- Strona główna
- Postępowanie ID 1044498
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WIM 271.2.1.2025 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Skweru Mariampolskiego na os. Tatrzańskim w Bydgoszczy
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Pabian
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji Miasta
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-08 10:24:00
-
Składania2025-01-20 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.1.2025 z dnia 07.01.2025 r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz.
Nazwa zadania:
Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.:
Budowa skweru rekreacyjnego – Skwer Mariampolski na od. Tatrzańskim (Program BBO).
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej skweru rekreacyjnego w ramach zadania
pn.: „Program Bydgoski Budżet Obywatelski (BBO) podzadanie pn.: „Budowa skweru rekreacyjnego – Skwer Mariamposki na os. Tatrzańskim (Program BBO)”, na działce o nr ew. 23/8 w obrębie 0402
w Bydgoszczy – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1).
3. Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich 3 lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – budowa, przebudowa, rozbudowa terenu rekreacyjno-sportowego, parku lub skweru;
4. Załączniki do ogłoszenia:
1) Opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. nr 1),
2) Kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych (zał. nr 2)
3) Dokumentacja fotograficzna (zał. nr 3),
4) Dane wyjściowe do projektowania – wytyczne Wydziału Gospodarki Komunalnej UMB znak: WGK-IV.7021.13.5.2024 z dnia 27.11.2024 r. (zał. nr 4),
5) Wzór umowy (zał. nr 5),
6) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 6)
7) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 7).
8) Oświadczenie wykonawcy (zał. 8).
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert i warunki płatności
6.1 Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.
6.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) przewiduje się możliwość przeprowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe
w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty zawarcia umowy
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
- Karolina Szafran - Pyjos, Inspektor WIM (br. bud.) – tel. 52 58 59 157
- Magdalena Janiak, Inspektor WIM (koordynator) – tel. 52 58 58 209
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną poprzez wiadomości prywatne w przedmiotowym postępowaniu na stronie platformazakupowa.pl
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 20.01.2025 r. o godz. 9.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 6),
2) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),
3) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);
4) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 7),
5) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 7 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),
6) Oświadczenie wykonawcy (zał. 8).
Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 załączników spowoduje odrzucenie oferty.
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 507) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:
1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3,
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
13. W Urzędzie Miasta Bydgoszczy wdrożona została wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Bydgoszczy i na stronie
https://prawomiejscowe.pl/UrzadMiastaBydgoszczy/document/1094871/zarzadzenie-533
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Bogdan Tyborski
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-01-22
11:17:47
|
Justyna Pabian |
Zawiadomienie
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Załączniki |
2025-01-20
08:36:36
|
Justyna Pabian |
Odpowiedź
Zamawiającego
na
pytanie
Wykonawcy.
Załączniki |
2025-01-17
10:25:04
|
Justyna Pabian |
Odpowiedź
Zamawiającego
na
pytanie
Wykonawcy.
Załączniki |
2025-01-16
10:52:03
|
Justyna Pabian |
Odpowiedź
Zamawiającego
na
pytanie
Wykonawcy.
Załączniki |
2025-01-13
10:20:04
|
Justyna Pabian |
Dzień
dobry,
Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert z 16.01.2025 r. na 20.01.2025 r. Z poważaniem Justyna Pabian |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?