6 / poz. 1 x %
12 wynik średni sprawdzianu sześcioklasisty w placówkach = poz. 8
13 liczba podmiotów osób fizycznych na 100 mieszkańców w wieku produkcyjnym poz. 7 / poz. 2 x 100
14 udział gospodarstw domowych użytkujących tradycyjne piece na paliwa stałe, względem ogółu gospodarstw domowych poz. 9 / poz. 3 x %
Tabela 1. Wykaz źródeł danych i wskaźników głównych



źródło danych poziom szczegółowości
poz. ulica nr nierucho-mości wg wykazu WZR
15 liczba przestępstw Komendant Miejski Policji w Bydgoszczy x
16 liczba interwencji WZK - Wydział Zarządzania Kryzysowego x
17 liczba pustostanów ADM - Administracja Domów Mieszkalnych x
18 liczba nowych podłączeń gazowych do budynków mieszkalnych Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy x
19 liczba nowych podłączeń ciepłowniczych do budynków mieszkalnych KPEC - Komunalne Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej x
20 powierzchnia obszaru x
21 powierzchnia terenów rekreacyjno-wypoczynkowych WMG - Wydział Mienia i Geodezji x
22 bezrobotni do 24 lat PUP x
23 długość dróg rowerowych ZDMiKP x
24 ludność w wieku poprodukcyjnym WI - Wydział Informatyki (OTAGO) x x
25 ludność w wieku przedprodukcyjnym WI - Wydział Informatyki (OTAGO) x x
26 długość przebudowanych dróg gminnych ZDMiKP x
27 otwarta przestrzeń utworzona lub rekultywowana na obszarach miejskich ZDMiKP, WGK, WIM x vide pkt. 21
28 budynki publiczne lub komercyjne wybudowane lub wyremontowane na obszarach miejskich WIM, ADM, TBS, beneficjenci zewnętrzni projektów UE x x
29 wyremontowane budynki mieszkalne na obszarach miejskich ADM, TBS, Miejski Konserwator Zabytków, beneficjenci zewnętrzni projektów UE – wspólnoty mieszkaniowe, spółdzielnie mieszkaniowe x x
30 liczba zarejestrowanych NGO Zespół ds. wspierania NGO i wolontariatu x x

WSTĘPNE WSKAŹNIKI POMOCNICZE
31 liczba przestępstw na 1000 mieszkańców poz. 15 / poz. 1 x 1000
32 liczba interwencji na 1000 mieszkańców poz. 16 / poz. 1 x 1000
33 różnica liczby pustostanów porównanie w latach
34 porównanie liczby podłączeń gazowych porównanie w latach
35 porównanie liczby podłączeń ciepłowniczych porównanie w latach
36 % udział terenów rekreacyjno-wypoczynkowych poz. 21 / poz. 20 x %
37 % udział osób młodych (do 24 lat) wśród osób bezrobotnych poz. 22 / poz. 4 x %
38 długość dróg rowerowych porównanie w latach
39 Liczba osób korzystających z wyremontowanych budynków mieszkalnych na obszarach miejskich porównanie w latach
40 Liczba osób korzystających z wybudowanych/wyremontowanych budynków publicznych lub komercyjnych na obszarach miejskich porównanie w latach
Tabela 2. Wykaz źródeł danych i wskaźników pomocniczych

5. Sposób wizualizacji danych na portalu informacji geoprzestrzennej

Wizualizacja danych musi odbywać się w Module informacji geoprzestrzennej używanym przez Zamawiającego.
Przykładowy scenariusz wizualizacji:

