Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 02:01:10
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1076871
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1076871 : 1.E01 PAPIEROWE TORBY BM / IM I KW 2025 KASOWE Z UCHEM - BRICOMARCHE / INTERMARCHE WSPÓŁPRACA CIĄGŁA : regularne dostawy paletowo na magazyn centralny

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Łukasz Sobolewski
    • Organizacja
      ITM Polska Sp. z o.o.
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-03-12 14:59:00
    • Składania
      2025-03-20 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      -
    • Tryb
      Zapytanie o ofertę - RFQ
    • Rodzaj
      Dostawy

    Wymagania i specyfikacja

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ZAPYTANIE OFERTOWE

     

    1.E01

    PAPIEROWE TORBY KASOWE DLA BRICOMARCHE I INTERMARCHE – I KW 2025

    DLA GRUPY MUSZKIETERÓW

    (INTERMARCHE I BRICOMARCHE) W POLSCE.

     

     

     

     

     

     

     

    Data: 12.03.2025

    1.  Wstęp

    Grupa Muszkieterów jest największą siecią sklepów w Polsce, działającą w formule franczyzowej, zrzeszającą niezależnych przedsiębiorców w dwóch kategoriach: supermarketów spożywczych pod szyldem Intermarche oraz sklepów "dom i ogród" pod szyldem Bricomarche.

    Na terenie Polski Grupa Muszkieterów posiada łącznie 401 sklepów, trzy centra logistyczne zlokalizowane w Swadzimiu, Mysłowicach oraz Sosnowcu, sześć składów budowlanych oraz 71 stacji paliw działających przy wybranych sklepach.

    Centrala Grupy Muszkieterów mieści się w Swadzimiu, k. Poznania, gdzie zlokalizowane są siedziby tzw. spółek centralnych, odpowiedzialnych za koordynację i wsparcie działalności spółek prawa handlowego prowadzących sklepy Intermarche oraz Bricomarche.

    https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

    2.  Informacje dotyczące zapytania ofertowego

    1.   Przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego jest wybór firmy, która zapewni dostawę papierowych toreb kasowych  dla Grupy Muszkieterów w Swadzimiu (centrala sklepów Intermarché oraz Bricomarché) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie oraz załącznikach. Załącznik nr 2  - Specyfikacja zawiera pełen opis w zakresie przedmiotu zapytania.

    2.   Zamawiający: „ITM POLSKA” sp. z o.o., Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5, 62-080 Tarnowo Podgórne

    3.   „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu, zwana dalej „Zamawiającym”, jest spółką odpowiedzialną za zarządzanie procesem rozwoju sieci supermarketów Intermarche i supermarketów Bricomarche.  W niniejszym zapytaniu reprezentuje interesy spółki SCA PRPOLSKA  sp. z o.o., należących do Grupy Muszkieterów.

    4.   Niniejszy dokument jest przeznaczony dla firm, które zostały zaproszone do udziału w postępowaniu ofertowym i pozostaje własnością Zamawiającego. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie tego dokumentu, wraz z zawartymi w nim informacjami, w całości lub w części, w dowolnej formie, wymaga uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający posiada prawo do żądania zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu w każdym momencie.

    3.  Wymagania dotyczące Oferenta

    1.     Oferent powinien wykazywać wiedzę oraz posiadanie doświadczenia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a także posiadać odpowiedni potencjał techniczny i wykonawczy zapewniając regularne dostawy zgodnie z zamówieniami.

    2.       Oferent winien wykazać, że w ciągu ostatniego roku przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonywał należycie usługi będące zakresem zapytania – dostawa papierowych toreb kasowych.

    4.    Warunki udziału w postępowaniu

    1.     Ofertę prosimy przygotować w języku polskim. Ostateczną wersją językową zapytania jest dokument sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby wystąpiła konieczność tłumaczenia dokumentu na inny język lub negocjacje prowadzone były w języku innym niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

    2.     Oferent jest zobowiązany do złożenia oświadczenia potwierdzającego posiadanie odpowiednich możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz niezbędnych zasobów (technicznych i osobowych) niezbędnych do pomyślnego wykonania przedmiotu zamówienia.

