- Strona główna
- Postępowanie ID 1100325
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1100325 :
I.7011.14.2025.ST Dajmy radość dzieciom- opracowanie dokumentacji projektowej
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Tomczyk
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-24 11:52:00
-
Składania2025-04-30 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-30 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
I.7011.14.2025.ST Krosno, dnia 24.04.2025 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia poniżej 130 000,00 zł
GMINA MIASTO KROSNO ,
38 - 400 Krosno ul. Lwowska 28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ; REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Dajmy radość dzieciom” – opracowanie dokumentacji projektowej.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie
inżynierii lądowej i wodnej.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw przy Miejski Zespole Szkół nr 3 w Krośnie-Polanka na działce nr 495/1 (w miejscu istniejącego drewnianego placu zabaw) oraz budowy smart placu z grami podwórkowymi wielkoformatowymi na działce nr 1180/2 położonej przy Dzielnicowym Domu Ludowym w Polance.
Wykonawca dokumentacji projektowej
jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno – budowlanymi i
zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad
projektowania uniwersalnego w ten sposób, iż dokumentacja projektowa będzie
uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze
szczególnymi potrzebami,
o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności
osobom ze szczególnymi potrzebami.
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie ponadto:
1) wsparcie i doradztwo w pracach komisji przetargowej na wezwanie Zamawiającego,
2) przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania w zakresie zagadnień technicznych dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
3) w razie konieczności powtórzeń postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wykonywanie czynności określonych w pkt 1 oraz pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego.
3.2 Zakres dokumentacji projektowej:
Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej, która winna zawierać w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych następujące opracowania:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej placu zabaw na działce nr 495/1 obr. Polanka w Krośnie o poniższym zakresie:
· demontaż urządzeń istniejącego wyposażenia placu zabaw,
· wyrównanie istniejącej podbudowy, dostosowanie jej grubości dedykowanej na plac zabaw nowej nawierzchni EPDM około 283m2.
· nawierzchnia syntetyczna bezpieczna wylewana dwuwarstwowo o łącznej grubości 50mm, w tym 4 cm warstwy amortyzującej SBR i 1 cm warstwa EPDM w kolorze ceglastym,
· Chodnik z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm ok. 20m2.
· Plac zabaw wyposażony w urządzenia: zestaw street workout, zestaw zabawowy, linarium, balance-linarium,-classic, huśtawka wagowa podwójna i pojedyńcza, huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka podwójna, ławki z oparciem, 4 szt, tablica regulaminowa, kosze 2 szt,
b) Opracowanie dokumentacji projektowej smart placu na działce nr 1180/2 obręb Polanka o poniższym zakresie:
· Projekt dotyczy wykonania gier podwórkowych z materiału termoplastycznego na nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
· Plac na którym umieszczone będą gry podwórkowe będzie miał wymiary około 15x20 m,
· Wykonanie podbudowy wraz z odwodnieniem pod ułożenie kostki brukowej betonowej bezfazowej.
· Proponowany zestaw gier podwórkowych: wg. załącznika graficznego,
c) wykonanie inwentaryzacji w zakresie koniecznym do opracowania projektu oraz przeprowadzenie potrzebnych badań i ekspertyz,
d) uzyskanie podkładu geodezyjnego syt.-wys. do celów projektowych, wymaganych wypisów z rejestru gruntów, wyrysów z mapy ewidencji gruntów, zgód właścicieli itp. (w zależności od potrzeb wynikających z otrzymanych warunków, uzgodnień oraz przyjętych rozwiązań projektowych),
e) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego materiałów do wniosku o zgłoszenie robót budowlanych wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniem o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz uzyskanie zaświadczenia organu braku sprzeciwu – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
f) opracowanie projektu budowlanego wraz z opiniami, ekspertyzami, uzgodnieniami oraz pozwoleniami (zgodnie z art. 34 Prawa Budowlanego: Projekt zagospodarowania działku lub terenu oraz Projekt architektoniczno-budowlany oraz Projekt techniczny) – 4 egz. w wersji papierowej (trzy egzemplarze dla organu oraz jeden dodatkowy dla Zamawiającego),
g) opracowanie przedmiarów robót – 2 egz.,
h) opracowanie kosztorysów inwestorskich– 2 egz.,
i) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.,
j) pozostałe inne opracowania niezbędne w celu wykonania zamówienia wynikające z wymagań jednostek opiniujących i uzgadniających bądź wynikających z przyjętych rozwiązań projektowych (w tym także oświadczenie projektanta i projektanta sprawdzającego o sporządzeniu projektu technicznego, dotyczącego zamierzenia budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem architektoniczno-budowlanym oraz rozstrzygnięciami dotyczącymi zamierzenia budowlanego).
