Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 17:25:59
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1102591
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1102591 : ZC/8/2025 Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych w SP ZOZ Powiatowym Pogotowiu Ratunkowym w Świdnicy ZC/8/2025

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Zamówienia publiczne
    • Organizacja
      Starostwo Powiatowe w Świdnicy
    • Oddział
      SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-04-29 10:40:00
    • Składania
      2025-05-12 10:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-12 10:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Działając w oparciu o zapisy Regulaminu udzielania zamówień podprogowych o wartości do 130.000,00 zł zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę dostaw/usług/robót budowlanych, prosząc o złożenie oferty w oparciu o poniższe warunki:

     

                                                                          

    SP ZOZ Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy zaprasza do złożenia oferty

    na wykonanie usługi pn.:

    Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych

     

    I.   Informacje ogólne:

    1.       Zamawiający: SP ZOZ Powiatowe Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy, ul. Leśna 31,

    58-100 Świdnica.

    2.      Adres poczty elektronicznej: zp@999.swidnica.pl

    3.      Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: PLATFORMA ZAKUPOWA

    4.      Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin udzielania zamówień publicznych w Pogotowiu Ratunkowym w Świdnicy

    5.      Jako podstawowy dokument do sporządzenia oferty należy traktować niniejsze Zaproszenie do złożenia ofert wraz ze wszystkimi dokumentami zamieszczonymi na PLATFORMIE ZAKUPOWEJ Zamawiającego, w tym wzór umowy i ewentualne Informacje dla Wykonawców.

    6.      Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740).

     

    Przedmiot zamówienia:

    1.      Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych u Zamawiającego jako administratora danych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”.

    2.      Do obowiązków Wykonawcy należy realizacja zadań Inspektora Ochrony Danych określonych w art. 39 Rozporządzenia, tj.:

    a) informowanie Zamawiającego, pracowników Zamawiającego oraz inne osoby wykonujące prace na innej podstawie prawnej na rzecz Zamawiającego, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy Rozporządzenia oraz innych przepisów o ochronie danych i doradzanie im w tej sprawie;

    b) monitorowanie przestrzegania Rozporządzenia oraz innych przepisów o ochronie danych oraz polityk Zamawiającego w dziedzinie ochrony danych osobowych, w tym podział obowiązków, działania zwiększające świadomość, szkolenia personelu uczestniczącego w operacjach przetwarzania oraz powiązane z tym audyty;

    c) udzielanie na żądanie Zamawiającego zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych oraz monitorowanie ich wykonania zgodnie z art. 35 Rozporządzenia;

    d) współpraca z organem nadzorczym ustanowionym zgodnie z art. 51 Rozporządzenia;

    e) pełnienie funkcji punktu kontaktowego dla organu nadzorczego w kwestiach związanych z przetwarzaniem, w tym z uprzednimi konsultacjami, o których mowa w art. 36 Rozporządzenia, oraz w stosownych przypadkach prowadzenie konsultacji we wszelkich innych sprawach dot. ochrony danych osobowych;

    f) prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 30 Rozporządzenia;

    g) zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych organowi nadzorczemu zgodnie z art. 33 Rozporządzenia.

    3.      Dodatkowo Zamawiający powierza Wykonawcy wykonanie następujących zadań, nienaruszających prawidłowego wykonania obowiązków j.w. tj.:

    1)    opracowanie i bieżące przygotowywanie aktualizacji dokumentacji przetwarzania danych osobowych zgodnie z wymogami Rozporządzenia;

    2)      przeprowadzanie planowanych audytów systemu ochrony danych osobowych (raz w roku) oraz audytów doraźnych, przeprowadzanych w sytuacji powzięcia przez Inspektora wiadomości o naruszeniu ochrony danych osobowych lub uzasadnionego podejrzenia wystąpienia takiego naruszenia, oraz przedkładanie Zamawiającemu pisemnego raportu z audytu w terminie:

    a) 30 dni od dnia dokonania audytu planowanego,

    b) 3 dni od dnia dokonania audytu doraźnego.

    c) przygotowywanie i weryfikowanie propozycji umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, umów o zachowaniu poufności w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych;

    3)      przygotowywanie propozycji pism w kontaktach z organem nadzorczym i innymi organami, kontrahentami Zamawiającego oraz osobami fizycznymi zgłaszającymi naruszenie ich praw w zakresie ochrony danych osobowych lub w zakresie wniosków dotyczących udostępnienia przetwarzanych przez Zamawiającego danych osobowych;

    4)      sporządzanie opinii oraz wytycznych w zakresie ochrony danych osobowych;