    3.     Oferent na dalszym etapie zostanie poproszony o podpisania i przesłania Zamawiającemu Umowy o zachowaniu poufności (wzór Umowy został dostarczony przez Zamawiającego).

    Umowa o zachowanie poufności, będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.

    4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy (Załącznik nr 1 – kwestionariusz dostawcy), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

    5.    Zastrzeżenia

    1.     Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości;

    2.     Do niniejszego zapytania nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych;

    3.     Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert. W szczególności niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i n. KC;

    4.     Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

    5.     Odpowiedź oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 68(2) Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli;

    6.     Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Oferenta, dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki „ITM Polska” zawarciu umowy w trybie ofertowym;

    7.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

    8.     „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem;

    9.     Ostatecznie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji, w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus;

    10.  Przedstawiona oferta powinna zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w załączniku nr 2, w części dotyczącej tego zakresu, który oferent chce zaproponować.

    11.  Prosimy o przedstawienie poszczególnego zakresu prac w sposób umożliwiający jego przyjęcie bez konieczności składania kontroferty;

    12.  Ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty nie znajdują zastosowania, co oznacza konieczność potwierdzenia przyjęcia oferty przez Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej;

    6.     Wymagania dotyczące oferty

    1.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami;

    2.   Informacje związane z postępowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.

    3.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane;

    4.   Warunki płatności

    a.    jeśli Zamawiający będzie miał dokonywać płatność  termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni (preferowane 45 dni) od daty dostarczenia, odbioru, montażu oraz poprawnie wystawionej faktury VAT;

    b.    Termin ważności oferty - minimum 30 dni od daty końcowej składania jej na platformie

    7.     Kryteria oceny ofert

     

    1.     cena,

    2.     czas dostawy produktów

    3.     parametry techniczne produktów

    4.     termin płatności,

    5.     czas umowy

    6.     warunki gwarancja

    7.     zgodność ze specyfikacją,

    8.     zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami,

    9.     referencje

     

    8.  Terminy związane z postępowaniem

    Lp.

    Zdarzenie

    Data

    1.

    Ostateczny termin składania ofert

    (Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

    20.03.2025 godz. 09:00

    2.

    Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

    17.03.2025 godz. 16:00

    3.

    Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

    19.03.2025

    4.

    Przewidywany termin oceny ofert

    12-13 tydzień 2025

    9.     Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

    1.     Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

    2.     W przypadku pytań:

    a.     merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

    Zakupowej Open Nexus "Wyślij wiadomość”

    b.     pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

    Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    3.     Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

    4.     Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „SCA PR POLSKA”

    1. Załączniki

    1.     Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy,

    2.     Załącznik nr 2  - Specyfikacja,

     

     

     

