- Strona główna
- Postępowanie ID 1095665
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1095665 :
D.7011.11.4.2025.J „Utrzymanie sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Krosna” – utrzymanie systemu sterowania ruchem w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikJakub Jaskulski
-
Organizacja
-
OddziałWydział Drogownictwa
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-15 09:40:00
-
Składania2025-04-22 07:55:00
-
Otwarcie ofert2025-04-22 08:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot Zamówienia
Przedmiot zamówienia
Realizacja zadania pn. "Utrzymanie sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Krosna” – utrzymanie systemu sterowania ruchem w 2025 roku.
1.2. Opis składników zamówienie
Zakres zadania obejmuje utrzymanie systemu sterowania ruchem SCATS w 2025 roku w zakresie:
- Usługa zabezpieczenia bazy danych SCATS (wykonanie pełnego backupu systemu SCATS) wraz z przekazaniem backapu na nośniku danych wraz z archiwizacją danych na serwerach wykonawcy,
- Usługa zaprojektowania lub zmiany projektu sygnalizacji świetlnej części inżynierii ruchu na skrzyżowaniu na skrzyżowaniach o liczbie wlotów 3 – 4,
- Usługa zaprojektowania lub zmiany projektu sygnalizacji świetlnej części inżynierii ruchu na skrzyżowaniu na skrzyżowaniach o liczbie wlotów większej niż 4,
- Usługa przeprogramowania sygnalizacji świetlnej (sterownik, moduł komunikacyjny, system SCATS) dla skrzyżowaniu na skrzyżowaniach o liczbie wlotów 3 – 4,
- Usługa przeprogramowania sygnalizacji świetlnej (sterownik, moduł komunikacyjny, system SCATS) dla skrzyżowaniu na skrzyżowaniach o liczbie wlotów większej niż 4,
- Usługa związana z rozwiązaniem problemu, optymalizacja systemu lub sprawdzeniem działania systemu zielonej fali wraz z raportem zmian.
2. Termin realizacji zamówienia:
1) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowyt,
2) zakończenie prac: 30.11.2025 r.;
Pojedyncze zlecenia mają być realizowane w terminach:
- do 2 godzin w przypadkach zagrażających BRD,
- do 5 dni w pozostałych przypadkach.
Od momentu zlecenia. Zlecenia Zamawiającego będzie przesyłane do wykonawcy w formie mailowej.
3. Okres gwarancji:
Okres gwarancji jakości wykonanych prac wynosi 12 miesięcy.
4. Warunki płatności:
a) Zadanie zostanie rozliczone według faktycznie wykonanych usług na podstawie złożonej oferty. Po wykonaniu każdego zleconej usługi wykonawca wystawi fakturę.
b) Za datę zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Termin płatności 14 dni od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego poprawnie wystawionej faktury.
5. Termin związania z ofertą:
Wykonawca jest związany z ofertą w terminie 14 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
6.1. Unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, w szczególności w przypadku braku wystarczających środków finansowych w budżecie miasta,
6.2. Zmiany treści ogłoszenia oraz warunków przetargu,
6.3. Żądania dodatkowych wyjaśnień i informacji od Wykonawców,
6.4. Poprawy omyłek pisarskich w ofercie w przypadku ich wystąpienia,
6.5. Odwołania przetargu w każdym czasie.
7. Zamawiający nie dopuszcza zmiany treści złożonej oferty oraz jej załączników.
8. Inne postanowienia:
8.1. Umowa na realizację Zamówienia zostanie przygotowana przez Zamawiającego po wyborze Wykonawcy.
8.2. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8.3. Oferent jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
8.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 619 - Jakub Jaskulski od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-28
13:19:14
|
Jakub Jaskulski |
W
załączeniu
informacja
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
