Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 23:07:17
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 980582
    W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 980582 : RRG.271.9.2024 Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia.

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Gerard Kowalczyk
    • Organizacja
      Gmina Trawniki
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2024-09-12 11:07:00
    • Składania
      2024-09-27 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2024-09-27 09:05:00
    • Tryb
      PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
    • Rodzaj
      Robota budowlana

    Wymagania i specyfikacja

    Szanowni Państwo,  

    w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

    Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

     

    Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

    - kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

    - podpisem zaufanym,

    - lub elektronicznym podpisem osobistym. 

     

    W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

    • Zadawania pytań Zamawiającemu,

    • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

    • Przesłania odwołania/inne. 

     

    Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

     

    Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

    • tel. 22 101 02 02

    • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    00.Ogłoszenie o zamówieniu 2024-BZP 00496308-01.pdf pdf 179.73
    2024-09-12 11:07:00
    Postępowanie
    01.SWZ_droga_105361L Struża-Kolonia.pdf pdf 478.99
    2024-09-12 11:07:00
    Postępowanie
    02.Zał_1_dokumentacja.zip zip 9734.9
    2024-09-12 11:07:00
    Postępowanie
    03.Zał_SWZ_2-9.zip zip 607.06
    2024-09-12 11:07:00
    Postępowanie
    Pytanie_odpowiedz_18.09.2024(O).pdf pdf 109
    2024-09-18 09:18:20
    Publiczna wiadomość
    Tabele objętości materiałów.pdf pdf 267.81
    2024-09-18 09:18:20
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_19.09.2024(O).pdf pdf 170.11
    2024-09-19 09:51:01
    Publiczna wiadomość
    D-05.03.26a Wzmocnienie nawierzchni bitumicznych geosiatką.pdf pdf 190.45
    2024-09-19 09:51:01
    Publiczna wiadomość
    Pytania_odpowiedzi_23.09.2024(O).pdf pdf 726
    2024-09-23 14:43:05
    Publiczna wiadomość
    Zalacznik_nr_3_do_SWZ-projekt_umowy zmieniony_23.09.2024.pdf pdf 507.94
    2024-09-23 14:43:05
    Publiczna wiadomość
    Informacja z otwarcia ofert (O).pdf pdf 205.08
    2024-09-27 10:44:53
    Publiczna wiadomość
    Sprostowanie Informacji z otwarcia ofert(O).pdf pdf 107.41
    2024-09-30 12:31:55
    Publiczna wiadomość
    Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (I).pdf pdf 432.73
    2024-10-08 08:40:54
    Publiczna wiadomość
    Informacja o kwocie przeznaczoną na realizację zamówienia(O).pdf pdf 64.81
    2024-09-27 09:00:00
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2024-10-08 08:40:54
    Gerard Kowalczyk Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieszczana na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

    Dotyczy przetargu na „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia.”.
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00496308/01
    z dnia 2024-09-12.

    Na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), zwanej dalej "ustawą", zamawiający informuje, że w postępowaniu na „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”:

    1) oferta wykonawcy Arpol Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn została wybrana jako najkorzystniejsza. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty –Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 60,00 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie 100,00 punktów;

    2) pozostałe oferty złożyli następujący wykonawcy:
    - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Piotr Bąk, ul. Jaworowskiego 1/20, 20-612 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta Wykonawcy uzyskała 46,88 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 86,88 punktów;
    - WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 51,72 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 91,72 punktów.
    - Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 49,15 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 89,15 punktów.
    - PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 54,09 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 94,09 punktów.
    - Mirosław Małecki, Kosarzew Dolny-Kolonia 4, 23-100 Bychawa. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 55,76 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 95,76 punktów.
    - Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Grygowej 23,
    20-260 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 53,91 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 93,91 punktów.
    - Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 53,00 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 93,00 punktów.
    - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7,
    22-400 Zamość. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 59,72 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 99,72 punktów.
    - Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6,
    20-719 Lublin. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 37,13 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 77,13 punktów.
    - VIOL-TRANS Wioleta Chaba, Łąkoć 39, 24-170 Kurów. Uzasadnienie faktyczne i prawne oceny oferty – Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu, a jego oferta nie podlegająca odrzuceniu. Oferta wybranego uzyskała 50,60 pkt. w kryterium „Cena” i 40,00 pkt. w kryterium „Okres gwarancji”. Oferta otrzymała łącznie – 90,60 punktów.

    Załączniki

    • Informacja o wyborze [...].pdf
    2024-09-30 12:31:55
    Gerard Kowalczyk SPROSTOWANIE INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) na „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”.

    II. Zamawiający koryguje informację z otwarcia ofert z dnia 27.09.2024r., korekta dotyczy błędnie wpisanych nr NIP dla dwóch firm. Prawidłowe nr NIP to:
    1) Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka,
    NIP 5641691578.
    2) PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik,
    NIP 8161465524.

    III. Pozostała treść informacji z otwarcia ofert pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Sprostowanie Informa [...].pdf
    2024-09-27 10:44:53
    Gerard Kowalczyk INFORMACJA na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

    I. Dotyczy przetargu prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320) na „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”.

    II. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 27.09.2024 r., po godzinie 9:05, zostały odszyfrowane i otworzone następujące oferty:

    Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Piotr Bąk, ul. Jaworowskiego 1/20, 20-612 Lublin, NIP 7151742192
    Cena (brutto) – 904 050,00 zł

    WOD-BUD Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 12/1, 23-200 Kraśnik, NIP 7150200454
    Cena (brutto) – 819 408,72 zł

    Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak, ul. Lipowa 67C, 21-040 Kalinówka, NIP 8161465524
    Cena (brutto) – 862 230,00 zł

    PBI Infrastruktura S.A., ul. Kolejowa 10e, 23-200 Kraśnik, NIP 9223075459
    Cena (brutto) – 783 615,35 zł

    Mirosław Małecki, Kosarzew Dolny-Kolonia 4, 23-100 Bychawa, NIP 7132500921
    Cena (brutto) – 760 140,00 zł

    Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. w Lublinie, ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin, NIP 7120151231
    Cena (brutto) – 786 192,26 zł

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp z o.o., ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP 8220010022
    Cena (brutto) – 799 721,40 zł

    Arpol Arkadiusz Porzak, Ciecierzyn 64, 21-003 Ciecierzyn, NIP 7132494451
    Cena (brutto) – 706 371,29 zł

    Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o. z siedzibą w Zamościu, ul. Peowiaków 7, 22-400 Zamość, NIP 9222295093
    Cena (brutto) – 709 645,22 zł

    Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe, ul. Gęsia 27/6, 20-719 Lublin, NIP 8621561638
    Cena (brutto) – 1 141 542,34 zł

    VIOL-TRANS Wioleta Chaba, Łąkoć 39, 24-170 Kurów, NIP 7142023606
    Cena (brutto) – 837 612,04 zł

    Załączniki

    • Informacja z otwarci [...].pdf
    2024-09-27 09:00:00
    Komunikat Zamawiającego Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 1 005 000,00 zł.

    Załączniki

    • Informacja o kwocie [...].pdf
    2024-09-23 14:43:05
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00496308/01 z dnia 2024-09-12.
    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), Zamawiający udostępnia pytania i wniosek (prośbę) oraz odpowiedzi.
    1.
    Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę postanowień § 25 ust. 2 wzoru umowy poprzez zastąpienie go zapisem: „Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których Strony mogą dochodzić na tle niniejszej umowy, nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia określonego w § 10 umowy.”
    Kary umowne pełnią przede wszystkim funkcję odszkodowawczą, dyscyplinującą, ich celem nie jest stworzenie ułatwienia dla zamawiającego, a usankcjonowanie ewentualnych zagrożeń związanych z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy, z uwzględnieniem możliwości powstania szkody i jej ewentualnych rozmiarów. Ustalenie łącznej maksymalnej wysokości kar umownych na poziomie 50 proc. wynagrodzenia wykonawcy stanowi nadużycie przez zamawiającego prawa do jednostronnego kształtowania postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz działanie sprzeczne z zasadami współżycia społecznego (art. 353 ze zn. 1 kc). Według KIO uprawnienie zamawiającego do konstruowania zapisów umownych w sprawie zamówienia publicznego nie może być nadużywane i prowadzić do nieuzasadnionego wzbogacenia po stronie Zamawiającego poprzez ustalenie rażąco wygórowanych kar umownych. Zamawiający publiczni ustalając wysokość kar umownych i ich łączny limit powinni się kierować zakresem i rodzajem naruszenia obowiązków umowy, wielkością specyfiką przedmiotu zamówienia, a także zasadą proporcjonalności i uczciwej konkurencji. Ustanowienie limitu kar na zbyt wysokim poziomie znajdzie odzwierciedlenie w zawyżonych cenach ofertowych. Przecież podanie limitu łącznego kar pomaga wykonawcom oszacować ryzyka. Im są wyższe, tym bardziej windują ceny. Dodatkowo należy podkreślić, że stanowisko samej Krajowej Izby Odwoławczej mówi, iż dopuszczalny poziom kar umownych powinien wahać się w granicach od 10% do 30% wynagrodzenia wykonawcy.
    Kary umowne w wysokości proponowanej przez Wykonawcę w sposób wystarczający zabezpieczają interesy Zamawiającego, zaś ich przyjęcie w wysokości określonej w umowie w sposób istoty zwiększa ryzyko kontraktowe, które wpływa na cenę ustaloną w ofercie Wykonawcy. Maksymalizacja kar umownych, a zatem podnoszenie ryzyka po stronie Wykonawcy, musi zostać uwzględniona w kwocie oferty, co jest sprzeczne z zasadą racjonalnego gospodarowania środkami publicznymi – wyrażającej się w realizacji zamówienia publicznego przy możliwie najmniejszych środkach. Zgodnie z utrwalonym orzecznictwem judykatury „Konsekwencje zawarcia w załączonym do SIWZ wzorze umowy postanowienia przewidującego karę umowną w rażąco wygórowanej wysokości. Naruszenie procedury udzielania zamówień publicznych jako potencjalne źródło szkody w budżecie UE (teza aktualna). Istnienie w załączonym do SIWZ wzorze umowy postanowienia przewidującego karę umowną w rażąco wygórowanej wysokości może powodować podwyższenie cen w składanych ofertach (z uwagi na wyższe ryzyko związane z zawarciem umowy), a prawdopodobne jest także, iż niektóre podmioty w ogóle nie przystąpią do przetargu, nie chcąc narażać się na realne ryzyko uiszczenia kary umownej, czyniącej umowę nieatrakcyjną finansowo.” (Wyrok Sądu Apelacyjnego w Krakowie z dnia 14 czerwca 2017 I ACa 1824/16).
    Odpowiedź:
    Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowień § 25 ust. 2 wzoru umowy poprzez zastąpienie go zapisem: „Łączna maksymalna wysokość kar umownych, których Strony mogą dochodzić na tle niniejszej umowy nie przekroczy 25 % wynagrodzenia określonego w § 10 umowy.”
    2.
    Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę postanowienia § 25 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy poprzez nadanie mu następującej lub równoważnej treści: „z tytułu nieterminowego zakończenia realizacji zamówienia tj. za każdy dzień zwłoki, liczony od upływu terminu określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego brutto za realizację zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy,”, oraz zmianę § 25 ust. 1 pkt 6) wzoru umowy poprzez nadanie mu następującej lub równoważnej treści: „z tytułu zwłoki w usunięciu wad, usterek, szkód stwierdzonych przy odbiorze końcowym, wad, usterek, szkód ujawnionych w okresie gwarancji lub rękojmi albo stwierdzonych w trakcie odbioru ostatecznego, czyli przed upłynięciem okresu gwarancji lub rękojmi, za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,05 % wynagrodzenia umownego brutto za realizację całości zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy,”.
