Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 07:10:56
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1108110
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1108110 : KSr-IX.271.16.2025 Ekspertyza przyrodnicza dot. poprawy warunków siedliskowych drzew - pomnika przyrody – alei przy ul. Meteorytowej

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marlena Łakoma
    • Organizacja
      Miasto Poznań
    • Oddział
      Wydział Klimatu i Środowiska
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-13 12:59:00
    • Składania
      2025-05-19 11:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-19 11:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

     Zapytanie ofertowe

        1. Opis przedmiotu zamówienia:

    Wykonanie ekspertyzy przyrodniczej dotyczącej poprawy warunków siedliskowych drzew - pomnika przyrody – alei przy ul. Meteorytowej.

    Informacje ogólne:

    Przedmiot opracowania obejmuje:

    1) Przygotowanie opracowania dotyczącego poprawy warunków siedliskowych drzew – alei – pomnika przyrody (Decyzja Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody nr RLSLŚ 7141-21/77) rosnących wzdłuż ul. Meteorytowej w Poznaniu, w tym szczególnie wypracowanie zaleceń związanych z odtworzeniem zniszczonej skarpy usytuowanej w pasie drogowym ul. Meteorytowej, obr. 54, ark. 18, działka 217/4 oraz zaleceń związanych z koniecznością ściółkowania, mulczowania, wymiany/ uzupełnienia podłoża, montażu płotków.


    2) Opracowanie wytycznych dotyczących zakresu działań w ramach ochrony czynnej pomnika przyrody.


    3) Przygotowanie kosztorysu inwestorskiego i ofertowego wraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru prac pielęgnacyjnych.


    Minimalne wymagania techniczne przekazywanych materiałów przestrzennych:

    • Wyniki inwentaryzacji przyrodniczych, a także wszelkie inne dane o charakterze przestrzennym, będące wynikiem prac nad opracowaniem, wykonawca przekazuje w formie cyfrowych warstw wektorowych używanych w systemach informacji przestrzennej (GIS) oraz cyfrowych map tematycznych,
    • Cyfrowe mapy tematyczne przedstawiające wyniki ekspertyzy powinny być sporządzone w oparciu o państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny,
    • Podkład rastrowy winien spełniać wymagania:

    a.    Skala 1:1000,

    b.    Kolor (RGB 24bit),

    •  Wydruki cyfrowych map tematycznych mają spełniać wymagania:

    a.    Format co najmniej A3, na papierze, w kolorze,

    b.    Rozdzielczość wydruku nie mniejsza niż 300dpi,

    •          Dokumentacja fotograficzna - w formacie JPG,
    •    Elementy przyrody należy nanieść na mapy w wersji cyfrowej, w sposób umożliwiający przeglądanie ich jako osobne warstwy.


    Opracowanie należy sporządzić i przekazać w trzech egzemplarzach, wydrukowanych i oprawionych w miękką oprawę, a także w wersji elektronicznej, na nośniku. Tekst zapisany w programie MS Word, tabele w programie MS Excel z czynną możliwością edycji oraz w plikach pdf. Mapy w plikach shp lub pdf.

     

    Uwaga !

    • Wykonawca zobowiązuje się do korzystania z informacji Systemu Informacji Przestrzennej udostępnionych przez ZGiKM „GEOPOZ” tylko w celu zrealizowania zakresu niniejszej umowy.
    • Wykonane prace nie mogą spowodować utraty walorów przyrodniczych pomnika   przyrody.


        2. Termin wykonania zamówienia:

    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia do 30 września 2025 roku.


        3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

    Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).


        4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

    1) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z co najmniej 2 osób (w tym jedna osoba nadzorującą wykonywanie przedmiotu zamówienia) posiadających wykształcenie wyższe w jednej z dziedzin, w tym:

    - jedna osoba posiadającą wykształcenie z zakresu gleboznawstwa,

    - jedna osoba posiadająca wykształcenie z zakresu botaniki i/lub fitosocjologii i /lub dendrologii.

    Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków będzie zobowiązany dostarczyć:

    •          Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia (dokumentującymi wiedzę i doświadczenie odpowiednimi dyplomami/certyfikatami),
    •    Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia (z podaniem tytułu dokumentu, daty wykonania oraz na rzecz jakiego podmiotu został sporządzony).

     

    2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą nadzorującą wykonanie przedmiotu zamówienia, która jest autorem i/lub współautorem minimum dwóch waloryzacji i/lub ekspertyz w dziedzinie nauk przyrodniczych i/lub leśnych w latach 2023-2025.

    Dowodami potwierdzającymi spełnienie wymagań, o których wyżej mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.

      5. Opis sposobu przygotowania oferty:

        1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

        2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

        3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

        4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

        5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

        6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

        7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

        a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

        b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

        c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

        d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

       8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.


        6. Zasady płatności:

    Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.


        7. Opis procedury:

        1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

        2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

        3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

        4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

        5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.


        8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

        1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

        2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

        3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

        5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

        6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

        a) dostępu do swoich danych osobowych;

        b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

        c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

        d) żądania usunięcia danych, gdy:

        • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

        • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

        • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

        e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

        • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

        • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

        • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

        • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

        7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

        8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

    o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

    na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

        10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.


        9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.


        10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

    Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.


        11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia

    Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

    W przypadku pytań:

        • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4568.

        • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Polityka ISO.pdf pdf 192.32
    2025-05-13 12:59:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-21 14:05:45
    Marlena Łakoma Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Oferta najkorzystniejsza przewyższa kwotę przeznaczoną na zakup.

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Cena za wykonanie ekspertyzy przyrodniczej dotyczącej poprawy warunków siedliskowych drzew - pomnika przyrody – alei przy ul. Meteorytowej Proszę o podanie kwoty całkowitej za wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - do 30.09.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Warunki udziału w postępowaniu - Załączenie do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 4 Zapytania ofertowego. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    195

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć