Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.62.2024 Dostawa i montaż podestów urządzeń zabawowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2024 12:23:00
Składania : 02-08-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.62.2024 z dnia 22.07.2024 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j. z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż podestów urządzeń zabawowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 w ramach Programu Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) -„Wymiana zniszczonych elementów na placu zabaw przy SP 34 na os. Smukała-Opławiec-Janowo (Program BBO)”, na działce nr ew. 1/1 obręb 292 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia zapytaniu ofertowym pn.: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).  


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa lub modernizacja placu zabaw (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4.  Załączniki do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia –formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5),

6) Dokumentacja zdjęciowa (zał. nr 6).

7) Mapa z lokalizacją inwestycji (zał. nr 7).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nieoddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


6.1 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) przewiduje się prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki niebudzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.2 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  8 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

1) Bartłomiej Kopczyński, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM    (br. konstr.)    – tel. 52 5859 198

2) Justyna Misztela, Kierownik Referatu WIM    – tel. 52 5858263

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 02.08.2024r. o godz. 11.00.


10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),

2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),

5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

6) Podpisane oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 5).

 

11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-7 załączników spowoduje odrzucenie oferty.      

 

12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


 DYREKTOR                     

WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA     

URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY   

                                Bogdan Tyborski               

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 1Plac zabaw Oplawiec_OPZ.pdf pdf 878.52 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
Zal. nr 2 Info_RODO.pdf pdf 317.36 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
Zal. nr 3 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 393.33 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
Zal. nr 4 OpławiecPodestyDost.pdf pdf 426.96 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
Zal. nr 5 Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 529.76 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
Zal. nr 6 Dokumentacja zdjeciowa.pdf pdf 1936.56 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie
zal. nr 7 Mapa z lokalizacja.pdf pdf 231.59 2024-07-22 12:23:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i montaż podestów urządzeń zabawowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 15