Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSA-ZP-PP-32-2024 Usługa demontażu, wyniesienia oraz załadunku do kontenerów wyeksploatowanego wyposażenia biurowego, zlokalizowanego w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie

Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2024 09:27:00
Składania : 22-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 22-08-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. 

 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 

Przedmiotem zamówienia jest usługa demontażu, wyniesienia oraz załadunku do kontenerów wyeksploatowanego wyposażenia biurowego w ilości ok 225 m3, zlokalizowanego w budynku przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1.

 

WIZJA LOKALNA:

Wykonawca zobowiązany jest do odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z rozmieszczeniem przedmiotu zamówienia oraz wykonania samodzielnego szacowania ilości wyposażenia biurowego.

Zamawiający zastrzega, że oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej zostanie odrzucona.

W celu odbycia wizji lokalnej należy kontaktować się z:

Pawłem Sobierajem, tel. 22 553 -70-83, e-mail: psobieraj@warszawa.wsa.gov.pl

Krzysztof Gręda, tel. 533 022 788, e-mail: krzysztof.greda@warszawa.wsa.gov.pl

 

TERMIN REALIZACJI:  10 dni roboczych od dnia podpisania umowy.



WARUNKI UDZIAŁU:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się każdy wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu i wraz z ofertą przekaże zamawiającemu stosowne dokumenty potwierdzając, że wykonawca posiada:

1. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną (ubezpieczeniową) na jedno i wszystkie zdarzenia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł, obejmujące w szczególności:

1)    szkody powstałe wskutek realizacji przedmiotu umowy w mieniu Zamawiającego, jego pracowników oraz osób trzecich;

2)   następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w wyniku realizacji umowy na skutek działań lub zaniechań w zakresie związanym z realizacją umowy.

2. Sprzęt niezbędny do przewożenia przedmiotu zamówienia (minimum 2 wózki lub inny sprzęt spełniający funkcje przewożenia dużych gabarytów)

Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać ubezpieczenie, o którym mowa w ust. 1 przez cały czas trwania umowy i niezwłocznie przedkładać Zamawiającemu na każde wezwanie, aktualną polisę wraz z dowodami uiszczenia składek.



ZAŁĄCZNIKI

załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia,

załącznik nr 2 – wzór umowy,

załącznik nr 3 - zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego,


Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

 

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

22 553 -70-83 Paweł Sobieraj, Krzysztof Gręda, tel. 533 022 788, e-mail: krzysztof.greda@warszawa.wsa.gov.pl - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia,

22 553-78-66  Magdalena Jańczuk - sprawy proceduralne,

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1_OPZ.pdf pdf 103.52 2024-08-01 09:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - wzór umowy WSA-ZP-32-2024.pdf pdf 208.3 2024-08-01 09:27:00 Postępowanie
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-08-01 09:27:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa demontażu, wyniesienia oraz załadunku do kontenerów realizacja przedmiotu zamówienia, zgodnie z OPZ, wzorem umowy oraz zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
3 Oświadczenie nr 1 - Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, wzorem umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
4 Oświadczenie nr 2 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
5 Oświadczenie nr 3 - Oświadczam, że jestem związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
6 Oświadczenie nr 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
7 Termin realizacji - Oświadczam, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie 10 dni roboczych, licząc od dnia podpisania umowy - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Wizja lokalna - Oświadczam, że odbyłem wizję lokalną - proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
9 Ubezpieczenie wykonawcy - Oświadczam, że spełniam warunek udziału w postępowaniu i na spełnienie warunku załączam stosowne dokumenty (kserokopia polisy ubezpieczeniowej) -proszę potwierdzić wpisując: TAK i załączyć kserokopie polisy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie nr 5 - Oświadczam, że dysponuje odpowiednim sprzętem (np. wózki) w celu przetransportowania wyposażenia biurowego z budynku Sądu do kontenerów usytuowanych pod budynkiem Sądu- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 14