Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.79.2024.KS Wykonanie prac konserwatorskich kapliczki Św. Jana Nepomucena w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odrestaurowanie kapliczki Św. Jana Nepomucena – Budżet Obywatelski” w Płocku.”

Katarzyna Słupska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 31-07-2024 12:21:00
Składania : 07-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-08-2024 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„Wykonanie  prac konserwatorskich kapliczki Św. Jana Nepomucena w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odrestaurowanie kapliczki Św. Jana Nepomucena – Budżet Obywatelski” w Płocku.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  4 miesiące od dnia podpisania umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał i prawidłowo ukończył:

a) co najmniej 1 pracę konserwatorską zabytkowej rzeźby kamiennej eksponowanej w plenerze lub wykonanie prac podobnych do zakresu postępowania przetargowego w plenerze o wartości nie niższej niż 30.000,00 zł brutto

lub

b) co najmniej 2 prace konserwatorskie zabytkowej rzeźby kamiennej eksponowanej w plenerze lub wykonanie prac podobnych do zakresu postępowania przetargowego w plenerze o wartości nie niższej niż 15.000,00 zł brutto każda,


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz zrealizowanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie powyższego warunku wraz ze skanem dokumentów potwierdzających należyte ich wykonanie.  

Brak wykazu zrealizowanych robót lub dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego, osobę/osoby odpowiedzialne za świadczenie usług, tj. osoba, która ukończyła studia magisterskie w kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki w specjalności konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych, posiadająca dyplom ukończenia studiów oraz udokumentowany staż pracy w tym kierunku co najmniej 9 miesięcy.


UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 

Uwaga!

Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca nie może w celu wykazania spełniania w/w warunków polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 

V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Zamawiający nie przewiduje możliwości negocjacji złożonych ofert.

VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Katarzyna Słupska: 2436 71 577,  Andrzej Księżycki  2436 71 460.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: Wykonanie  prac konserwatorskich kapliczki Św. Jana Nepomucena w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odrestaurowanie kapliczki Św. Jana Nepomucena – Budżet Obywatelski” w Płocku.”.   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. OPZ konserwacja kapliczki Sw. Niepomucena-prace konserwatorskie.pdf pdf 169.31 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
4. Przedmiar bud podp.pdf pdf 92.81 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
PROJEKT Umowy - Nepomucen (obowiązuje).pdf pdf 208.17 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do opz.pdf pdf 274.3 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy Tablica informacyjna.pdf pdf 1512.85 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do opz..pdf pdf 193.11 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do Umowy - EBI(2).odt odt 27.91 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do opz. Program prac konserwatorskich.pdf pdf 11756.11 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Umowy - Oświadczenie o umowach podwykonawczych.odt odt 23.75 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Umowy - Gwarancja jakości.docx docx 14.26 2024-07-31 12:21:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-07-31 12:21:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-07-31 12:21:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie prac konserwatorskich kapliczki Św. Jana Nepomucena w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odrestaurowanie kapliczki Św. Jana Nepomucena – Budżet Obywatelski” w Płocku.” Proszę podać cenę za całość zamówienia 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2953 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki wzoru umowy - Proszę potwierdzić (0)
3 Wykonawca jest/nie jest czynnym płatnikiem podatku Vat - Proszę wpisać jest/nie jest (0)
4 E-fakturowanie - Proszę wpisać faktura papierowa/ustrukturyzowana

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Proszę potwierdzić spełnienie warunku IV. 1) - doświadczenie Wykonawcy - Proszę potwierdzić (0)
7 Proszę potwierdzić spełnienie warunku IV. 2) - dysponowanie osobami - Proszę potwierdzić (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 15