Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-09-2024 12:23:00 |
Składania : | 03-10-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
NR WIM.271.2.75.2024 z dnia 25.09.2024 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j.) z późn. zm. i zarządzenia nr 175/2023 § 5 Prezydenta Miasta Bydgoszczy z dnia 16 marca 2023r. w przedmiocie zamówienia o wartości powyżej 10 000 zł)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji instalacji wewnętrznej c.o budynku przy ul. Jezuickiej 2 w Bydgoszczy na dz. nr ew. 147; obręb 0108 (wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych decyzji, zaświadczeń, opinii i uzgodnień, na podstawie których możliwe będzie wykonywanie robót budowlanych) w ramach zadania pn. „Modernizacja budynków Urzędu Miasta i zakupy inwestycyjne” – Modernizacja instalacji c.o. Jezuicka 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w wymaganych specjalnościach oraz aktualną przynależność do izby zawodowej,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
4. Załączniki do zapytania:
1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),
2) Kopia mapy zasadniczej (zał. nr 2),
3) Wzór umowy (zał. nr 3),
4) Wzór oferty (zał. nr 4),
5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),
6) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6),
7) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 7).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół zdawczo-odbiorczy (tak jak wynika ze Wzoru umowy (zał. nr 5 §4 ust. 1 oraz §6 ust. 3),
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Mariusz Dolewski, Inspektor nadzoru budowlanego branży sanitarnej – tel. 52 58 58 377,
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 03.10.2024 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w (zał. 6) (referencje/ poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),
4) wypełniony wzór oferty (zał. 4),
5) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),
6) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zał. 7).
11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt 10 ppkt 1-6 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
Bydgoszcz, 25.09.2024 r.
DYREKTOR
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
2024-10-16 08:43 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty