Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-AG-II.2601.327.2023.MW Dostawa i instalacja 625 sztuk fabrycznie nowych tabliczek imiennych na drzwi pokojów pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz demontaż 550 tabliczek z drzwi.

Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2024 09:26:00
Składania : 03-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 03-09-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 Wzór umowy.pdf pdf 179.53 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 184.78 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie
Warunki przeprowadzenia procedury.pdf pdf 83.56 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do umowy - Klauzula informacyjna.pdf pdf 190.05 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 218.37 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 74.39 2024-08-26 09:26:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-08-28 09:56 Beata Kurek PYTANIE WYKONAWCY:

Dzień dobry,
W nawiązaniu do postępowania przetargowego bardzo proszę o następujące informacje:
1. Przesłanie rysunku technicznego z przekrojem profilu aluminiowego który ma zostać użyty do
wykonania - na przesłanych zdjęciach nie widać szczegółów budowy.

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Na zdjęciach załączonych do OPZ są tabliczki kolebkowe w wymiarze profilu aluminiowego o szerokości 164 mm.
Takie tabliczki OWZ, z zaokrąglonymi brzegami, występują w rozmiarach profilu:104, 134,164, 224 oraz 312.
Tabliczki są dostępne na większości portali aukcyjnych więc nie ma potrzeby umieszczania rysunku technicznego w zapytaniu.
Okrągłe zaślepki, widoczne wyraźnie na zdjęciu, nie pozostawiają wątpliwości co do kształtu profilu.

PYTANIE WYKONAWCY:

2. W jakim terminie od otwarcia ofert należy przesłać próbkę - czy 5dni roboczych będzie właściwe?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Na obecnym etapie procedury Zamawiający nie żąda dostarczenia próbki.

PYTANIE WYKONAWCY:

3. Czy wydruk wsuwek z informacjami merytorycznymi i ich dopasowanie przy montażu leży w zakresie
wykonania usługi?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Wydruk wsuwek nie leży w zakresie wykonania usługi jedynie dostawa, demontaż tabliczek oraz instalacja.

PYTANIE WYKONAWCY:

4. Czy można założyć montaż w ciągu np. ostatnich 3-4dni w ciągu z trasa łączoną i uwzględnieniem
ostatniego punktu montażu przy al. Solidarności czy będą to np. trzy różne terminy oddalone od siebie
przerwami?

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:

Wykonanie tej usługi wymaga konsultacji z Zamawiającym co do każdej lokalizacji.
Zamawiający przewiduje na wykonanie usługi 30 dni kalendarzowych (OPZ), ponieważ usługa wiąże się z nie tylko z instalacją, ale i z demontażem.
Realizacja zamówienia w ciągu 3 dni jest możliwa, lecz bardzo ryzykowna i niedotrzymanie terminu wiąże się z konsekwencjami finansowymi, które są zawarte w treści projektu umowy. Oprócz wielu lokalizacji w Warszawie są także lokalizacje na terenie całego Województwa Mazowieckiego.
Najbezpieczniej zacząć prace niezwłocznie po terminie 16.09 od którego należy zacząć realizację usługi,
termin rozpoczęcia realizacji (16.09.2024 r.) zawarty jest w OPZ.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2717 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wrzesień-październik 2024 roku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324