Wszystkie przygotowane wnioski o uzyskanie warunków oraz wymaganych decyzji należy przedstawić Zamawiającemu przez ich złożeniem.
Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie zgłoszenia robót budowlanych i ogłoszenie przetargu na wykonawstwo. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać zaświadczenie o braku sprzeciwu organu w imieniu Zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, które obejmować będzie również podpisanie oświadczenia o prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane.
Opracowania wymienione w pkt. a, b, e, g – j oprócz wersji papierowej winny być wykonane i dostarczone również na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym np. pdf, doc. itp., natomiast kosztorysy inwestorskie oprócz wersji papierowej i *.pdf winny być dostarczone również w wersji edytowalnej np. *.zuz, *.xml, *.ath lub innym ogólnodostępnym.
Dokumentacja
projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
winny być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju
i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
jak również w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września
2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z
2020 r. poz. 1609; zm.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1169 i poz. 2280) oraz
rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25
kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia
obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r. poz. 463). Kosztorysy inwestorskie
winne być opracowane w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii
z dnia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458).
Dokumentacja
projektowa winna być sporządzona w sposób, aby przyjęte rozwiązania projektowe
nie utrudniały uczciwej konkurencji przy opisywaniu przedmiotu zamówienia w
postępowaniu na wykonawstwo robót wykonywanych na podstawie ww. dokumentacji,
zgodnie z wymaganiami art. 99 oraz art. 101 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W dokumentacji projektowej nie mogą występować nazwy własne. Materiały, produkty muszą być opisane za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
Ponadto opisane cechy techniczne produktów winny
zapewniać dostępność co najmniej trzech produktów różnych producentów,
spełniających parametry techniczne opisane
w dokumentacji.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 4 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego przedstawić co najmniej trzy karty techniczne produktów (w tym m.in. wyposażenia, urządzeń, materiałów budowlanych) różnych producentów, potwierdzające spełnienie wskazanych w dokumentacji parametrów projektowych, celem zapewnienia uczciwej konkurencji .
W przypadku zmiany przepisów określających właściwości, jakie ma spełniać dokumentacja projektowa oraz przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z przepisami obowiązującymi w chwili przekazania dokumentacji projektowej.
Dokumentacja powinna być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć oraz zawierać potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych, a także opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający ogłoszenie przetargu nieograniczonego na wykonawstwo.
Uwaga : Przed rozpoczęciem prac
projektowych Wykonawca zobowiązany jest ustalić z Zamawiającym szczegóły
założeń projektowych.
Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej
uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.
UWAGI:
1. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej dla ww. zakresu prac projektowych przed złożeniem oferty.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
2.Termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy,
zakończenie: 6 tygodni od dnia zawarcia Umowy,
Termin zakończenia realizacji zadania oznacza
dzień złożenia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego na podstawie
udzielonego pełnomocnictwa, wniosku zgłoszenie robót budowlanych wraz z
dokumentacją pozbawionej jakichkolwiek braków lub innych nieprawidłowości oraz
doręczenia Zamawiającemu pozostałego zakresu dokumentacji projektowej.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
5. Sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej ‘Platforma”) pod adresem: https://plaformazakupowa.pl/pn/krosno.
Oferta na: „Dajmy radość dzieciom” – opracowanie dokumentacji projektowej.
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej ‘Platforma”) pod adresem: https://plaformazakupowa.pl/pn/krosno. , nie później niż do dnia 30.04.2025 r.
do godziny 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowska 28a, pokój nr 207, w dniu 30.04.2025 r. o godz. 11.00.
6. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów
z wykonawcami jest:
Sławomir Tomczyk - Wydział Inwestycji Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28a (II piętro, pokój nr 211, tel. 13 47 43 211, e-mail: Tomczyk.slawomir@um.krosno.pl):
- w poniedziałki w godz. 730 do 1630,
- od wtorku do czwartku w godz. 730 do 1530,
- w piątki w godz. 730 do 1430;
Sposób porozumiewania się: pisemnie, drogą elektroniczną lub faksem - nr (13) 47 43 206.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-28
13:19:19
|
Sławomir Tomczyk |
Pytania
i
odpowiedzi
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
