Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.33.2.2024.GD „Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania”– pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Grzegorz Dublanin
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 25-07-2024 15:26:00
Składania : 06-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OGŁOSZENIE

 

dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA  MIASTO KROSNO , 38 - 400  Krosno  ul. Lwowska  28A  tel.  13 47-43-209  fax. 13 47-43-206 ; NIP  684 - 00 - 13 - 798 ;  REGON  000526989

 

OGŁASZA

że zamierza udzielić zamówienia na:

„Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania”– pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego



„Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania”– pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

 

Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:

71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 Usługi inżynieryjne

71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

 Zakres prac do wykonania przy realizacji zadania pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania”– pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z usługą inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania”– pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

W szczególności wykonawca odpowiedzialny jest za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru nad umową na roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania” – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, za zarządzanie technicznymi, finansowymi i administracyjnymi zadaniami, które będą obejmować przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu, w tym zapewnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami pozwolenia na budowę,  przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane, za prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zawartymi umowami, warunkami przyłączenia oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, w tym dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót, sporządzanie raportów i rozliczeń finansowych umowy.

Obowiązki wykonawcy obejmują w szczególności:

1) nadzór nad robotami budowlanymi;

2) rozliczanie rzeczowe i finansowe przedmiotu umowy na roboty budowlane;

3) zarządzanie umową na roboty budowlane;

4) pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1986);

5) weryfikację projektu budowlanego, projektów wykonawczych, technicznych i rozwiązań wprowadzanych na etapie realizacji umowy na roboty budowlane,

6) wypełnianie obowiązków sprawozdawczych i współpracę w tym zakresie ze służbami Zamawiającego;

7) koordynację umowy na roboty budowlane;

 

W celu wykonania usługi, wykonawca będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), umowie, jak również regulacji wynikających z aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych.

Dokładny zakres robót budowlanych określa postępowanie przetargowe dostępne pod adresem internetowym https://platformazakupowa.pl/transakcja/949002

Wykonawca w całym okresie realizacji nieprzerwanie dysponował będzie:

1.      Wykonawca jest przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji robót budowlanych

2.      W skład zespołu Wykonawcy wchodzić będą:

a)      Koordynator Nadzoru oraz Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w osobie……………..posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, nr decyzji……………………. wydanej przez …………………………..

b)      Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót sanitarnych
w osobie……………..posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
nr decyzji……………………. wydanej przez …………………………..

c)      Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznych, elektroenergetycznych
w osobie……………..posiadający uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych nr decyzji……………………. wydanej przez …………………………..


Termin wykonania zamówienia, gwarancja, rozliczenia

Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach:

1) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,

2) zakończenie: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

    W sprawach formalnych i merytorycznych:

Grzegorz Dublanin Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a .

Sposób składania ofert:

a)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

b)      Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.

c)      Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.

d)      Do upływu terminu składania ofert wykonawca może wycofać ofertę.

e)      Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

f)       W przypadku awarii Platformy, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. W takiej sytuacji Zamawiający poinformuje o zmianie terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

g)      Oferta musi zawierać informacje, których zakres Zamawiający określił w załączonym formularzu „Oferty”. Zaleca się zastosowanie formularza oferty przygotowanego przez Zamawiającego oraz pozostałych załączników.

h)      Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 06 sierpnia 2024 r., do godziny 10.00.

i)       Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

j)       Po wypełnieniu Formularza oferty i załadowaniu wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.

k)      W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty.

l)       Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

m)   Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

n)      Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06 sierpnia 2024 r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 209, o godzinie 10.30.

o)      Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

p)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty, bez dokonywania w ich treści jakichkolwiek zastrzeżeń lub zmian ze strony wykonawcy.

q)      Oferta powinna być:

a.       sporządzona na podstawie załączników SIWZ w języku polskim,

b.      złożona w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl,

c.       podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione;

r)       Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. Sposób dokonywania zmiany lub wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

s)      Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego wykonawcę.

t)       Dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca obowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.


Wszystkie istotne informacje znajdują się w załącznikach.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ inspektor nadzoru.doc doc 183.5 2024-07-25 15:26:00 Postępowanie
wzór umowy - nadzów inwestorski.doc doc 118.5 2024-07-25 15:26:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Realizacja usługi - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2773 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 90