Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-08-2024 10:33:00 |
Składania : | 28-08-2024 10:28:00 |
Otwarcia : | 28-08-2024 10:33:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
KRYTERIA
1) Czas realizacji zamówienia: 1 miesiąc
2) Forma realizacji – zlecenie.
3) Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
4) Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 31 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
5) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym, zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy.
6) Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
7) Wyposażenie posiada (jeśli wymagane) aktualne świadectwa dopuszczenia do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, jest sprawne, spełnia wymogi zgodne z wytycznymi producenta i posiadają aktualny czasookres użytkowania. Kopie świadectw należy dołączyć do zamówienia.
8) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
9) Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
10) Realizacja uzależniona jest od dostępnych środków finansowych zamawiającego.
11) Kryterium oceny: najniższa cena oraz termin dostawy.
12) Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
13) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego zaproszenia oraz przeprowadzenie negocjacji dot. wszystkich warunków zamówienia z wybranymi Wykonawcami do momentu wyboru oferty najkorzystniejszej.
14) Dostawca wpisany do białej listy podatników VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty