Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2024 12:13:00 |
Składania : | 19-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-08-2024 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert zgodnie z ogłoszeniem.
Zapytanie ofertowe Nr 5/2024/ER
Data zamieszczenia ogłoszenia: 01.08.2024 r.
Zamawiający: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków
Informacje dotyczące zamówienia:
1. Usługa przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, konserwacja i serwis kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych w okresie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (wzór umowy w załączeniu).
2. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.08.2024 r. do godz. 10 00
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19.08.2024 o godz. 10 10, Pawilon M IV, Dział
Realizacji Zamówień.
3. Miejsce składania ofert :
Ofertę należy złożyć (zgodnie z formularzem cenowym) w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80, 31-202 Kraków w Pawilonie A V - Centrum Administracyjno – Konferencyjno – Szkoleniowego (Dziennik Podawczy).
4. Kryterium oceny oferty: cena oferty brutto - 100%
5. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie ofert nie stanowi podstawy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
7. Do oferty należy dołączyć autoryzację na urządzenia – Develop.
Warunki zgłaszania oferty:
1. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie
lub innym opakowaniu, wyraźnie oznaczonej numerem postępowania, podpisaną
przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to
pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do
podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi być dołączone do oferty i musi być
złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę
wymienioną w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania
Wykonawcy lub przez notariusza.
3. Oferta winna zawierać datę końcową związania ofertą, nie krótszą niż 3 tygodnie od
daty złożenia oferty.
Kontakt w sprawie ogłoszenia – tel. (12) 614 22 36 , e-mail: drz@szpitaljp2.krakow.pl
Spis urządzeń wielofunkcyjnych
Lp. |
Nazwa sprzętu |
Ilość sprzętu |
1. |
Utax 3060i |
1 szt. |
2. |
Develop Ineo +3120i |
1 szt. |
3. |
Develop Ineo +3320 |
1 szt. |
4. |
Develop Ineo +3350 |
2 szt. |
5. |
Develop Ineo +3351 |
2 szt. |
6. |
Develop Ineo 4020 |
7 szt. |
7. |
Develop Ineo 4020i |
6 szt. |
8. |
Develop Ineo 4050 |
2 szt. |
9. |
Develop Ineo 4050i |
1 szt. |
10. |
Develop Ineo 4052 |
1 szt. |
11. |
Develop Ineo 4422 |
2 szt. |
12 |
Develop Ineo 5020 |
8 szt. |
13. |
Develop Ineo 3622 |
1 szt. |
14. |
Develop Ineo 227 |
1 szt. |
15. |
Develop Ineo 185 |
1 szt. |
16. |
Develop Ineo 283 |
2 szt. |
17. |
Develop Ineo 284e |
1 szt. |
18. |
Develop Ineo +258 |
4 szt. |
19. |
Develop Ineo 224e |
2 szt. |
20. |
Develop Ineo 284e |
1 szt. |
21. |
Develop Ineo +35 |
3 szt. |
22. |
Develop Ineo 215 |
1 szt. |
23. |
Develop Ineo +250i |
6 szt. |
24. |
Develop Ineo +3320i |
6 szt. |
25. |
Develop Ineo 5020i |
8 szt. |
26. |
Develop Ineo +257i |
4 szt. |
27. |
Konica Minolta Bizhub 363 |
1 szt. |
28. |
Konica Minolta Bizhub C220 |
1 szt. |
29. |
Konica Minolta Bizhub C224 |
1 szt. |
30. |
Konica Minolta Bizhub 162 |
1 szt. |
31. |
Ricoh Aficio 1515 |
1 szt. |
32. |
Lexmark XM 1145 |
1 szt. |
33. |
Lexmark work centre 7120 |
1 szt. |
34. |
Lexmark X654de |
1 szt. |
35. |
Sharp MX-M264N |
1 szt. |
36. |
Kyocera Taskalfa 250i |
1 szt. |
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 12 614 22 36
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty