Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 08:21:33
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1107281
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1107281 : WSA-ZP-PP-24-2025 Usługa transmisji danych pomiędzy lokalizacjami Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie (transmisja danych Warszawa-Radom).

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Piotr Kosicki
    • Organizacja
      Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-09 09:21:00
    • Składania
      2025-05-23 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-23 11:10:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

    Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.

     

    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transmisji danych pomiędzy wyznaczonymi punktami: budynek zlokalizowany przy ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie – budynek zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu.

    2. Dostępność usługi transmisji danych określająca niezawodność i ciągłość realizowanej usługi nie może być mniejsza niż 99,0% w trybie miesięcznym. 

    3. Warunki realizacji zamówienia precyzują Projektowane Postanowienia Umowy (PPU). 

    4. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).


    II. TERMIN REALIZACJI 

    1. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi transmisji danych przed terminem określonym w ust. 3 lecz nie później niż w terminie do 25 września 2025 r. 

    2. Uruchomienie usługi transmisji danych zostanie potwierdzone testami  które przeprowadzi Wykonawca. Na tej postawie zostanie sporządzony protokół uruchomienia usługi.

    3. Świadczenie usługi transmisji danych będzie realizowane przez okres 48 miesięcy, od 1 października 2025 r. od godz. 00.00 do 30 września 2029 r. do godz. 24.00.


    III. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO

    1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.

    2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.

    3. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:

    1) 22 553-78-37 Piotr Urbanowski - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzenia wizji lokalnej;

    2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne. 


    IV. WIZJA LOKALNA.

    1. Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez wykonawcę może być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej w miejscu realizacji usług. 

    2. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. 

    3. Jeżeli wykonawca podejmie decyzje o udziale w wizji lokalnej, zobowiązany jest przesłać na adres e-mail: piotr.urbanowski@warszawa.wsa.gov.pl nast. informację: 

    1) dane wykonawcy;

    2) datę i godzinę planowanej wizji lokalnej;

    3) nr telefonu wykonawcy do kontaktu;

    4) liczbę osób które uczestniczyć będą w wizji lokalnej (max 3 osoby). 

    4. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzenie wizji lokalnej, możliwe jest nie później niż 1 dzień przez terminem składania ofert.

    5. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom poznanie warunków technicznych umożliwi podjęcie decyzji o złożeniu oferty i a także umożliwi rzetelne obliczenie ceny oferty.

    6. Informacje pozyskane w trakcie wizji lokalnej, są jednym z elementów, jakie powinien uwzględnić wykonawca oceniając ryzyko związane z realizacją zamówienia.


    V. ZAŁĄCZNIKI:

    załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

    załącznik nr 2 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

    załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.


    VI. POZOSTAŁE INFORMACJE:

    1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

    2. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

    3. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy. 

    4. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

    -        tel. 22 101 02 02

    -        e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2025.pdf pdf 251.92
    2025-05-09 09:21:00
    Postępowanie
    Opis Przedmiotu Zamówienia OPZ.pdf pdf 102.71
    2025-05-09 09:21:00
    Postępowanie
    PPU Projektowane Postanowienia Umowy WSA-ZP-PP-24-2025.pdf pdf 329.32
    2025-05-09 09:21:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-16 10:51:44
    Piotr Kosicki W celu uniknięci wątpliwości, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że w dacie 25 września 2025 r. , usługa objęta przedmiotem zamówienia powinna być gotowa do uruchomienia, przy czym faktyczny termin świadczenia usług rozpocznie się zgodnie z § 3 ust. 3 PPU? Obecna treść § 3 ust. 1 PPU wywołuje bowiem wątpliwość czy po dacie 25 września 2025 r., tj. dacie uruchomienia usługi, Zamawiający oczekuje jej świadczenia, skoro usługa będzie już uruchomiona?
    Odpowiedź: Zamawiający wymaga uruchomienia usługi 25 września 2025 r., czyli kilka dni przed umownym terminem uruchomienia w celu sprawdzenia parametrów usługi i konfiguracji swoich urządzeń. Zamawiający musi mieć pewność że 1 października 2025r. usługa transmisji danych będzie świadczona zgodnie z umową.

    Ponadto, Wykonawca wnosi o sprecyzowanie jaką gwarantowaną perspektywą czasową, liczoną od daty zawarcia umowy, będzie dysponował Wykonawcy w celu wdrożenia usługi? Okoliczność ta, warunkuje możliwość złożenia oferty przez innych wykonawców niż obecnie - świadczący usługi na rzecz Zamawiającego, a zatem precyzyjne ustalenie w przedmiotowym zakresie (odpowiednia/ obiektywnie ustalona - pod względem technicznym i organizacyjnym perspektywa czasowa) warunkuje konkurencyjność niniejszego postępowania.
    Odpowiedź: Wykonawca będzie miał czas na realizację usługi od daty zawarcia umowy do 25 września 2025r.

