- Strona główna
- Postępowanie ID 1075388
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1075388 :
ZP/8/2025 Remont pomieszczenia pasażerskiego – wymiana szalunków, instalacji elektrycznej, udrożnienie szpigatów, organizacja firmy do utylizacji azbestu
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Bralczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-10 17:31:00
-
Składania2025-03-18 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-18 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-07
14:24:17
|
Agnieszka Bralczyk |
Informacja
z
dnia
21.03.2025
o
wyborze
oferty
w
postępowaniu
przetargowym
ZP/8/2025
(choroba pracownika prowadzącego postępowanie) Załączniki |
2025-03-31
12:32:53
|
Dorota Włodarczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje,
że
na
postępowanie
nr
ZP/08/2025
została
podpisana
umowa. Z poważaniem : ZDMIŻ Świnoujście |
2025-03-20
13:15:37
|
Agnieszka Bralczyk |
INFORMACJA
Z
OTWARCIA
OFERT. ZDMiŻ Świnoujście Załączniki |
2025-03-18
13:02:10
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
na
w/w
postępowanie
złożyła
ofertę
firma
ALUMARE
Sp
z
o.o.
ul.
Portowa
16
72-600
Świnoujście Oferta spełnia oczekiwania zamawiającego i widnieje na kwotę 448.290,00 zł netto. Pozostałym uczestnikom postępowania Dziękujemy za udział. Z poważaniem: ZDMiŻ w Świnoujściu |
2025-03-18
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 465.000,00 zł netto |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
