Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ŚWIADCZENIE USŁUG UTYLIZACJI PRZEDMIOTÓW MUNDUROWYCH - SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

Termin:
Zamieszczenia : 01-08-2024 14:18:00
Składania : 06-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 06-08-2024 10:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 44.9 2024-08-01 14:18:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 44.9 2024-08-01 14:18:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2024-08-01 15:43 Adrianna Epa Dzień dobry,
Czas obowiązywania Umowy to 12 miesięcy. Szacowana jednorazowa ilość odpadów około 4 tony. Z poważaniem.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utylizacja przedmiotów mundurowych Załącznik nr 1

Załącznik nr 1.pdf

1 tona Wydział Zaopatrzenia KSP
ul. Włochowska 25/33
02-336, Warszawa
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2924 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Proszę zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji, od momentu przesłania zlecenia przez Zamawiającego do Wykonawcy. (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Wykonawca gwarantuje, że przez cały okres trwania umowy będzie posiadał aktualne zezwolenia/wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2023 z późn. zm.) na transport i utylizację odpadów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy zezwolenia/wpis wygasną w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego przedłożenia nowych (aktualnych) wymaganych przepisami prawa, pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i zastosowania kary umownej która została przewidziana w umowie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 31