    W celu uniknięci wątpliwości, Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że po zaprzestaniu świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego, Zamawiający umożliwi odbiór powierzonych urządzeń na okres świadczenia usługi?
    Odpowiedź: Oczywiście, urządzenia są własnością Wykonawcy.

    Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że pod pojęciem awarii należy rozumieć okoliczności i przyczyny wadliwego działania/braku działania usługi zależne od Wykonawcy?
    Odpowiedź: Zamawiający pod pojęciem awarii rozumie wadliwe działanie/brak działania usługi.

    Wykonawca wnosi o usunięcie w PPU (§ 15 ust. 3 PPU) odwołań do uchylonej ustawy Prawo telekomunikacyjne i wskazanie ustawy Prawo komunikacji elektronicznej.
    Odpowiedź: Zamawiający uwzględnia wniosek Wykonawcy, powyższa zmiana zostanie uwzględniona w ostatecznych zapisach umowy w momencie jej zawarcia przez Strony.
    2025-05-16 07:40:13
    Piotr Kosicki 1. Czy możliwe jest wykonanie wizji technicznej na miejscu w budynkach. Jeżeli tak proszę o podanie kontaktu w celu umówienia się na konkretny dzień i godzinę.
    ODPOWIEDŹ
    Kontakt do wizji technicznej
    - ul. Jana Kazimierza 10, Warszawa - Piotr Urbanowski tel. 697727714
    - ul. Słowackiego 7, Radom - Dawid Wietrzyński tel. 697349271

    2. Proszę również o informację ile potrzebujecie Państwo publicznych adresów IP do świadczenia usługi.
    ODPOWIEDŹ
    Nie potrzebujemy publicznych adresów IP, wymagamy tylko transmisji danych między lokalizacjami.

    3. Ostatnie pytanie czy ta transmisja to nowa usługa czy kończy się obecna umowa i jest kolejne zapytanie ofertowe na jej świadczenie.
    ODPOWIEDŹ
    Kończy się obecna umowa.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Usługa transmisji danych pomiędzy wyznaczonymi punktami: budynek zlokalizowany przy ul. Jana Kazimierza 10 w Warszawie – budynek zlokalizowany przy ul. Słowackiego 7 w Radomiu. zgodnie z Projektowanymi Postępowaniami Umowy (PPU) oraz Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) 48 miesiąc - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy miesiąc kalendarzowy świadczenia usługi transmisji danych, opłatę miesięczną. Płatność opłaty miesięcznej będzie dokonana na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, z góry za każdy miesiąc rozliczeniowy, przelewem na rachunek Wykonawcy, w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy płatność. Podstawą do wystawienia faktury miesięcznej jest przesłanie Zamawiającemu raportu o którym mowa w § 6 ust. 6 Umowy - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji umowy - 1. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia usługi transmisji danych przed terminem określonym w ust. 3 lecz nie później niż w terminie do 25 września 2025 r. 2. Uruchomienie usługi transmisji danych zostanie potwierdzone testami które przeprowadzi Wykonawca. Na tej postawie zostanie sporządzony protokół uruchomienia usługi. 3. Świadczenie usługi transmisji danych będzie realizowane przez okres 48 miesięcy, od 1 października 2025 r. od godz. 00.00 do 30 września 2029 r. do godz. 24.00. - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuje" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Zakres umowy obejmuje także kompleksowe wykonanie przez Wykonawcę prac niezbędnych dla realizacji usługi transmisji danych oraz doprowadzenie łączy transmisyjnych, a wynagrodzenie za to obejmuje kwota określona w § 8 ust. 2 Umowy - proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia, postanowieniami umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    7 Oświadczenie 3 - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    9 Oświadczenie 5 - Wykonawca oświadcza, że: 1) akceptuje wymóg określony w § 1 ust. 3 Umowy dotyczący dostępności usługi transmisji danych określający niezawodność i ciągłość realizowanej usługi który nie może być mniejszy niż 99,0% w trybie miesięcznym. 2) akceptuje wymogi określone w § 6 Umowy dotyczące obsługi technicznej oraz prac serwisowych w tym w szczególności czasu przystąpienia do naprawy i usunięcia awarii. - proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    183

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć