Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4251.31.2024.JTB Modernizacja instalacji domofonowej z wersji analogowej na cyfrową z czytnikiem zbliżeniowym wraz z wymianą unifonów wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa 3-5 w Jastrzębiu-Zdroju

Joanna Tarnacka-Brzychcy
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2024 13:18:00
Składania : 01-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 01-08-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju działając w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa
3-5
w Jastrzębiu-Zdroju ul. 1 Maja 55, 44-330 Jastrzębie–Zdrój zaprasza do złożenia oferty na zadanie
pn.:
Modernizacja instalacji domofonowej z wersji analogowej na cyfrową z czytnikiem zbliżeniowym wraz
z
wymianą unifonów wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa 3-5
w Jastrzębiu-Zdroju”.


2. Opis przedmiotu zamówienia:

2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1.1. Zadanie 1: modernizacja instalacji domofonowej z wersji analogową na cyfrową z czytnikiem zbliżeniowym wraz z wymianą unifonów wewnątrz budynku mieszkalnego Wspólnoty Mieszkaniowej Truskawkowa 3-5
w Jastrzębiu-Zdroju (ilość lokali mieszkalnych: 16, ilość klatek: 2) wraz z robotami towarzyszącymi obejmująca wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu:

1) montaż paneli kaset domofonowych z wbudowanym czytnikiem kluczy elektronicznych (breloków) Elfon OPTIMA255 i listą lokali (tylko nr mieszkań) przy głównym wejściu (2 klatki);

    2) montaż zasilaczy Elfon AC 15/20 do kaset cyfrowych w elektrycznej skrzynce natynkowej, obwody zasilające należy zabezpieczyć wyłącznikami nadmiarowo-prądowymi typu S o charakterystyce B i natężeniu znamionowym 6A
    (2 klatki);

3) instalacja domofonowa musi zostać zasilona z obwodów administracyjnych poszczególnych klatek schodowych;

4) montaż unifonów cyfrowych z regulatorem głośności (min, med, max) Optima OP-U7 wewnątrz mieszkań 16 szt.;

    5) przekazanie 16 szt. zaprogramowanych kluczy elektronicznych (breloków) dla właścicieli mieszkań/lokatorów + zaprogramowanie klucza obecnie używanego przez osobę sprzątającą do nowej instalacji;

    6) montaż nowych elektrozamków – 2 szt. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Truskawkowej 3-5 w Jastrzębiu-Zdroju wraz z wszystkimi robotami towarzyszącymi.

    2.1.2. Zadanie 2: konserwacja podstawowa – wliczona w cenę modernizacji – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji obejmująca następujące czynności:

1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;

2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;

3) wymiana wizytówek lub dodanie/usunięcie nazwisk/numerów mieszkań na spisie;

4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;

5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;

6) regulacja samozamykaczy;

7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontroli połączeń śrubowych w zamkach;

8) inne czynności konserwacyjnych zapewniających pełną sprawność instalacji domofonowej.

2.1.3. Zadanie 3: konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymywanie drzwi wejściowych do budynków w pełnej sprawności w okresie gwarancji, obejmująca następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją):

1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;

2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);

3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;

4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;

5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;

6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;

7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;

8) wymiana/montaż klamko-gałki.

2.2. Zadanie 1, Zadanie 2 oraz Zadanie 3 należy traktować jako łączne – nie dopuszcza się złożenia oferty
na jedno z zadań.

2.3. Szczegółowy zakres wykonania robót przewidzianych do realizacji zamówienia określa STWiOR, która stanowi integralną część do niniejszego Zaproszenia (Załącznik nr 3), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia) oraz wzór umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (Załącznik nr 4 do Zaproszenia).

2.4. Zakres ilościowy robót Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić we własnym zakresie na budynku. ofercie należy wycenić materiały w oparciu o własne pomiary z uwzględnieniem wszystkich materiałów pomocniczych niezbędnych do realizacji zadania.

2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia),
a niezbędnych do realizacji zadania jako całości –
należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed jej złożeniem.


3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:

3.1. Zadanie 1: Termin realizacji robót dotyczący modernizacji instalacji domofonowej: do 20 dni roboczych od daty podpisania umowy.

3.1.1. Przekazanie frontu robót: do 5 dni roboczych od daty podpisania umowy.

3.1.2. Odbiór robót: do 3 dni roboczych od daty pisemnego prawidłowego zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru. Do zgłoszenia należy dołączyć dokumenty dopuszczające wszystkie zastosowane materiały do obrotu
i powszechnego stosowania w budownictwie (deklaracje, certyfikaty, itp.)
, schemat podłączenia do tablicy administracyjnej w budynku oraz protokół badania wykonanej instalacji zasilającej zgodnie z obowiązującymi przepisami (badanie rezystancji izolacji oraz ochrony przeciwporażeniowej).

