- Strona główna
- Postępowanie ID 1102315
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1102315 :
Z.20.2025 Pomiary batymetryczne i sonarowe w Porcie Świnoujście przy nabrzeżach i przystaniach należących do Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu wraz z uzyskaniem autoryzacji wyników w uprawnionej jednostce.
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Włodarczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-05 10:58:00
-
Składania2025-05-13 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-05-13 11:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu.
Z.20.2025 - Pomiary batymetryczne i sonarowe w Porcie Świnoujście przy nabrzeżach i przystaniach należących do Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu wraz z uzyskaniem autoryzacji wyników w uprawnionej jednostce.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Do formularza elektronicznego prosimy załączyć :
1. Formularz ofertowy w formie załącznika,
2. Wykaz asortymentowo - cenowy,
3. Dokumenty wymienione w pkt. 5 zaproszenia,
4. Oświadczenie w sprawie przepisów sankcyjnych.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel:
Jarosław Surosz tel. 501-544-916 w godz. 0800 – 1400 adres e-mail: dyspozytor@zdmiz.swi.pl
Zamawiający przewiduje porozumiewanie się z Wykonawcami w formie pisemnej, lub
drogą elektroniczną https://platformazakupowa.pl/pn/zdmiz.swi
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-27
14:27:18
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
zawiadamia
o
wynikach
postępowania.
Dokument
w
załączniku.
Z
poważaniem:
ZDMiŻ
Świnoujście
Załączniki |
2025-05-26
13:33:29
|
Agnieszka Bralczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuję,
że
do
NEGOCJACJI
w
wyznaczonym
terminie
przystąpiły
2
firmy. 1) Firma Hydrograf Marek Szatan ul. Neptuna 11 83-010 Straszyn. Oferta 13.900 zł netto, 13.900 brutto Termin realizacji pierwszego etapu do 30 lipca 2025 r g. 10:35 dn. 26.05.2025 r 2) Przedsiębiorstwo Robót Czerpalnych i Podwodnych Sp z o.o. ul. Przetoczna 66 80-702 Gdańsk Oferta 24.800 zł netto, 24.800 zł brutto g. 10:47 Dn.26.05.2025 r. Z poważaniem: ZDMiŻ Świnoujście |
2025-05-23
13:29:55
|
Dorota Włodarczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje,
że
zgodnie
z
Punktem
7
pkt.
6
OGŁASZA
NEGOCJACJE
CENOWE
ze
wszystkimi
podmiotami,
które
wzięły
udział
w
Postępowaniu.
Negocjacje
odbędą
się
w
dniu
26.05.2025r
godz.
11:00
drogą
emailową.
Zostaną
wysłane
indywidualne
Zaproszenia
do
dobrowolnego
uczestnictwa
w
Negocjacjach
.
Z poważaniem: ZDMIŻ w Świnoujściu |
2025-05-23
13:02:33
|
Dorota Włodarczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
w
Świnoujściu
informuje
i
przedstawia
informację
z
otwarcia
ofert
w
postępowaniu
nr
Z.20.2025. Szczegóły w załączniku. Z poważaniem : ZDMIŻ w Świnoujściu Załączniki |
2025-05-14
14:53:13
|
Dorota Włodarczyk |
Zarząd
Dróg
Miejskich
i
Żeglugi
informuje,
że
na
postępowanie
o
nr
Z.20.2025
wpłynęły
3
oferty
.
Szczegóły
w
załączniku. Z poważaniem : ZDMIŻ Świnoujście Załączniki |
2025-05-13
09:30:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 14.000,00 zł brutto |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