a) Pierwszy krok to wybór roku, z którego pochodzą dane. Ciągłość czasowa nie jest konieczna. Możliwe jest, że okresy raportowe to np. 2015, 2017, 2020.
b) Dane na mapie będzie można filtrować po Sferach i wskaźnikach – do wyboru jeden lub więcej checkbox’ów z nazwami wskaźników.
a. Nie wybierając żadnego konkretnego wskaźnika obszary mają zostać zakolorowane jednym transparentnym kolorem, a po najechaniu kursorem myszy na wybrany obszar zostanie on zaznaczony ciemniejszym kolorem, a poniżej mapki pojawi się tabelaryczne zestawienie wartości wszystkich wskaźników w obrębie danego obszaru w funkcji czasu (w latach). Dodatkowo w zestawieniu znajdą się średnie wartości dla Miasta (czyli porównanie statystyk obszaru na tle całego Miasta).
b. Wybierając tylko jeden wskaźnik, na mapie, każdy obszar zostaje zakolorowany odpowiednio do wartości wskaźnika na danym obszarze. Dodatkowo wewnątrz zaznaczonego obszaru pojawi się liczba z nominalną wartością wskaźnika, a np. pod mapą pojawi się wykres słupkowy z tabelą danych wszystkich obszarów w latach oraz średnia dla całego Miasta (w postaci linii nałożonej na wykres słupkowy). Po najechaniu kursorem myszy na obszar pojawi się wykres słupkowy z danymi wskaźnika dla danego obszaru w funkcji czasu (w latach, na poziomej osi pogrubioną czcionką zaznaczony aktualnie wybrany rok).
c. Wybierając więcej niż jeden wskaźnik na mapie pojawią się ikonki symbolizujące poszczególne wybrane wskaźniki w odpowiednim kolorze, mieszczące się w granicach obszaru. Po najechaniu kursorem myszy na ikonkę pojawi się wykres słupkowy z danymi wskaźnika dla danego obszaru w funkcji czasu (w latach, na poziomej osi pogrubioną czcionką zaznaczony aktualnie wybrany rok).
c) Dodatkowo - wybierając wskaźnik „wynik średni sprawdzianu … w placówkach” pojawiają się na mapie ikonki szkół, po najechaniu kursorem myszy na ikonkę pojawi się informacja „SP Nr …” z wartością wskaźnika w tej placówce.
d) Każdy wskaźnik będzie miał przypisaną osobną paletę odcieni danego koloru.
e) W każdym momencie przeglądania wskaźników na ekranie musi być możliwość wydrukowania mapki i wykresów.
f) Granice Grupy Obszarów zaznaczone będą grubszą kreską niż granice Obszarów.

PRZYKŁADOWA GAMA KOLORÓW: każdy wskaźnik w innym kolorze z wykorzystaniem odcieni w przedziałach % dzielonych na 4. Każdy kwartyl rozpiętości wskaźnika będzie miał przypisany inny odcień koloru.







Kolor obszarów na mapie


6. Gwarancja i Asysta Techniczna

1. Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji na poprawną pracę dostarczonego Modułu. Gwarancja obejmie wszystkie elementy Modułu dostarczone przez Wykonawcę.
2. Termin rozpoczęcia gwarancji liczony jest od następnego dnia po formalnym odbiorze Modułu potwierdzonego protokołem odbioru.
3. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego bezpłatnie usuwać wykryte usterki oraz błędy.
4. W ramach Asysty Technicznej Wykonawca zobowiązuje się do:
a) analizy problemów zgłoszonych przez Zamawiającego,
b) asysty przy rozwiązywaniu zaistniałych problemów,
c) asysty przy określaniu przyczyn usterek, błędów lub awarii Modułu i identyfikacji elementu Modułu, który jest tego przyczyną,
d) usunięcia zdefiniowanych przyczyn usterek i błędów,
e) asysty przy usuwaniu przyczyn i skutków awarii,
f) naprawy usterek i błędów,
g) usunięcia skutków usterek i błędów,
h) dostarczania, instalacji i konfiguracji uaktualnień i nowych wersji Modułu lub jego komponentów w przypadku wprowadzania zmian,
i) zapewnienia przez okres 4 lat od daty podpisania umowy harmonizacji oraz importu/wprowadzenia danych do Modułu, proces ten będzie realizowany przynajmniej raz w roku,
j) konsultacji telefonicznych i e-mailowych dotyczących wdrożonego Modułu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8 do 16,
k) zdalnej pomocy w rozwiązaniu problemów związanych z funkcjonowaniem Modułu, udzielanych za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub innego środka komunikacji.
5. Zgłoszenia przyjmowane będą przez Wykonawcę pod wskazanym w umowie nr telefonu i adresem e-mail.



7. Testy akceptacyjne:

Wykonawca zapewni czas niezbędny na testy i odbiór Modułu przez Zamawiającego, w wymiarze minimum 5 dni roboczych.
W przypadku konieczności wprowadzenia poprawek i uzupełnień, czas na ponowny odbiór Modułu przez Zamawiającego wynosi 3 dni robocze.

