- Strona główna
- Postępowanie ID 1075618
Postępowanie ID: 1075618 :
K 01/2025 KONKURS OFERT na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie laboratoryjnych badań diagnostycznych
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Jeleniewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-11 10:53:00
-
Składania2025-03-26 10:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
PRZYCHODNIA LEKARSKA
WOJSKOWEJ
AKADEMII TECHNICZNEJ
SAMODZIELNY PUBLICZNY
ZAKŁAD OPIEKI
ZDROWOTNEJ
01-480
Warszawa ul. Kartezjusza 2
tel. (22) 4193 283, tel. 604-962-703, fax 22 4193 224
na podstawie:
-
art. 26, art. 26a i
art. 27 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.
z 2024 r. poz. 799),
-
art.140, art.141,
art.146 ust.1, art.147, art. 148 ust. 1, art. 149, art. 150, art. 151 ust. 1, 2
i 4–6, art.152, art. 153 i art. 154 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004
r., o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U.
z 2024 r. poz. 146 z późn. zm.), przy czym prawa i obowiązki Prezesa Narodowego
Funduszu Zdrowia, wynikające ze wskazanych powyżej przepisów wykonuje Dyrektor
Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie,
-
ustawy z dnia 15
września 2022 r. o medycynie laboratoryjnej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2125),
-
Rozporządzenia
Ministra Zdrowia z dnia 16 lipca 2024 r. w sprawie wymagań jakim powinno
odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne oraz kwalifikacji personelu (Dz.
U. Nr 2024 poz. 1188),
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 15
grudnia 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie standardów
jakości dla medycznych laboratoriów
diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. poz. 2394).
-
Regulaminu przeprowadzania
konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w PL WAT SPZOZ, których
wartość przekracza 30 tys. Euro.
jako Udzielający zamówienia
OGŁASZA KONKURS OFERT
na udzielanie świadczeń zdrowotnych w 2025 roku
w zakresie laboratoryjnych badań diagnostycznych
1.
Warunki udziału oferentów oraz wymagania w
zakresie sposobu realizacji umowy zawarte są w dokumentach niezbędnych do
prawidłowego złożenia oferty tj w:
1)
Regulaminie Konkursu
Ofert;
2)
Szczegółowych
Warunkach Konkursu Ofert w zakresie wykonywania laboratoryjnych badań
diagnostycznych, do których opracowano następujące załączniki:
3)
Zał. Nr 1 – Wykaz
zamawianych badań laboratoryjnych w 5 tabelach:
a) I – Podstawowe
analizy krwi, moczu, kału;
b) II – mikrobiologia;
c) III – badania
histopatologiczne;
d) IV –
wykaz badań na CITO;
e) V –
Pozostałe badania.
4)
Zał. Nr 2 –
Formularz oferty;
5)
Zał. Nr 3 – Wzór
Wykazu osób Laboratorium wraz ze specjalistami podwykonawców, wykonujących
badania, z wyodrębnieniem osób upoważnionych do podpisywania wyników wykonanych
badań (wraz z dokumentami poświadczającymi kwalifikacje);
6)
Zał. Nr 4 – Wzór
zobowiązania Wykonawcy do poddania się kontroli NFZ;
7)
Zał. Nr 5 –
Określenie warunków lokalowych, wyposażenie w aparaturę i sprzęt medyczny oraz środki transportu i łączności;
8)
Zał. Nr 6 – Projekt
umowy;
9)
Zał. Nr 7 – Klauzula
informacyjna RODO;
10) Zał. Nr 9 – Wzór Wykazu usług
2. Oferty
można składać tylko na całość zamówienia.
3. Oferty
będą oceniane zgodnie z 2 kryteriami opisanymi w Szczegółowych Warunkach
Konkursu Ofert o wagach: 90% - cena łączna wszystkich analiz wymienionych w
tabelach I-V w Zał. Nr 1; 10% - czas dostarczenia wyników 17 wybranych badań
podstawowych z klauzulą „CITO” (czas nie może przekroczyć 3 godzin.).
4. Ofertę
wg wzoru opracowanego w Szczegółowych Warunkach Konkursu Ofert wraz z
dokumentami, należy składać w formie pisemnej w zamkniętej kopercie osobiście
lub pocztą w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 109, w nieprzekraczalnym
terminie do dnia 21.03.2025 r. do godz. 1000.
5. Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w pok. 411 dnia 21.03.2025 r. o
godz. 1030.
6. Termin
związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Udzielający
zamówienia zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu na podstawie art. 150
ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
unieważnienia konkursu oraz do przesunięcia terminu składania ofert.
8. Umowa
zostanie zawarta na okres 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy
9. Informację
o rozstrzygnięciu konkursu Komisja konkursowa zamieści na tablicy ogłoszeń oraz
na stronie internetowej Przychodni.
10. W toku
postępowania konkursowego Przyjmujący zamówienie ma prawo do składnia protestów
do Komisji Konkursowej w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania zaskarżonej
czynności, jednakże nie później niż do terminu rozstrzygnięcia postępowania.
11. W
terminie 7 dni od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia Przyjmującemu zamówienie
przysługuje prawo wniesienia odwołania dotyczącego rozstrzygnięcia do Dyrektora
PLWAT SPZOZ.
12. Wszelka
korespondencja kierowana do Udzielającego zamówienia powinna być przekazywana
przez kancelarię Przychodni listem poleconym lub za zwrotnym poświadczeniem
odbioru, bądź składana osobiście
Załączniki do postępowania
2025-03-31
11:00:48
|
Joanna Jeleniewicz |
Informacja
o
wyniku
Konkursu
ofert
Załączniki |
2025-03-26
13:17:49
|
Joanna Jeleniewicz |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2025-03-21
10:47:00
|
Joanna Jeleniewicz |
Odpowiedzi
na
pytania
cz.
3,
zmiana
SWKO
Załączniki |
2025-03-20
08:43:22
|
Joanna Jeleniewicz |
Zamawiający
informuje
o
zmianie
terminu
składania
ofert
na
dzień
26.03.2025
r.
godzina
10:00
Załączniki |
2025-03-19
13:16:12
|
Joanna Jeleniewicz |
Odpowiedzi
na
pytania
cz.
2
Załączniki |
2025-03-13
11:54:28
|
Joanna Jeleniewicz |
Odpowiedzi
na
pytania
Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty