- Strona główna
- Postępowanie ID 1096521
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1096521 :
OR.2601.1.2025 Dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcz Gdański
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Banaczyk-Płatek
-
Organizacja
-
OddziałReferat Organizacyjno Administracyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-16 11:43:00
-
Składania2025-05-02 15:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-05 08:10:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Gmina Miejska Pruszcz Gdański, ul. Grunwaldzka 20, 83-000 Pruszcz Gdański
zaprasza do złożenia oferty na dostawę pn. „Dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero na potrzeby Urzędu Miasta Pruszcza Gdańskiego”.
Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego:
1. Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów biurowych oraz papieru ksero dla Urzędu Miasta
w Pruszczu Gdańskim.
2. Szczegółowy
opis potrzeb zamawiającego określa formularz rzeczowo-cenowy.
3. Zamawiający
zastrzega, że podane w formularzu rzeczowo-cenowym ilości
są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi dla potrzeb obliczenia ceny oferty,
a faktyczne ilości materiałów poszczególnego rodzaju zostaną określone w
trakcie wykonywania umowy – stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4. Wykonawca
zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy na własny koszt i ryzyko do pomieszczenia
wskazanego przez Zamawiającego w budynkach Urzędu Miasta Pruszcz Gdański: przy
ul. Grunwaldzkiej 20 (budynek II piętrowy, bez windy), ul. Wojska Polskiego 44, ul. Krótkiej 4.
5. Materiały biurowe będą
dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od daty
zawarcia umowy do dnia 05.05.2026 r.
6. Wielkość
dostarczenia każdej partii materiałów biurowych będzie wynikać
z jednostronnej dyspozycji Zamawiającego.
7. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć określoną partię towaru do siedziby Zamawiającego w
ciągu 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo
wolnych od pracy) od złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. Dostawa będzie
dokonywana w godzinach 7.30 – 15.00 - po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym,
faksem lub drogą elektroniczną.
Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku do postępowania.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez
przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" ,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta
platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze,
w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-07
13:29:47
|
Anna Banaczyk-Płatek |
INFORMACJA
O: - WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY; Zamawiający, Gmina Miejska Pruszcz Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 20, 83-000 Pruszcz Gdański, reprezentowana przez Burmistrza Pruszcza Gdańskiego, informuje o: 1. Nazwie, imieniu i nazwisku, siedzibie i adresie wykonawcy, którego ofertę wybrano: numer oferty: 1 nazwa Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe EKO DC Sp. z o.o. adres : ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg Cena oferty brutto: 44 621,25 zł 2. Uzasadnieniu wyboru oferty: Oferta Wykonawcy uzyskała 100 punktów w wyniku oceny oferty (kryteria oceny ofert: cena, waga: 100%). 3. Nazwie albo imieniu i nazwisku, siedzibie albo miejscu zamieszkania i adresie, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwach albo imionach i nazwiskach, siedzibach albo miejscach zamieszkania i adresach, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: 1. Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Handlowe EKO DC Sp. z o.o., 82-300 Elbląg, ul. Malborska 53; NIP 5783162163. Cena oferty brutto: 44 621,25 zł. Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 100,00 pkt. 2. Oferta nr 2 - PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAS JACEK KASPERSKI SP. J. 81-969 GDYNIA, ul. JANKA WIŚNIEWSKIEGO 20/B-1 M6; NIP 9581272979 Cena oferty brutto: 45 641,04 zł. Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 97,77 pkt. 3. Oferta nr 3 - NEO-SYSTEM MARCIN KRAJEWSKI 87-300 BRODNICA, ul. PODGÓRNA 80B; NIP 8741488536 Cena oferty brutto: 51 086,62 zł. Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 87,34 pkt. 4. Oferta nr 4 - PARTNER KLEKS SP. Z O.O. 87-100 TORUŃ, ul. Dworcowa 7; NIP 8790177569 Cena oferty brutto: 50 000,98 zł. Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena” wynosi 89,24 pkt. Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