3.2. Zadanie 2: Konserwacja podstawowa – wliczona w cenę modernizacji – stała konserwacja i serwis instalacji domofonowej w okresie gwarancji. W ramach stałej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania następujących czynności:

1) konserwacja elektrozaczepów w drzwiach wejściowych;

2) konserwacja elektroryglów w drzwiach wejściowych;

3) wymiana wizytówek lub dodania/usunięcia nazwisk, numerów mieszkań na spisie;

4) usuwanie przerw w dopływie sygnału między panelem sterowania a aparatem słuchawkowym w mieszkaniu;

5) przegląd instalacji domofonowej i usunięcie nieprawidłowości w tym zabezpieczenie kabli;

6) regulacja samozamykaczy;

7) czyszczenie i smarowanie zamków drzwiowych, zawiasów, kontrola połączeń śrubowych w zamkach;

8) inne czynności konserwacyjne zapewniające pełną sprawność instalacji domofonowej.

3.2.1. Czynności zawarte w pkt 3.2. ppkt 1) oraz ppkt 6)-7) wyżej podlegają obowiązkowemu wykonaniu minimum jeden raz na kwartał, co należy potwierdzić w protokole z kontroli.

3.2.2. Usuwanie usterek powinno następować w terminie do 24 godzin od chwili zgłoszenia, a w przypadku niemożności jej usunięcia (brak dostępu do lokalu) w terminie możliwie najkrótszym wraz z poinformowaniem Inspektora Nadzoru. W przypadku wystąpienia awarii np. zablokowania drzwi (lub braku możliwości ich otwarcia) usługę należy wykonać niezwłocznie – najpóźniej do 2 godzin od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ
na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego.

3.3. Zadanie 3: Konserwacja rozszerzona – płatna – utrzymanie drzwi wejściowych do budynku w pełnej sprawności obejmuje następujące usługi (w przypadkach nie objętych gwarancją) w okresie gwarancji:

1) wymiana/montaż samozamykacza typu GEZE-TS2000;

2) wymiana/montaż stopki drzwiowej (małej lub dużej w zależności od usytuowania wysokościowego podestu przed drzwiami);

3) wymiana wkładki bębenkowej w drzwiach wejściowych;

4) dorobienie klucza patentowego do wkładki bębenkowej – 1 szt.;

5) wymiana zamka wpuszczanego w drzwiach wejściowych;

6) wymiana elektrozamka w drzwiach wejściowych;

7) wymiana/montaż odboju do drzwi wejściowych;

8) wymiana/montaż klamko-gałki.

3.3.1. Czas realizacji usługi wskazanej w punktach 1)-8) wyżej powinien wynosić maksymalnie do 24 godzin
od chwili zgłoszenia usterki przez Inspektora Nadzoru. W przypadku zablokowania drzwi lub braku możliwości
ich otwarcia) np. zablokowana wkładka lub brak klamki) usługę należy wykonać niezwłocznie –
najpóźniej
do 2 godzin
od zgłoszenia, gdyż usterka ta może mieć wpływ na doprowadzenie do zniszczenia skrzydła drzwiowego. Po wykonaniu usługi należy dokonać zgłoszenia u Inspektora Nadzoru.


4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi:

4.1. Zadanie 1: Okres gwarancji na modernizację instalacji domofonowej: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi
na modernizację instalacji domofonowej: minimum 36 miesięcy.

4.2. Zadanie 1 oraz Zadanie 3: Okres gwarancji na zastosowane materiały: minimum 36 miesięcy; okres rękojmi
na zastosowane materiały:
minimum 36 miesięcy.


5. Wymagania wobec Wykonawcy:

5.1. Dysponowanie osobami posiadającymi:

a) stosowne świadectwo kwalifikacji „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV – minimum 1 osoba;

b) stosowne świadectwo kwalifikacji „D” uprawniające do zajmowania się dozorem sieci i instalacji elektrycznych
do 1 KV –
minimum 1 osoba.

5.2. Zamawiający dopuszcza, aby uprawnienia, o których mowa w pkt. 5.1. wyżej posiadała ta sama osoba.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Zaproszenie.pdf pdf 176.25 2024-07-25 13:18:00 Postępowanie
2. Umowa PPDO.pdf pdf 100.06 2024-07-25 13:18:00 Postępowanie
3. KARTA OCENY.pdf pdf 89.92 2024-07-25 13:18:00 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 5192.77 2024-07-25 13:18:05 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Proszę nie wpisywać cen, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Formularz Ofertowy - Formularz ofertowy stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Uprawnienia typu "E" - Kserokopia świadectwa kwalifikacji "E" uprawniającego do zajmowania się eksploatacją sieci i instalacji elektrycznych do 1 KV (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Uprawnienia typu "D" - Kserokopia świadectwa kwalifikacji "D" uprawniającego do zajmowania się dozorem sieci instalacji elektrycznych do 1 KV (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Karta oceny podmiotu przetwarzającego - Karta oceny podmiotu przetwarzającego stanowi załącznik nr 5 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 21