- Strona główna
- Postępowanie ID 995068
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SISK.Z011.2024 "Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Siechnice w roku 2025"
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Maj
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-09 11:23:00
-
Składania2024-10-30 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-10-30 12:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na 1.2
opróżnianiu 758 koszy ulicznych zlokalizowanych na terenie Gminy Siechnice wraz z uporządkowaniem i utrzymaniem czystości wokół koszy, łącznie z zamiataniem lub wygrabieniem nieczystości (w promieniu) 1,5 metra, oraz opróżnianie stacji psi pakiet na psie odchody w ilości 137 sztuk. Liczba podanych koszy ulicznych i stacji psi pakiet może w okresie trwania zlecenie ulec zmianie +\- 10 %. 1.2.
zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi przez pracowników skierowanych przez Siechnicką Inwestycyjną Spółkę Komunalną sp. z o.o. do prac porządkowych - rozumiane przez odbiór zgromadzonych w jednym miejscu odpadów w workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg), w terminie do 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub osobistego przez Zamawiającego, do 3 zgłoszenia w miesiącu, minimalnie l raz w miesiącu. Łączna maksymalna miesięczna ilość zebranych w ten sposób śmieci szacowana jest na równowartość 100 szt, workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg).
1.3.
zbiórka i wywóz worków z odpadami komunalnymi zebranymi po imprezach i zgromadzeniach, maksymalnie 5 razy w roku, minimalnie l raz w roku - powiadomienie emailem/pismem Wykonawcy o konieczności odbiom odpadów z 3 dniowym wyprzedzeniem. Łączna maksymalna ilość zebranych w ten sposób śmieci z jednej imprezy szacowana jest na równowartość 300 szt. workach 120 l (maksymalnej waga worka 35 kg),
Zamawiający określi harmonogram opróżniania koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet (miejscowość oraz dzień tygodnia) obowiązujący na okres kwartału kalendarzowego. Harmonogram na l kwartał roku 2025 r. Zamawiający określi do 10 grudnia 2024 r. a harmonogramy na kolejne kwartały Zamawiający określi z wyprzedzeniem minimum 30 dni kalendarzowych przed następnym kwartałem. Zamawiający przewiduje powierzyć Wykonawcy w okresie zamówienia (tzn. 12 miesięcy) opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie (koszy uliczne i stacje psi pakiet zwane łącznie koszami) w liczbie maksymalnie 1500 sztuk koszy tygodniowo. Zamawiający przewiduje maksymalne ograniczenie zamówienia (opróżnianie koszy ulicznych oraz stacji psi pakiet na odchody psie) do liczby nie mniejszej niż 300 sztuk koszy tygodniowo.
______________________________________________________________________
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-30
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamwiajacy
zamierza
przeznaczyć
kwotę
714,89
zł
brutto
na
sfinalizowanie
zamówienia
opróżnienie
i
utylizacje
odpadów
z
100
sztuk
koszy
ulicznych,
stacji
psi
pakiet
oraz
ich
odpowiedników
(worków
do
120
litrów
i
maksymalnej
wadze
do
35
kg). Zmawiający zamierza przeznaczyć kwotę 494.706,00 zł brutto na sfinalizowanie zamówienia opróżnienie i utylizacje odpadów przy przyjętej w liczbie 69200 sztuk opróżnienie i utylizacje odpadów z koszy ulicznych, stacji psi pakiet oraz ich odpowiedników (worków do 120 litrów i maksymalnej wadze do 35 kg). |
2024-10-29
14:52:23
|
Krzysztof Maj |
Zamawiający
zawiadamia
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2024-10-23
15:25:55
|
Krzysztof Maj |
Zamawiajacy
informuje
o
zmianie
terminu
skłądania
ofert,
który
wyznaczono
na
30.10.2024
r.
godz.
12.00 Analogicznie termin otwarcia ofert zmieniono na 30.10.2024 r. godz. 12.05 Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?