- Strona główna
- Postępowanie ID 1083940
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1083940 :
TP/3/2025 „Remonty bieżące kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gliwice”
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Jasińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-14 08:00:00
-
Składania2025-05-29 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-29 10:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie remontów oraz usuwania awarii na terenie Miasta Gliwice:
a) urządzeń na kanalizacji deszczowej, w tym sieci kanalizacyjnych grawitacyjnych i ciśnieniowych, studzienek kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, przyłączy kanalizacyjnych oraz odwodnień liniowych,
b) robót odtworzeniowych nawierzchni wraz z kompleksowym przywróceniem terenu do stanu pierwotnego po wykonywanych robotach.
2) Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie remontów oraz usuwanie awarii:
a) sieci, studzienek, wpustów, przyłączy, odwodnień liniowych kanalizacji deszczowej, wraz z kompleksowym przywróceniem terenu do stanu pierwotnego,
b) rurociągów tłocznych oraz obiektów przepompowni.
3) Dane techniczne dotyczące sieci, studzienek i przyłączy kanalizacji deszczowej – grawitacyjne i ciśnieniowe znajdujące się na terenie Miasta Gliwice:
a) średnica kanalizacji deszczowej: sieć od DN150 do DN3000; przyłącza od DN50 do DN1800,
b) sieci kanalizacji deszczowej ciśnieniowej od DN40 do DN600,
c) materiał (sieci, studzienek, przyłączy, wpustów deszczowych, odwodnień liniowych): beton, cegła, GRP, kamionka, PVC, polietylen (PE), PEHD, polipropylen, rękaw utwardzalny, stal, żeliwo,
d) sieci kanalizacji deszczowej posadowione są na głębokościach do 12m p.p.t.,
e) sieci kanalizacyjne mogą przebiegać na dużych głębokościach, w drogach publicznych, ulicach, chodnikach, zieleńcach, drogach gruntowych, poboczach dróg, posesjach prywatnych, pod ciekami wodnymi (syfony), nasypami, wiaduktami, mostami, w podwieszeniu oraz znajdować się na terenach wymagających nadzoru ze strony konserwatora zabytków.
4) Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z zapisami umowy. Realizacja odbywać się będzie na podstawie zleceń wystawianych przez Zamawiającego przekazywanych Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą wypełnionego formularza cenowego stanowiącego załącznik do Formularza oferty, wg którego rozliczane będą wykonywane w ramach niniejszego zamówienia roboty budowlane. Wartość przedłożonego przez Wykonawcę formularza cenowego służyć będzie do oceny złożonej oferty, a ilość zamawianych robót w okresie realizacji umowy będzie uzależniona od faktycznie ujawniających się w okresie realizacji Umowy potrzeb Zamawiającego, a także wysokości środków przeznaczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany złożyć szczegółowy kosztorys ofertowy. Wartość kosztorysu szczegółowego powinna zostać wyliczona na podstawie ilości podanych w formularzu cenowym, które są tożsame z załączonym przedmiarem robót (ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ).
6) Roboty nieujęte w szczegółowym kosztorysie ofertowym, w stosunku do których nie zostały wskazane ceny jednostkowe, będą rozliczane na podstawie złożonego kosztorysu powykonawczego sporządzonego na obowiązujących KNR, w oparciu o stawki nie wyższe niż minimalne dla Województwa Śląskiego, określone w aktualnych Zeszytach SEKOCENBUD oraz przy zastosowaniu Rg, Ko, Z, (roboczogodziny, koszty ogólne, zysk) nie wyższe niż minimalne dla Województwa Śląskiego, określone w aktualnych Zeszytach SEKOCENBUD.
7) Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: 60 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych objętych danym zleceniem.
8) W przypadku działki drogowej (pasa drogowego) Wykonawca zgłosi wejście w teren w formie pisemnej lub elektronicznie do jej administratora, tj. Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach.
9) Wykonawca poniesie wszystkie koszty zajęcia pasa drogowego (dotyczy remontów) na czas prowadzenia robót, wynikające z decyzji administracyjnych. Zamawiający obciąży Wykonawcę opłatami za zajęcie pasa drogowego, zgodnie z decyzjami administracyjnymi wystawionymi na Zamawiającego.
10) Zakres poszczególnych prac składających się na przedmiot umowy będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego w Zleceniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do Umowy (zwanym dalej „Zleceniem”).
11) Zakres prac będzie uzależniony od powstałej awarii lub konieczności wykonania remontu i sposobu ich wykonania. Zakres podany w Zleceniu przygotowywany będzie na podstawie posiadanych danych przez Zamawiającego i może on w niektórych przypadkach ulec zmianie z uwagi na brak możliwości pełnej inwentaryzacji urządzeń.
12) Szczegółowy opis wykonania i odbioru robót określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych o treści ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SWZ oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w umowie stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 5 do SWZ.
Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-29
11:19:38
|
Anna Jasińska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
-
w
załączeniu.
Załączniki |
2025-05-29
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 1 230 061,50 zł brutto. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
