Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZA.11111.41.2024.KS Pozyskanie świadectw efektywności energetycznej tzw. białych certyfikatów na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Termin:
Zamieszczenia : 22-08-2024 14:52:00
Składania : 29-08-2024 12:00:00
Otwarcia : 29-08-2024 12:01:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

W związku z postępowaniem nr BZA.11111.41.2024.KS zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Pozyskanie świadectw efektywności energetycznej tzw. białych certyfikatów na potrzeby Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”  

I.                         Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji 

  1. Przedmiotem zamówienia jest:

a)           wykonanie analizy zaplanowanych do realizacji przedsięwzięć:

·        termomodernizacji budynku hali przemysłowej B2 na terenie Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10 – etap I (postępowanie na wykonanie robót budowlanych i dokumentacja techniczna dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/958042 )

·        przebudowy dachu nawy 11 hali A2 na terenie Dozamel Sp. z o.o. we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 10 zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez Budoserwis Z.U.H. Sp. z o.o. (postępowanie na wykonanie robót budowlanych i dokumentacja techniczna dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/970462 )

b)       opracowanie Audytów Efektywności Energetycznej, spełniających wymogi ustawy o efektywności energetycznej z dnia 20 maja 2016 r. - oddzielnie dla obu planowanych przedsięwzięć wymienionych w ust. 1,

c)        przygotowanie i złożenie do Prezesa URE wniosków o wydanie świadectw efektywności energetycznej wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami - oddzielnie dla obu postępowań w terminie 2 tygodni od podpisania umowy w sprawie zamówienia.  

d)       obsługa zapytań ze strony URE, składanie uzupełnień i wyjaśnień,  

e)        opracowanie audytów powykonawczych oraz przygotowanie i złożenie wniosków końcowych do Prezesa URE ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, w przypadku, gdy oszczędność z działania wyniesie więcej niż 100 toe, wraz z ewentualną  obsługą zapytań ze strony URE, składaniem uzupełnień i wyjaśnień.

  1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej, a audyty i wnioski powinny być wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć.
  2. Inwentaryzacja stanu istniejącego – jeśli okaże się to konieczne, przed przystąpieniem do prac Wykonawca wykona inwentaryzację stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz dokona wizji lokalnej w celu porównania czy posiadana i udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja udostępniona w postępowaniu jest tożsama ze stanem istniejącym w budynku oraz wykona ewentualną korektę materiału przekazanego przez Zamawiającego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia.
  3. Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
  4. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania uzgodnień wszelkich rozwiązań, opracowań co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji stanowiącej przedmiot zamówienia, z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, w szczególności wniosków do Prezesa URE przed ich złożeniem. 
  5. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS, przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf.
  6. W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.
  7. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

a) umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

b) wizje lokalne, ustalenia z kierownictwem ośrodka

c) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

d) obowiązujące normy prawne i branżowe.

 

II.                      Termin realizacji

  1. Opracowanie audytów i złożenie wniosków do Prezesa URE: do 2 tygodni od podpisania umowy w sprawie zamówienia.
  2. Opracowanie audytów powykonawczych oraz przygotowanie i złożenie wniosków końcowych do Prezesa URE: 4 tygodnie od odbioru końcowego robót budowlanych planowanych przedsięwzięć.

 

III.                   Oferta powinna zawierać co najmniej: 

a)        dane oferenta

b)       wartość procentową wynagrodzenia w formule success fee oraz określenie limitu maksymalnego, nieprzekraczalnego wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.

c)        projekty umów - oddzielnie dla każdego z planowanych przedsięwzięć opisanych wyżej - regulujących zasady współpracy, zawierających następujące elementy: 

a)        określenie przedmiotu umowy, 

b)       termin wykonania przedmiotu umowy, uwzględniający terminy wskazane w ust. II.,

c)        oferowaną wartość procentową wynagrodzenia w formule success fee oraz określenie limitu maksymalnego. nieprzekraczalnego wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia (kwota w PLN),

d)       terminy, tryb i warunki rozliczenia/ zapłaty,

e)        zasady odpowiedzialności, ryzyka, kary umowne, stosowne ubezpieczenia,

f)          wskazanie możliwości (lub ich wykluczenie) przeniesienia części obowiązków na osoby trzecie, 

g)        inne postanowienia określające prawa i obowiązki stron, 

h)        procedurę postępowania na wypadek wystąpienia prac dodatkowych, zamiennych i zaniechanych, 

i)          klauzule informacyjne odwołujące się do przepisów w sprawach nieuregulowanych umową.

j)          tryb wprowadzania zmian do umowy, 

k)        klauzule dotyczące rozstrzygania sporów i określające właściwość sądu, 

l)          klauzulę o poufności lub umowę o poufności,

m)     Liczbę egzemplarzy umowy na prawach oryginału,

n)        wykaz załączników do umowy, stanowiących jej integralną część,

d)       podpisany załącznik RODO.

 

Załączniki do zapytania  

  1. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW)
  1. RODO  


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 661 100 041

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Ogólne warunki udzielania zamówienia (OW).pdf pdf 222.24 2024-08-22 14:52:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - RODO.pdf pdf 168.41 2024-08-22 14:52:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozyskanie świadectw efektywności energetycznej tzw. białych certyfikatów Proszę o podanie oferowanej wartości procentowej wynagrodzenia w formule success fee 1 % Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
(0)
2 Limit wynagrodzenia Proszę o określenie limitu maksymalnego. nieprzekraczalnego wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2802 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Projekty umów - Proszę o dołączenie projektów umów, o których mowa w ust. III (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Akceptacja warunków realizacji określonych w postępowaniu - proszę o akceptację (0)
4 RODO - proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 180