Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RRG.271.5.2024.2.MW Dostawa i montaż czterech wiat przystankowych "ATENA"

Marcin Wójcik
Gmina Giżycko Oddział: Urząd Gminy Giżycko - RRG
Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2024 08:34:00
Składania : 30-07-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-07-2024 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.

Warunki zapytania ofertowego.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji na podstawie Zarządzenia Nr 158.2022 Wójta Gminy Giżycko z dnia 20 grudnia 2022 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania przez Gminę Giżycko zamówień o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł netto.

Przedmiot zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia publicznego, polegającego na
dostawie i montażu czterech wiat przystankowych „ATENA”.

2.     Na przedmiot zamówienia składa się realizacja dostawy i montażu:

a)     czterech kompletów elementów pozwalających na złożenie czterech wiat przystankowych „ATENA”,

b)     montaż czterech wiat z dostarczonych elementów na placu magazynowym Zamawiającego.  

3.     Montaż wiat odbędzie się na placu magazynowym Zamawiającego – w siedzibie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Bystrym, Bystry 1 H.

4.     Dostarczone wiaty przystankowe będące przedmiotem zamówienia – winne odpowiadać parametrom określonym i opisanym w charakterystyce wzoru wiaty przystankowej – będącym załącznikiem nr 1
do projektu umowy.
Użyte w charakterystyce wzoru wiat przystankowych, rysunki i opisy został podane przykładowo. Dostawca oferując przedmiot podobny do opisanego w rozpoznaniu cenowym, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych
i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego.

5.     Termin realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż
do 30 września 2024 r.
 

6.     Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:

cena 100 %.

7.     Sposób przygotowania oferty:

Formularz przesłany pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej.  

Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.   

8.     Miejsce i termin złożenia ofert:

·        pocztą  elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,  

·        do dnia 30 lipca 2024 r. do godziny 12.00.

9.     Termin otwarcia ofert:

w dniu 30 lipca 2024 r. o godzinie 12.10.

10.  Osoba upoważniona do kontaktu z Dostawcami:

podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.

11.  Oświadczenie Wykonawcy:

·        Dostawca, oświadcza, że cena podana w ofercie jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty
niezbędne do realizacji zamówienia, jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.

·        Dostawca oświadcza, że nie jest Dostawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami).

11.  Postępowanie oznaczone jest jako – RRG.271.5.2024.2.MW.

12.  Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:

Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.

Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Dostawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa - projekt.doc doc 133.5 2024-07-19 08:34:00 Przedmiot zamówienia
załacznik nr 1 do umowy - charakterystyka.doc doc 1496.5 2024-07-19 08:34:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie.docx docx 14.41 2024-07-19 08:34:00 Kryterium
Klauzula informacyjna RODO - postępowania regulaminowe.docx docx 18.66 2024-07-19 08:34:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dotawa i montaż 4 kompletów pozwalających na złożenie czterech wiat przystankowych "ATANA" -

Umowa - projekt.doc

załacznik nr 1 do um [...].doc

1 szt. Urząd Gminy Giżycko
Mickiewicza 33
11-500, Giżycko
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2796 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Klauzula informacyjn [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 30 września 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 warunek formalny - dostawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami). nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami). że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497 – ze zmianami). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie.docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 154