Regulamin
obowiązujący Wykonawców
składających
za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej
oferty
realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w
Białymstoku
Zamówienia
realizowane przez KWP w Białymstoku za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu
strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
KWP
w Białymstoku nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Pełna
specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy
odpowiedzialności za złożoną ofertę.
Podana
przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać
wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Białymstoku
nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją
zamówienia, np. kosztów dostawy.
O
ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
Wykonawca
jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 14 dni od
dnia upływu terminu składania ofert.
Płatność
nastąpi po realizacji zamówienia.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy
wynosi 30 dni od otrzymania przez KWP w Białymstoku prawidłowo
wystawionej faktury.
Wykonawca
gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych
zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są
zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania
wynikające z przepisów prawa.
W
przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w
Białymstoku zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i
ryzyko Wykonawcy.
KWP
w Białymstoku wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z
określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
W
przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Białymstoku
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego
zadania.
KWP
w Białymstoku zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z
tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Białymstoku.
Warunkiem
złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze
złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie
postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do
ich przestrzegania.
KLAUZULA
RODO.
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający
informuje, że:
administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w
Białymstoku;
nadzór
nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor
ochrony danych osobowych:
inspektor
ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w
Białymstoku – dane zostały zamieszczone na stronie BIP KWP w
Białymstoku, adres e-mail inspektora danych osobowych:
iod.kwp@bk.policja.gov.pl
Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b,
c i f RODO w celu:
prowadzenia
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
w
przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na Komendancie Wojewódzkim Policji w Białymstoku, tj.
realizacji jej postanowień;
odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta
z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
Pani/Pana
dane osobowe będą przechowywane:
do
celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z
Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji, przez okres wynikający z
kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia;
do
celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,
po
zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie
obowiązującego prawa, w szczególności:
przez
okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający
z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,
przez
okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa
regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów
dochodzenia tychże roszczeń,
przez
okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele
archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym
Wykazem Akt Policji,
przez
okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych
lub historycznych lub statystycznych;
w
przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach
projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i
zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi
dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa
właściwych dla środka pomocowego;
podanie
przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada
Pani/Pan:
na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;
na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
nie
przysługuje Pani/Panu:
w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Oświadczenie
wykonawcy składającego ofertę:
Oświadczam,
że:
wypełniłem
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu
/W
przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż
bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania
obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14
ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie/
Zgodnie
z art. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
zwanej dalej „ustawą” – ogłoszona w Dzienniku Ustaw pod
poz. 835 15 kwietnia w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji
Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022
r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w
art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn.
zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy
Pzp wyklucza się:
wykonawcę
oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt
3 ustawy;
wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i
655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
wykonawcę
oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest
podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o
ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ustawy.
Powyższe
wykluczenie następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, zamawiający odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia
publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu,
nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej
negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie
zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim
wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do
udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej
lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu
stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W
razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie
składać oferty!
Telefon kontaktowy 47 711 20 53 lub 47 711 32 34