8. Uwagi Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że prawa autorskie do Modułu informacji geoprzestrzennej eksploatowanego przez Zamawiającego należą do jego producenta. Ich uzyskanie, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia leży po stronie Wykonawcy.

II. Zamawiający:
Miasto Bydgoszcz
ul. Jezuicka 1
85-102 Bydgoszcz

III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do 20 października 2017 r.

IV. Opis kryteriów wyboru oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, zakładając że 100% - 100 pkt.:
a) 60% stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru:
NC x 60/C
Gdzie:
NC - najniższa zaoferowana cena
C- cena oferty punktowanej

Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
b) 40% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w realizacji tożsamej lub podobnej usługi
— doświadczenie: 1-3 usług - 20 pkt.;
— doświadczenie: 4 usługi i powyżej - 40 pkt.;
na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp.

Na ocenę końcową oferty danego Wykonawcy składa się suma punktów w/w kryteriów.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane informacje, złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu, która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
3. W przypadku złożenia co najmniej dwóch najkorzystniejszych ofert, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru oferty z najniższą ceną.
4. W przypadku, gdy wykonawcy złożyli oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów oraz w których oferenci wykazali taką samą cenę za realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania dodatkowego zapytania dogrywkowego.

V. Wymagania wobec Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który :
a) posiada udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu projektów informatycznych
b) posiada udokumentowane doświadczenie we współpracy z organami administracji publicznej,
c) posiada odpowiednie kwalifikacje, umiejętności, doświadczenie do wykonania przedmiotu Zamówienia,
d) posiada odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające zrealizowanie usługi,
e) posiada prawa lub zapewnienia o udzieleniu praw od ich właściciela w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu, zaprogramowaniu i wdrożeniu projektu informatycznego (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).

VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Wykonawca musi złożyć ofertę zgodnie ze wzorem formularza ofertowego stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Oferta musi zostać złożona w jednym egzemplarzu.
3. Oferta musi zawierać dane Wykonawcy.
4. Oferta musi zawierać cenę usługi, uwzględniającą wszystkie koszty wykonania zamówienia.
5. Do formularza ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) wykaz wykonanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi ich przeprowadzenie (np. poświadczenia wykonania usługi, referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze itp.). Do każdej
z pozycji wymienionych w załączniku do niniejszego zapytania musi zostać załączony dokument potwierdzający realizację tej usługi. W przypadku braku takiego dokumentu/takich dokumentów dana usługa nie będzie uwzględniania przy ocenie doświadczenia Wykonawcy
b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w punkcie V zapytania ofertowego, zgodne z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania;
c) oświadczenie o akceptacji postanowień umowy stanowiące załącznik do niniejszego zapytania.
d) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych
e) oświadczenie dotyczące zaangażowania zawodowego w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, w tym środków własnych beneficjenta i innych podmiotów

VII. Miejsce i termin składania oferty:
1. Oferty należy składać poprzez Platformę Zakupową Open Nexus dostępną na stronie internetowej : https://platformazakupowa.pl/bydgoszcz w terminie 27 września 2017 roku godzina 9.00.
2. Oferty złożone po terminie oraz poza platformą zakupową nie będą rozpatrywane.
3. Niewypełnienie wszystkich wskazanych wymagań, w tym niedostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, o których mowa w części VI niniejszego zapytania spowoduje nieprzyjęcie oferty w niniejszym postępowaniu i jej odrzucenie. Oferta taka nie będzie poprawiana i modyfikowana przez Wykonawcę.
4. Oferta złożona przez Wykonawcę, który nie wykonał lub nieprawidłowo wykonał usługę na rzecz Zamawiającego nie zostanie przyjęta w niniejszym postępowaniu (zostanie odrzucona).
5. Prawdopodobny termin wyboru oferty i ogłoszenia wyników nastąpi do 7 dni od upływu terminu zbierania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
7. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od popisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej oferty.
8. Wykonawcy zostaną poinformowani o dokonanym wyborze drogą elektroniczną. Informacja o wyborze zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego.

VIII. Inne istotne postanowienia dotyczące realizacji dzieła:
1. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określi umowa zawarta z wybranym Wykonawcą. Zamawiający zawiera umowę na podstawie własnego wzoru, który zostanie przekazany wybranemu Wykonawcy (wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia oraz dostarczenia Zamawiającemu faktury/rachunku po wykonaniu przedmiotu oraz po podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag ze strony Zamawiającego. Faktura/rachunek zostanie dostarczona niezwłocznie po realizacji zamówienia tj. maksymalnie w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia i dostarczenia protokołu.
3. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury/ prawidłowo wystawionego rachunku, przelewem na podany numer konta.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy, po jej zawarciu z Wykonawcą, w szczególności w następujących przypadkach:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej,
b) zmiany danych teleadresowych,
c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy,
d) uzyskania wytycznych ze strony Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, które powierzyło Zamawiającemu dotację na realizację projektu, mających wpływ sposób i/lub termin realizacji zamówienia,
e) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia,
f) zmiany źródeł finansowania,
g) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
5. Warunkiem zmiany treści umowy jest zawarcie aneksu, po uprzednim pisemnym powiadomieniu drugiej strony umowy
IX. Kontakt ze strony Zamawiającego: rewitalizacja@um.bydgoszcz.pl

X. Załączniki:
Integralną częścią niniejszego zapytania ofertowego stanowią następujące załączniki:
1. Mapa Obszaru Rewitalizacji Miasta Bydgoszczy
2. Formularz ofertowy.
3. Wzór wykazu wykonywanych usług potwierdzających posiadane doświadczenie
4. Wzór oświadczenia oferenta o spełnieniu kryteriów
5. Wzór oświadczenia oferenta o akceptacji warunków umowy
6. Wzór umowy
7. Wzór oświadczenia dot. zaangażowania zawodowego w realizację projektów
8. Wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 7_Zaangażowanie osób.doc doc 81.5 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 8_Powiązania z Zamawiającym.doc doc 82.5 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Zapytanie ofertowe_moduł_ERGO.pdf pdf 1005.31 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 1 Stary Fordon(1).pdf pdf 1457.06 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 1 Śródmieście(1).pdf pdf 6067.95 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 1 Zimne Wody Czersko Polskie.pdf pdf 4955.6 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 2_Formularz ofertowy.doc doc 66 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 3_Wykaz wykonanych usług.doc doc 68 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 4_Oświadczenie o spełnieniu kryteriów.docx docx 43.12 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 5_Oświadczenie o akceptacji umowy.docx docx 42.98 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie
Załącznik 6_Wzór umowy (2).pdf pdf 591.29 2017-09-19 11:58:28 Postępowanie

Komunikaty

2017-09-27 13:57 Ewelina Kaliska Uprzejmie informuję, że w niniejszym postępowaniu wygrała firma Comarch Polska S.A.-Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i uzyskał najwyższą liczbę punktów w procedurze oceny (80 pkt.)
2017-09-19 12:05 Ewelina Kaliska Dokonano edycji następujących elementów postępowania: opis pozycji numer 1

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zaprojektowanie, zaprogramowanie i wdrożenie elektronicznego Modułu pozyskiwania i aktualizacji danych jako integralny moduł platformy Comarch ERGO eksploatowanej przez Urząd Miasta Bydgoszczy. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, zakładając że 100% - 100 pkt.: a) 60% stanowi cena, obliczana w ten sposób, że maksymalną punktację 60 punktów otrzymuje wykonawca, który zaoferował najniższą cenę. Pozostali wykonawcy otrzymują punktację obliczoną wg wzoru: NC x 60/C Gdzie: NC - najniższa zaoferowana cena C- cena oferty punktowanej Wszystkie wyniki zostaną przez Zamawiającego zaokrąglone, zgodnie z zasadami matematycznymi, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. b) 40% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w realizacji tożsamej lub podobnej usługi — doświadczenie: 1-3 usług - 20 pkt.; — doświadczenie: 4 usługi i powyżej - 40 pkt.; na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp. Na ocenę końcową oferty danego Wykonawcy składa się suma punktów w/w kryteriów. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Doświadczenie w realizacji tożsamej lub podobnej usługi 4% b) 40% i tym samym drugie kryterium oceny ofert stanowi doświadczenie w realizacji tożsamej lub podobnej usługi — doświadczenie: 1-3 usług - 20 pkt.; — doświadczenie: 4 usługi i powyżej - 40 pkt.; na podstawie informacji przedstawionych przez Wykonawcę tj. wykazu wykonanych usług (załącznik do niniejszego zapytania ofertowego) oraz załączonych do niego poświadczeń wykonania usługi, referencji, protokołów zdawczo-odbiorczych itp. (0)
2 Cena 6% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 322