Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: (SZKOŁA) D-3/VIII/2024 (SZKOŁA) Dostawa 32 sztuk zestawów (stolik 1 osobowy i krzesło, w ogólnym rozmiarze 6), stolik OS, krzesło szkolne OK1 (producent DrzewiarzBIS lub równoważny), wyposażenie meblowe do celów dydaktycznych do pracowni szkolnych ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 1

Termin:
Zamieszczenia : 09-08-2024 12:44:00
Składania : 16-08-2024 12:10:00
Otwarcia : 16-08-2024 12:20:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo:

Informujemy o postępowaniu POD NAZWĄ:

Dostawa 32 sztuk zestawów (stolik 1 osobowy i krzesło, w ogólnym rozmiarze 6), stolik OS, krzesło szkolne OK1
(producent DrzewiarzBIS lub równoważny), wyposażenie meblowe do celów dydaktycznych do pracowni szkolnych ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 1


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
506-866-192, 15-832-34-71 (Krzysztof Sieja-kierownik adm.-gosp. ZSCKR w Sandomierzu)

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OFERTA_DO_WYP.pdf pdf 127.89 2024-08-09 12:44:00 Postępowanie
ZESTAW_OFERT_PODPIS.pdf pdf 73.04 2024-08-16 13:56:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-16 13:56 Zamówienia Publiczne Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu (komisja oceniająca) przedstawia zestawienie ofert biorących udział w postępowaniu.
(Plik w załączeniu).
O wyborze wykonawcy zamówienia poinformujemy w terminie: 19.08.2024-20.08.2024.
Po sprawdzeniu poprawności technicznej złożonych ofert.

ZESTAW_OFERT_PODPIS. [...].pdf

2024-08-16 08:59 Zamówienia Publiczne Dzień dobry.
Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu udziela odpowiedzi na pytanie zadane przez stronę postępowania, treść pytania przytoczona poniżej:
"Dzień dobry, chciałabym doprecyzować pozycję 1, 2 z zapytania ofertowego odnośnie: Kolor stelaża zielony RAL 6001, czy dopuszczą Państwo kolor stelaża zielony RAL 6029?
Z góry dziękuje za udzieloną odpowiedź"

Zamawiający ZSCKR w Sandomierzu odpowiada i informuje, że dopuszcza: kolor stelaża zielony RAL 6029. Jednakże tylko pod warunkiem dostawy w zakładanym pierwotnie terminie.
Dziękuję.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa 70 sztuk krzeseł bankietDostawa 32 sztuk zestawów (stolik 1 osobowy i krzesło, w ogólnym rozmiarze 6), stolik OS, krzesło szkolne OK1 (producent DrzewiarzBIS lub równoważny) do ZSCKR w Sandomierzu Dostawa 32 sztuk zestawów (stolik 1 osobowy i krzesło, w ogólnym rozmiarze 6), stolik OS, krzesło szkolne OK1 (producent DrzewiarzBIS lub równoważny), wyposażenie meblowe do celów dydaktycznych do pracowni szkolnych ZSCKR w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, ul. Mokoszyńska 1 WG. WYZNACZONEJ SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ DOŁĄCZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO FORMULARZ OFERTY (OFERTA_DO_WYP) KTÓRY NALEŻY UZUPEŁNIĆ I DOŁĄCZYĆ DO POZYCJI CENA. 1 dostawa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im, Ziemii Sandomierskiej
Mokoszyńska 1
27-600, Sandomierz
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - PO WYKONANIU DOSTAW-ZAMÓWIENIA Przelew 14 dni od daty wykonania usługi i akceptacji prawidłowo wystawionej faktury VAT. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty użytego sprzętu i transportu, po stronie Wykonawcy. WYKONANIE USŁUGI TYLKO PO CENACH Z DOŁĄCZONEGO POWYŻEJ FORMULARZA OFERTY!!! Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - WYKONANIE DOSTAWY W MAKSYMALNYM TERMINIE DO: 03.09.2024, włącznie DOSTAWA PO USTALENIU TERMINU Z ZAMAWIAJĄCYM ZA POMOCĄ PLATFORMY ZAKUPOWEJ ON. WYKONANIE CAŁOŚCI ZAMÓWIENIA TYLKO PO CENIE Z POWYŻSZEJ OFERTY. W PRZYPADKU NIE DOTRZYMANIA TERMINU LUB REZYGNACJI Z WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną (handlową) w wysokości 0,5% wartości całej umowy brutto za każde 5 dni zwłoki od ustalonego terminu wykonania. Przy odstąpieniu od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca zapłaci On Zamawiającemu karę umowną (handlową) w wysokości 10% wartości całości dostawy brutto. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - WYKONAWCA UDZIELI 2 LAT GWARANCJI NA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 227