Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FOS.ZO.21.2024.MC Usługa wydruku siatek mesh wg specyfikacji wraz z oczkowaniem i dostawą z zestawem montażowym.

Mariusz Czyż
Fundacja Orły Sportu
Termin:
Zamieszczenia : 26-08-2024 14:07:00
Składania : 28-08-2024 13:15:00
Otwarcia : 28-08-2024 13:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenie postępowania bez podania przyczyny.


Informację o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Proszę o podawanie ceny jednostkowej za 1  komplet / zestaw w danej pozycji, która jest opisana w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.


Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia..pdf pdf 199.54 2024-08-26 14:07:00 Kryterium
Załącznik nr 2 – Istotne Postanowienia Umowy .docx docx 38.7 2024-08-26 14:07:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - Wzór oświadczenia.docx docx 16.62 2024-08-26 14:07:00 Kryterium
Załącznik nr 1 – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia v. 2.0.pdf pdf 199.33 2024-08-27 14:12:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-27 14:12 Mariusz Czyż
Zamawiający informuję o pytaniach, które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "Proszę o informację, czy Zleceniodawca dopuszcza wysokość siatki (format widzialny) na 3,10 m (zamiast 3,2 m jak w zapytaniu). Uzasadnienie: dostępny format rolki to 3,2 m. Po zadrukowaniu 3,19 (po 0,5 cm odpadu góra dół). Po wykonaniu zgrzewów faktyczna wysokość wyniesie 3,14 m. Możliwość zmniejszenia formatu widzialnego do 3,14m przyspieszy produkcję i obniży koszty." Zamawiający informuje, iż dopuszcza wysokość gotowego produktu 3,14 m po zaoczkowaniu. Podana jest szerokość siatki mesh przed zadrukowaniem. Pytanie 2. "Proszę o sprecyzowanie co zmawiający rozumie pod pojęciem "dostarczenie zwyżki"?
Jeśli chodzi o zapewnienie podnośnika proszę o podanie adresów pod jakimi takowa zwyżka miałaby być zapewniona.
Ceny zwyżek w zależności od regionu/miasta są zróżnicowane". Zamawiający informuje, iż nie chodzi o zwyżkę jako podnośnik a o ilość trytek w zestawie montażowym. Musi być ich więcej o około 10-15% niż ilości oczek. Pytanie 3. "założyliście trytytki minimum 10 cm i zapewne większość oferentów takie wyceni ponieważ im dłuższa trytytka tym droższa. Niemniej jednak sugerowałabym minimum 20 cm - mamy spore doświadczenie z drukiem i montażem takich siatek, banerów i trytytki 10 cm nie będą w stanie utrzymać takiego ciężaru". Zamawiający informuje, iż podtrzymuję pierwotny zapis o trytytkach wynoszących 10 cm ale dopuszczamy także zaoferowanie trytytek o długości 20 zm.

Załącznik nr 1 – Szc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Siatki mesh Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie siatek mesh wg specyfikacji wraz z oczkowaniem i dostawą z zestawem montażowym. SIATKA MESH Druk: 4/0 CMYK UV Podłoże: siatka pół powlekana 270g, zgrzewana 1 Komplety siatek składa się z : - 2 sztuk siatek o formacie: 38 m x 3,2 m., - 1 sztuce siatki o formacie 68 m x 3,2 m. - Opakowania; - Zestawu montażowego. Wykończenie siatek: dookoła zgrzew + oczka co 50 cm, pakowane w kostkę. Opakowanie: do użytku wielokrotnego, dającego możliwość wielokrotnego pakowania i magazynowania siatek. ZESTAW MONTAŻOWY – w skład 1 KPL wchodzą: 1 cążki do obcinania, opaski zaciskowe - trytytki o długości minimum 10 lub 20 cm w ilości odpowiadającej ilości oczek + zwyżka (około 700 sztuk). Wizualizację poglądową stanowi rysunek z pozycji nr 1 w tabeli w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. 16 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2717 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Całość przedmiotu zamówienia będzie zrealizowana w terminie wskazanym w Załączniku nr 1 - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. najpóźniej do dnia 12 października 2024 roku pod wskazane przez Zamawiającego adresy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 – Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania Przedmiotu umowy zgodnie z zapisami ww. załącznika. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 1 – Szc [...].pdf

(0)
6 Wzór Umowy - Wykonawca oświadcza że zapoznał się z Załącznikiem nr 2 - Istotne postanowienia umowy i nie zgłasza do niego żadnych uwag. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

Załącznik nr 2 – Ist [...].docx

(0)
7 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
8 Wykluczenia wynikające z ustawy - Na podstawie art. 7 ust. 1 z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wyklucza: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. Proszę potwierdzić, wpisując "Nie podlegam". (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 do Za [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 186