- Strona główna
- Postępowanie ID 1056845
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1056845 :
ZP.271.4.2025 Zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych poprzez budowę zbiornika retencyjnego wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Siemianice
Wystawiający
-
UżytkownikMichał Maciejewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-03 13:59:00
-
Składania2025-02-19 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-02-19 10:30:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Numer ogłoszenia o zamówieniu: 2025/BZP 00085892/01
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-14
13:08:19
|
Michał Maciejewski |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
po
wszczęciu
postępowania
otrzymał
szereg
informacji
od
Wykonawców
o
tym,
że
dokumentacja
przedmiotu
zamówienia
musi
zostać
w
znaczący
sposób
zmieniona.
Informacje
te
potwierdziła
ponowna
wizja
lokalna
Zamawiającego
na
terenie
inwestycji
oraz
weryfikacja
zamieszczonej
dokumentacji
(
nowe
dokumenty
są
nadal
opracowywane).
Ponadto
instytucja
dofinansowująca
przedmiotową
inwestycję
wyraziła
zgodę
na
wydłużenie
terminu
jej
realizacji,
który
również
był
kwestionowany
przez
Wykonawców. W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 256 ustawy unieważnia postępowanie, które po przygotowaniu dokumentacji zostanie ogłoszone na nowo. Załączniki |
2025-02-14
13:07:38
|
Michał Maciejewski |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania
Załączniki |
2025-02-05
14:25:18
|
Michał Maciejewski |
Odpowiedzi
na
pytania
05.02.2025
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