    5)      przygotowywanie lub opiniowanie klauzul, regulaminów lub innych dokumentów w zakresie zgodności z przepisami o ochronie danych osobowych;

    6)      przygotowanie wzoru:

    a) ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;

    b) upoważnienia do przetwarzania danych osobowych dla osoby przetwarzającej dane osobowe;

    c) oświadczenia o zachowaniu poufności danych osobowych dla pracownika i współpracownika Zamawiającego przetwarzającego dane osobowe;

    7)      opiniowanie wniosków o udostępnienie danych osobowych;

    8)      prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu ochrony danych osobowych;

    9)      udział w kontrolach organu nadzorczego lub innych uprawnionych organów;

    10)   udzielanie odpowiedzi na wszelkie pytania lub wątpliwości Zamawiającego związane z ochroną danych osobowych w organizacji Zamawiającego;

    11)    wykonywanie pozostałych działań Inspektora, które wynikają wprost z Rozporządzenia i obowiązujących przepisów prawa.

    4.      Wykonawca pełnił będzie dyżury w siedzibie Zamawiającego (min. 2 x w tygodniu po 6 godz.) oraz ma obowiązek stawić się niezwłocznie na każde wezwanie Zamawiającego.

     

      II.     Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy.

    III.     Warunki udziału w postępowaniu:

    Zamawiający wymaga, aby wykonawca (osoba skierowana do realizacji zamówienia) posiadał doświadczenie w zakresie ochrony danych osobowych w jednostce służby zdrowia – pełnił funkcję ABI, IODO.

    O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz 835)

    Spełnienie warunków opisanych powyżej należy potwierdzić poprzez załączenie wykazu – wypełniona tabela w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).

     

      IV.     Sposób przygotowania oferty:

    1.    Osoby zainteresowane złożeniem swojej oferty, składają ją poprzez platformę zakupową.

    2.    Oferta musi być sporządzona wg wzoru „Formularza oferty” (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego).

    3.    Oferta musi być złożona na całość zamówienia określonego w Zapytaniu Ofertowym.

    4.    Wraz z ofertą należy złożyć wszelkie dokumenty wymagane w Zapytaniu Ofertowym.

    5.    Ofertę, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.

    6.    Ofertę, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie skanu podpisanego dokumentu.

    7.    Oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

    8.    Oferty, zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę Zakupową

        V.        Termin złożenia ofert: do dnia 12.05.2025r. do godziny 10:00

      VI.        Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcą: Anna Włosińska oraz Marta Pankiewicz, tel. 74/8500-997

    VII.        Kryterium oceny ofert: Cena – 100 %

    VIII.        Zamawiający informuje, że fakt przesłania ofert cenowych będących odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia z jednym z Oferentów umowy nawet jeżeli jego oferta okaże się najkorzystniejsza.

     IX.            Jeżeli pierwszy z wygranych oferentów odmówi podpisania umowy, druga spełniająca wymogi przez Zamawiającego oferta zastępuje jego miejsce.

        X.        Załączniki do Zapytania Ofertowego:

    1)    Wzór Formularza oferty

    2)    Wzór umowy

    3)    Wzór umowy powierzenia

     

     

     

     

     

     

    Dyrektor Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy

     

    Beata Szczepankowska

    ………………………………………………………

    podpis Kierownika Zamawiającego (w oryginał)


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Zapytanie ofertowe .docx docx 54.11
    2025-04-29 10:40:00
    Postępowanie
    Formularz oferty_IODO. docx.doc doc 97.5
    2025-04-29 10:40:00
    Przedmiot zamówienia
    Formularz oferty_IODO. docx.doc doc 97.5
    2025-04-29 10:40:00
    Kryterium
    klauzula informacyjna-RODO.doc doc 69
    2025-04-29 10:40:00
    Kryterium
    Umowa IODO .doc doc 93.5
    2025-04-29 13:11:00
    Kryterium
    Umowa powierzenia .doc doc 80
    2025-04-29 13:11:14
    Kryterium

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-12 10:49:32
    Zamówienia publiczne Dzień dobry. W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która z powodu błędów formalnych została odrzucona.
    Zespól zamówień publicznych

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych w SP ZOZ Powiatowym Pogotowiu Ratunkowym w Świdnicy ZC/8/2025

    Formularz oferty_IOD [...].doc

    1 usługa Pogotowie Ratunkowe w Świdnicy
    Leśna 31
    58-100, Świdnica
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2337 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty

    Formularz oferty_IOD [...].doc

    0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - Rok od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie sankcyjne - Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Klauzula Rodo - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    klauzula informacyjn [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Umowa IODO .doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Projekt umowy powierzenia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

    Umowa powierzenia .d [...].doc

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    220
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć