Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PT.2370.5.2024 Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego z napędem 4x4 dla KP PSP Limanowa

Paweł Janczak
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie Oddział: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej
Termin:
Zamieszczenia : 20-09-2024 14:14:00
Składania : 01-10-2024 13:00:00
Otwarcia : 01-10-2024 13:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej zaprasza do złożenia oferty poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Przedmiot zamówienia: Lekki samochód operacyjny z napędem 4x4.

Realizacja dostawy zgodnie z załączonym projektem umowy.

Warunki realizacji zamówienia:

  1. Odbiór przedmiotu zamówienia w siedzibie wykonawcy..
  2. Warunki płatności: przelew 14 dni.
  3. Termin dostawy: do 8.11.2024 r.
  4. Gwarancja: min. 50 miesięcy.
  5. Termin związania ofertą: 15 dni od od dnia upływu terminu składania ofert.
  6. Uzupełniony opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego należy załączyć do oferty.
  7. Kryteria oceny: cena 100%
  8. Dostawca wpisany do białej listy podatników VAT.


Zastrzeżenia Zamawiającego:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego warunku realizacji zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia.
  3. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia.
  4. Zastrzegamy również, że postępowanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny.
  5. Zamawiający zastrzega, że jeżeli nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków niniejszego postepowania przed upływem terminu składania ofert.


Podstawy wykluczenia:

Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie publiczne nie może zostać udzielone: 

1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

2. Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została  wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

3. Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na  podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy. 


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

1.  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1)   administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej;

2)  w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;

3)  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;

4)  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;

5)   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6)   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

7)   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8)  posiada Pan/Pani:

a)    na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b)  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;

c)  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

d)   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

9)     nie przysługuje Pani/Panu:

a)     w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

b)     prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO

c)  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

2.   Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez email: m.majoch@kppsplimanowa.pl lub pod nr tel. 47 831 47 42

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3 - oświadczenie.docx docx 15.3 2024-09-20 14:14:00 Kryterium
załącznik nr 2 - projekt umowy.pdf pdf 248.05 2024-09-20 14:14:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 27.99 2024-09-20 14:14:00 Kryterium
Odpowiedź na pytania sprawa nr PT.2370.5.2024.pdf pdf 43.08 2024-09-24 10:46:09 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie sprawa nr PT.2370.5.2024.pdf pdf 38.22 2024-09-25 14:21:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-25 14:21 Mieczysława Majoch Odpowiedź na pytanie:

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

2024-09-24 10:46 Paweł Janczak Odpowiedź na pytania:

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Lekki samochód operacyjny z napędem 4x4 dla KP PSP Limanowa Według załączonego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany, ewentualny termin realizacji: do 8.11.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji min. 50 miesięcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
4 Oświadczenie dostawcy - Proszę załączyć w formie skanu oświadczenie podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - ośw [...].docx

(0)
5 Wzorcowy projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

załącznik nr 2 - pro [...].pdf

(0)
6 Uzupełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy opis przedmiotu zamówienia - Proszę załączyć w formie skanu wypełniony opis przedmiotu zamówienia podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Opi [...].docx

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 205