- Strona główna
- Postępowanie ID 1072265
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1072265 :
ZP/04/2025 Świadczenie usługi pogotowia technicznego w zakresie czynności serwisowej w zakresie usuwania awarii oraz utrzymanie w sprawności technicznej sprzętu i urządzeń elektrycznych na jednostkach pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Włodarczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-04 18:05:00
-
Składania2025-03-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-12 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-31
13:30:28
|
Dorota Włodarczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje,
że
na
postępowanie
o
nr
ZP.04.2025
została
podpisana
umowa
w
dniu
25.03.2025r Z poważaniem : ZDMIŻ Świnoujście |
2025-03-12
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 220.000,00 netto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
