Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 40-ZP-08-24/123 Usługa naprawy zespołów i części do pojazdów mechanicznych z zasobów magazynowych 15 WOG

Termin:
Zamieszczenia : 02-09-2024 13:40:00
Składania : 07-10-2024 10:00:00
Otwarcia : 07-10-2024 10:10:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 12 części, zgodnie z poniższą tabelą:

Numer zadania

Nazwa zadania

1

Naprawa alternatorów i rozruszników z pojazdów marki Star, Honker i Scam

2

Naprawa skrzyń rozdzielczych z pojazdów marki STAR 266.

3

Naprawa głowic z pojazdów marki Star 266 oraz Honker.

4

Naprawa pomp wtryskowych z pojazdów marki Star 266.

5

Naprawa przekładni kierowniczych z pojazdów Star i Honker.

6

Naprawa sprężarek z pojazdów marki Star.

7

Naprawa wałów napędowych z pojazdów marki Star i Honker.

8

Naprawa zbiorników wyrównawczych układu chłodzenia z pojazdów JELCZ.

9

Naprawa dwuobwodowych mechanizmów z pojazdów Star 266.

10

Naprawa łożysk pośrednich z pojazdów Star.

11

Naprawa półosi napędowych z pojazdów Honker.

12

Naprawa drążków reakcyjnych z pojazdów Star.

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu DzUE.pdf pdf 151 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
SWZ 40-ZP-08-24-123.pdf pdf 630 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Forrmularze cenowe dla części 1-12.xlsx xlsx 41.52 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.zip zip 1045.44 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Umowa wzór z załącznikami.zip zip 579.73 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
Załącznik nr 10 do SWZ -JEDZ.doc doc 200.5 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie
Załączniki nr 1 3 5 7 8 9 do SWZ.docx docx 55.61 2024-09-02 13:40:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 203