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    RFQ 1.E01 PAPIEROWE TORBY BM IM I KW 2025.pdf pdf 773.58
    2025-03-12 14:59:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 2 - Specyfikacja (8).pdf pdf 640.52
    2025-03-12 14:59:00
    Postępowanie
    Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy (31).xlsx xlsx 35.09
    2025-03-12 14:59:00
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM Z LOGO kolorowym Intermarche i grafiką (czerwony, czarny, biały) 32x16x43cm, pojemność około: 21 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 1 000 000 - 1 300 000szt., - Papier typu Kraft 90gr/m2 (czysty surowiec) , - Wielkość : szer.=32 x bok=16 x wysokość=43; pojemność około: 21 litrów; wytrzymałość 15 kg, - Uchwyt: papierowe płaskie. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO Intermarche oraz kolorowa grafika (czerwony, czarny, biały) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy i kod QR kod na spodzie lub boku przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca. Koszt matrycy w cenie produktu, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: kartony, - Miejsce dostawy: • magazyn centralny Swadzim. Dostawa w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy na magazyn: w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM DUŻA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 40x18x38cm, pojemność około: 27 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 100 000 - 200 000szt., - Papier typu Kraft 100gr/m2(czysty surowiec), - Wielkość : szer.=40 x bok=18 x wysokość=38; pojemność około: 27 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe płaskie. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 150 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 MAGAZYN : TORBA PAPIEROWA SZARA Z UCHWYTEM ŚREDNIA Z LOGO 3 kolorowym Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorową grafiką (czarny) 35x14x34cm, pojemność około: 16 litrów CENA 1szt. - Nakład roczny około 200 000 - 300 000szt., - Papier typu Kraft 90gr/m2, - Wielkość : szer.=35 x bok=14 x wysokość=34; pojemność około: 16 litrów; wytrzymałość przynajmniej 10kg, - Uchwyt: papierowe płaskie. Kolor rączek: szary jak torba, - Kolor nadruku: według referencji systemu kolorów PANTONE/CMYK. Nadruk zewnętrzny 3 kolory według projektu : LOGO 3 kolorowe Bricomarche (czerwony, żółty, czarny) oraz 1 kolorowa grafika (czarny) . Na spodzie wydrukowany wygenerowany kod kreskowy przez dostawcę oraz certyfikat FSC na papier jaki dostarcza dostawca, - Konfekcjonowanie : torby złożone na płasko w kartonach po 200 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego), - Dostawa: palety z kartonami, - Miejsce dostawy: magazyn centralny Swadzim. Dostawa gratis na magazyn w ilościach paletowych przy zamówieniu opiewającym łącznie na minimum 33 palety ( niezależnie od ilości toreb poszczególnych rodzajów wchodzących w skład zamówienia – decyduje łączna ilość toreb wszystkich rodzajów objętych danych zamówieniem) . Koszt dostawy w cenie torby, - Atest do kontaktu z żywnością, oraz certyfikaty. 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN USD: 3.7804 PLN , EUR: 4.2378 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności 10% Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy . Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku dostaw na magazyn centralny. Proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższe terminy. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu). Miejsce dostawy paletowe na magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim. Proszę potwierdzić 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Kwestionariusz 10% Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "Załącznik nr 1 – Kwestionariusz dostawcy," i go załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

    Załącznik nr 1 – Kwe [...].xlsx

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Termin ważności oferty - Proszę potwierdzić 30 dniowy termin ważności oferty lub zaproponować inny. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    10 Stałość ceny 10% Proszę zadeklarować stałość ceny po podpisaniu umowy współpracy: okres czasu, nakład. Proszę potwierdzić. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    11 Wymóg atestu - Proszę potwierdzić, że oferowane torby mają atest przeznaczone do kontaktu z żywnością. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    12 Dostawa pierwszej: ilość dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia. 10% Proszę podać ilość dni kalendarzowych potrzebnych na dostawę pierwszej partii toreb na wywołanie sklepu lub magazynu od dnia podpisania umowy. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    14 Możliwości dostaw - Proszę potwierdzić możliwość ciągłych dostawa zgodnie z zapotrzebowaniem i zamówieniami bieżącymi oraz czasem realizacji sugerowanym 5-7 dni kalendarzowych od chwili złożenia zamówienia lub zaproponować inny. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    15 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    16 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić gotowość podpisania umowy o zachowanie poufności. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    17 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: Proszę potwierdzić. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    18 Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. - Koszty klisz i matryc i przygotowania po stronie Dostawcy. Proszę potwierdzić. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    19 Dokumenty techniczne - Proszę załączyć dokumenty techniczne produktu itp. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    20 Dostawa gratis magazyn - Proszę o potwierdzenie, że ceny obowiązując dla dostaw całych samochodów 33 palety ( mix 3 rodzajów toreb wg. zamówienia) na magazyn centralny. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    298
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć