Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2024 11:15:00 |
Składania : | 17-10-2024 08:30:00 |
Otwarcia : | 17-10-2024 09:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w trybie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1
Przedmiot postępowania: Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na
4 części:
Część 1 - Dostawa produktów głęboko mrożonych - ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 2 - Dostawa produktów głęboko mrożonych - ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Część 3 - Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych - ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 4 - Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych - ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art. 117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części 1-2 oraz 3--4,
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-4,
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- zadawania pytań Zamawiającemu,
- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- przesłania odwołania/inne.
Osoba prowadząca postępowanie: Julia MELER, nr telefonu: 261-111-376
2024-10-18 13:54 | Julia Meler | Informacja z otwarcia ofert. |
2024-10-17 08:30 | Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
Dla części 1 : 128 047,50 zł brutto - zamówienie podstawowe, 256 095,00 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji Dla części 2 : 117 860,00 zł brutto - zamówienie podstawowe, 235 720,00 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji Dla części 3 : 97 230,00 zł brutto - zamówienie podstawowe, 194 460,00 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji Dla części 4 : 47 722,50 zł brutto - zamówienie podstawowe, 95 445,00 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji |
2024-10-09 14:19 | Julia Meler |
Wyjaśnienia
oraz
modyfikacja
treści
SWZ
wraz
z
załącznikami.
ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
Komunikaty