Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-09-2024 13:06:00 |
Składania : | 24-09-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 24-09-2024 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę gaśnic proszkowych ABC.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 szt. gaśnic proszkowych ABC o masie środka gaśniczego 6 kg wraz z dedykowanym wieszakiem metalowym oraz znakiem „gaśnica” o wym. 15x15 cm.
2. Opis techniczny gaśnicy:
· skuteczność gaśnicza: 55A 233B C,
· masa środka gaśniczego: 6 kg,
· zakres temperatur stosowania: -30 oC / +60 oC,
·
przeznaczona do gaszenia pożarów ciał stałych, cieczy palnych,
gazów oraz urządzeń elektrycznych, gdzie maksymalne napięcie
wynosi do 1 000 V,
· zawór odcinający za wskaźnikiem ciśnienia,
· konstrukcja zaworu umożliwiająca czasowe przerwanie gaszenia,
· możliwość wielokrotnego napełniania,
· data produkcji 2024 r. (fabrycznie nowy produkt),
· zbiornik gaśnicy nie może podlegać kontrolnym badaniom UDT.
3. Przy składaniu oferty Zamawiający wymaga dołączenia karty katalogowej produktu.
4. Dostarczony towar powinien być wyprodukowany zgodnie z wymaganiami rynku krajowego i unijnego w oparciu o certyfikowany system jakości ISO 9001.
5. Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy:
a. deklaracje zgodności CE oraz certyfikat ISO,
b. świadectwa dopuszczenia CNBOP (gaśnicy oraz znaku),
c. instrukcja obsługi w języku polskim.
6. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia złożenia zamówienia.
7. Miejsce dostawy: ul. Dojazdowa 22, 82-300 Elbląg.
8. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
9. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony należny podatek VAT.
10. Zapłata wynagrodzenia za przedmiot zamówienia nastąpi po dostawie, na podstawie podpisanego dokumentu odbioru, bez zastrzeżeń Zamawiającego w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-09-20 12:27 | Malwina Pawełas |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
wpłynęły
zapytania.
Poniżej
treść
pytań
i
odpowiedzi: 1. Wieszak talerzowy czy zaczepowy? Odpowiedź: zaczepowy. 2. Znak fotoluminescencyjny czy zwykły? Odpowiedź: fotoluminescencyjny. 3. Na folii czy na płycie PCV? Odpowiedź: na płycie PCV. |
Komunikaty