Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie przeglądów serwisowych kotłów i nagrzewnic gazowych oraz węzłów cieplnych zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania

Magdalena Jabłońska
Miasto Poznań Oddział: Wydział Obsługi Urzędu
Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2024 12:03:00
Składania : 09-08-2024 09:00:00
Otwarcia : 09-08-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie miesięcznych przeglądów serwisowych oraz usuwanie awarii kotłów i nagrzewnic gazowych oraz węzłów cieplnych zlokalizowanych w budynkach Urzędu Miasta Poznania, w tym:
a) pl. Kolegiacki 17:
·dwa kotły gazowe Buderus 605, 2x530 kW,
b) ul. Matejki 50:
·dwa kotły gazowe Viessmann 100, 2x170 kW,
c) ul. Wojtulanis-Karpińskiej 7:
· dwa kotły gazowe WGB 50l, 2 x 50 kW,
· pompa ciepła Bosch Compress 4000 DW, 2,6 kW,
· nagrzewnica gazowa Robur Next R20, 2 x 18,7 kW
d) ul. Gronowej 22 ab:
·węzeł cieplny,
e) ul. Libelta 16/20
·węzeł cieplny.
Przegląd serwisowy kotłów gazowych 2x530 kW i 2x170 kW w budynkach UMP przy ul. Matejki 50, pl. Kolegiackim 17, ul, Wojtulanis-Karpińskiej 7 w Poznaniu obejmuje:
- czyszczenie, diagnostykę i regulację palników;
- czyszczenie komór kotła;
- analizę spalin;
- wykonywanie pomiarów szczelności gazowej;
- wykonywanie pomiarów elektrycznych;
- kontrolę ciągu kominowego;
- diagnostykę i regulację automatyki kotłowni;
- sprawdzanie układu przygotowania CWU;
- kontrolę ciśnienia naczynia przeponowego;
- sprawdzenie poprawności działania pracy pomp;
- utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniach kotłowni przy Pl. Kolegiackim 17 i ul. Matejki 50, ul. Wojtulanis-Karpińskiej 7.
Przegląd serwisowy nagrzewnic gazowych 2x18,7 kW w budynkach UMP przy ul. Wojtulanis-Karpińskiej 7 w Poznaniu obejmuje:
- czyszczenie palnika;
- czyszczenie elektrod zapłonowych i jonizacyjnych;
- czyszczenie wentylatora;
- oczyścić dmuchawę wentylatora wyciągowego;
- sprawdzenie zawartości CO2;
- sprawdzenie zabezpieczenia urządzenia;
- sprawdzenie drożności odprowadzenia kondensatu.
Przegląd serwisowy węzła cieplnego w budynkach UMP przy ul. Gronowej 22 ab i przy ul. Libelta 16/20 w Poznaniu obejmuje:
- sprawdzanie szczelności instalacji węzła, odpowietrzanie po stronie sieciowej i instalacji w węźle cieplnym;
- sprawdzanie parametrów ciśnieniowych i temperaturowych pracy węzła;
- sprawdzanie i czyszczenie filtrów, filtroodmulników zgodnie z instrukcją eksploatacji i DTR urządzeń;
- sprawdzenie i korekta nastaw regulatorów w układzie automatycznej regulacji, a w szczególności zgodności temperatur w instalacji c.o. c.t. z wykresem regulacyjnym oraz wymaganej temperatury c.w.u.;
- sprawdzanie działania zaworów bezpieczeństwa;
- sprawdzanie stanu armatury odcinającej i regulującej;
- sprawdzanie i uzupełnianie stanu wody w instalacji wewnętrznej;
- sprawdzanie działania wyłączników różnicowo- prądowych przy każdej wizycie na węźle;
- kontrola ciśnienia naczynia przeponowego;
- sprawdzanie poprawności działania pracy pomp;
- utrzymywanie czystości i porządku w pomieszczeniu węzła.

    2. Termin wykonania zamówienia:

01.10.2024 r. - 30.09.2025 r.

    3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

cena - 100%

    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Uprawnienia SEP G1, G2, G3

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

    6. Zasady płatności:

Zgodnie ze wzorem umowy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 24

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Serwis kotłowni gazowych i węzłów cieplnych w budynkach UMP Wykonywanie zadań przez okres 12 miesięcy w budynkach: a) pl. Kolegiacki 17: · dwa kotły gazowe Buderus 605, 2x530 kW, b) ul. Matejki 50: · dwa kotły gazowe Viessmann 100, 2x170 kW, c) ul. Wojtulanis-Karpińskiej 7: · dwa kotły gazowe WGB 50l, 2 x 50 kW, · pompa ciepła Bosch Compress 4000 DW, 2,6 kW, · nagrzewnica gazowa Robur Next R20, 2 x 18,7 kW d) ul. Gronowej 22 ab: · węzeł cieplny, e) ul. Libelta 16/20 · węzeł cieplny. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2924 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - raz w miesiącu począwszy od 01.10.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 27