- Strona główna
- Postępowanie ID 994613
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana wkładu okiennego RC3 w budynku nr 1 przy ul. Podchorążych w Elblągu – art. 30 ust. 4
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja STOJEK
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-08 14:10:00
-
Składania2024-10-14 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-14 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zaproszenie
do złożenia oferty cenowej
1. Zamawiający:
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
82-300 Elbląg
ul. Kwiatkowskiego 15
Tel. 261 31 30 15
Fax: 261 31 33 04, 261 31 33 05
Poczta elektroniczna: 21wog@ron.mil.pl
Godziny pracy:
poniedziałek – czwartek: 7:00-15:30
piątek: 7:00-13:00
2. Do przeprowadzenia procedury mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
3. Procedura prowadzona jest w języku polskim na portalu platformazakupowa.pl
4. Przedmiot umowy:
Wymiana wkładu okiennego
RC3 w budynku nr 1 przy ul. Podchorążych w Elblągu – art. 30 ust. 4
Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do Zaproszenia.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 28.11.2024 r.
5. Termin płatności: do 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert: 100% cena.
7. Oferty należy złożyć na portalu platformazakupowa.pl, w terminie do dnia 14.10.2024 r. do godz. 09:00.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia negocjacji w zakresie zaoferowanych cen.
9. Negocjacje mogą być przeprowadzone w formie wymiany informacji mailem lub faksem.
10. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej ofercie:
Wykonawca oblicza cenę oferty brutto (uwzględniając należny podatek VAT) w formie ryczałtu w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. Cena ta musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie przy realizacji zamówienia, a także rabaty, bonifikaty, upusty itp.
11. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie bez udziału podwykonawców.
12. Pracownikami upoważnionymi do kontaktów z Wykonawcą są:
p. Grzegorz KLINOWSKI, tel.: 261 312 843;
p. Krzysztof WOJDON, tel.: 261 312 875.
13. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia procedury bez podania przyczyny na każdym etapie prowadzonego postępowania.
15. Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z prowadzonej procedury wyklucza się:
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
- wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
16. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Wybrany wykonawca ma obowiązek, po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty cenowej, stawić się u Zamawiającego w wyznaczonym terminie celem podpisania umowy (wzór umowy zał. nr 3 do Zaproszenia). W uzasadnionych przypadkach, istnieje możliwość podpisania umowy korespondencyjnie. Skorzystanie z ww. formy jest dopuszczone warunkowo po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopełnienie przedmiotowych procedur wynosi 14 dni kalendarzowych, po tym czasie Zamawiający ma prawo uznać, że do zawarcia umowy nie doszło z winy Wykonawcy. Uchylanie się od dokonania ww. czynności skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-18
10:02:46
|
Patrycja STOJEK | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Do dnia upływu terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. W związku z niespełnieniem warunków formalnych wymaganych przez Zamawiającego, tj. braku akceptacji terminu płatności oraz terminu wykonania zadania, ww. oferta została odrzucona. Postępowanie zostało unieważnione ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu. |
2024-10-17
15:08:52
|
Patrycja STOJEK |
Szanowni
Państwo,
w
załączeniu
przesyłam
"Raport
wyboru
ofert"
na
postępowanie:
"Wymiana
wkładu
okiennego
RC3
w
budynku
nr
1
przy
ul.
Podchorążych
w
Elblągu
–
art.
30
ust.
4"
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?