    Prawo zamówień publicznych zakazuje, by w projektowanych postanowieniach umownych przewidywano odpowiedzialność wykonawcy za opóźnienie w spełnieniu świadczenia, chyba że jest to uzasadnione okolicznościami lub zakresem zamówienia (art. 433 pkt 1 ustawy Pzp). Tym samym projektowane postanowienia umowy nie mogą – co do zasady – przewidywać odpowiedzialności wykonawcy za każde przekroczenie wymaganego w umowie terminu na wykonanie zobowiązania, a tylko takie które jest zawinione bezpośrednio przez wykonawcę lub osoby, którymi posługuje się on przy wykonaniu zobowiązania, bądź powstałe z innych okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność. Zakaz stosowania klauzul abuzywnych wymienionych w art. 433 ustawy Pzp ma na celu ograniczenie praktyk zamawiających polegających na kształtowaniu przez strony w umowie postanowień kontraktowych w sposób zabezpieczający wyłącznie ich interesy, z przerzuceniem całego ryzyka realizacji zamówienia na wykonawcę.
    Zastąpienie terminu "opóźnienie" terminem "zwłoka", pozwoli na obciążenie wykonawcy karą umowną w sytuacji, w której niewykonanie przedmiotu umowy w terminie będzie wynikało z jego winy. Nie znajduje uzasadnienia zapis, który obciąża wykonawcę bardzo wysoką karą umowną w przypadku niewykonania przedmiotu umowy w terminie z powodów leżących po stronie zamawiającego, osoby trzeciej lub z przyczyn losowych. Pragniemy podkreślić, że zgodnie z obecnym brzmieniem umowy, wykonawca odpowiada za wszelkiego rodzaju opóźnienie. Uważamy, że jest to zapis nie do zaakceptowania dla wykonawców którzy dokładając należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy, mimo wszystko są narażeni na dotkliwe kary. Z tych powodów, zwracamy się do zamawiającego o dokonanie zmiany w umowie i zmianę terminu "opóźnienie” na "zwłokę".
    Odpowiedź:
    Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowień § 25 ust. 1 pkt 1) wzoru umowy poprzez zastąpienie go zapisem: „z tytułu nieterminowego zakończenia realizacji zamówienia tj. za każdy dzień zwłoki, liczony od upływu terminu określonego w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w wysokości 0,1 % wynagrodzenia umownego brutto za realizację zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy,” oraz
    Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowień § 25 ust. 1 pkt 6) wzoru umowy poprzez zastąpienie go zapisem: „z tytułu opóźnienia w usunięciu wad, usterek, szkód stwierdzonych przy odbiorze końcowym, wad, usterek, szkód ujawnionych w okresie gwarancji lub rękojmi albo stwierdzonych w trakcie odbioru ostatecznego, czyli przed upłynięciem okresu gwarancji lub rękojmi, za każdy dzień zwłoki w wysokości 0,05 % wynagrodzenia umownego brutto za realizację całości zamówienia, o którym mowa w § 10 umowy,”
    II. Treść zmienionego projektu umowy w załączeniu do odpowiedzi na pytania.
    III. Zamawiający informuje, że odpowiedzi na pytania stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_2 [...].pdf
    • Zalacznik_nr_3_do_SW [...].pdf
    2024-09-19 09:51:01
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00496308/01 z dnia 2024-09-12.
    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), Zamawiający udostępnia pytania i wniosek (prośbę) oraz odpowiedzi.
    1) Czy Zamawiający wyrazi zgodę na wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki o uziarnieniu AC 11W zamiast z mieszanki o uziarnieniu AC 8W?.
    Odpowiedź:
    Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki o uziarnieniu AC 11W.
    2) Prosimy o podanie wymagań i załączenie SST dotyczącej ułożenia warstwy siatki przeciwspękaniowej układanej pod warstwą wiążącą.
    Odpowiedź:
    Zamawiający w odpowiedzi na prośbę dołącza do dokumentacji „Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych” związanych z ułożeniem geosiatki szklanej powlekanej asfaltem.
    3) Prosimy o jednoznaczne określenie długości odcinka drogi przeznaczonego do remontu gdyż w ogłoszeniu mowa jest o odcinku długości 1350m w przedmiarze robót zaś 855m.
    Odpowiedź:
    Zamawiający informuje, że długość drogi jest jednoznacznie określona w załączniku nr 1 do SWZ tj. dokumentacji projektowej i przedmiarze robót i wynosi 855 m.
    II. Zamawiający informuje, że odpowiedzi stają się integralną częścią SWZ i będą wiążące przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytania_odpowiedzi_1 [...].pdf
    • D-05.03.26a Wzmocnie [...].pdf
    2024-09-18 09:18:20
    Gerard Kowalczyk Dotyczy przetargu pn. „Remont drogi gminnej nr 105361L w m. Struża Kolonia”
    Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 2024/BZP 00496308/01 z dnia 2024-09-12.
    I. Na podstawie art. 284 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1320), Zamawiający udostępnia wniosek (prośbę) i odpowiedź.
    Treść wniosku:
    Prosimy o uzupełnienie dokumentacji technicznej o Tabelę wyrównań i Tabelę robót ziemnych.
    Odpowiedź
    Zamawiający w odpowiedzi na prośbę dołącza do dokumentacji technicznej „Tabelę objętości materiałów”.
    II. Zamawiający informuje, że dołączona tabela stają się integralną częścią SWZ i będzie wiążąca przy składaniu ofert, pozostała treść SWZ pozostaje bez zmian.

    Załączniki

    • Pytanie_odpowiedz_18 [...].pdf
    • Tabele objętości mat [...].pdf

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Formularz

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    924
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć