-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 971033
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa pralki przemysłowej z zamontowanym automatem wrzutowym na żetony
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Woźniak
-
Organizacja
-
OddziałSekcja zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-08-22 13:36:00
-
Składania2024-08-29 08:36:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Warunki dostawy i płatności:
-
Dostawa do Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, 89-632 Brusy, Czernica ul. Leśna 26
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy,
- w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do sprzętu musi być dołączony list przewozowy,
- termin płatności do 30 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
- przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim.
DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ WIZUALIZACJĘ I OPIS ZAOFEROWANEGO SPRZĘTU.
Termin
realizacji zamówienia – pomiędzy 9 a 16 września 2024 r.
Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące.
Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?