Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-07-2024 10:58:00 |
Składania : | 22-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 22-07-2024 09:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zapytanie dotyczy wykonania przeglądu okresowego respiratorów Hamilton G5:
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18388
2019
Nawilżacz H900
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18494
2019
Nawilżacz H900
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18487
2019
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18485
2019
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18486
2019
ODDZIAŁ ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Respirator
G-5
18383
Wymagane jest wykonanie przeglądu okresowego zgodnie z zaleceniami i procedurami serwisowymi producenta, łącznie z wymianą części zamiennych / eksploatacyjnych określonych ww. procedurami. Dopuszczone są jedynie części oryginalne, nowe, nieużywane.
Części zamienne powinny być objęte minimum 6 miesięczną gwarancją.
W wartości oferty należy zawrzeć wszelkie koszty związane z przeglądem, w tym między innymi koszty części zamiennych (akumulatory, cele tlenowe, filtry itp.), koszt prac, transportu, dojazdu, ewentualnego sprzętu zastępczego.
Zakres oferty obejmować powinien między innymi:
Przyjmujący zamówienie oświadcza, że spełnia wymogi prawne zezwalające na wykonanie zamówienia, w szczególności opisane w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2022.974)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 260 42 13
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty