Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 04:52:55
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1108205
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1108205 : DL.4231.27.2025.JTB Zad.1: Część 1:"Konserwacja, przegląd techniczny oraz usuwanie usterek i awarii klimatyzatorów"; Część 2:"Naprawa urządzeń klimatyzacyjnych"; Zad.2: "Konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej"; Zad.3:"Konserwacja oraz przegląd techniczny pomp ciepła".

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Joanna Tarnacka-Brzychcy
    • Organizacja
      Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
    • Oddział
      Miejski Zarząd Nieruchomości
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-12 11:01:00
    • Składania
      2025-05-19 09:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-19 09:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja


    1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:

    Zadanie 1: Część 1: „Konserwacja, przegląd techniczny oraz usuwanie usterek i awarii klimatyzatorów”; Część 2: „Naprawa urządzeń klimatyzacyjnych”

    i/lub*

    Zadanie 2: „Konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej”

    i/lub*

    Zadanie 3: „Konserwacja oraz przegląd techniczny pomp ciepła”

    *Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.


    2. Opis przedmiotu zamówienia:

    2.1. Zadanie 1: Część 1: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, przegląd techniczny oraz usuwanie drobnych usterek
    i awarii klimatyzatorów zabudowanych w budynkach
    administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb Zamawiającego. Każdorazowe zgłoszenie serwisowe obejmuje m. in.:

    - usunięcie drobnych usterek/awarii klimatyzatorów,

    - sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń oraz jego ocena,

    - czyszczenie filtrów w jednostkach wewnętrznych,

    - czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,

    - czyszczenie jednostki zewnętrznej,

    - sprawdzenie szczelności i instalacji chłodniczej urządzeń,

    - sprawdzenie stanu instalacji chłodniczej i ciśnienia płynu,

    - sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny oraz w razie potrzeby udrożnienie i uszczelnienie instalacji odprowadzającej skropliny,

    - sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych – wymiana baterii w pilocie,

    - sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie: oględziny instalacji, sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych, sprawdzenie stanu połączeń przewodów na zaciskach,

    - uruchomienie urządzeń i sprawdzenie ich funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ich regulacja,

    - sprawdzenie prawidłowości stanu instalacji wraz z przejściami przez przegrody budowlane,

    - sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzenia oraz jego ocena,

    - ocenę stanu technicznego urządzenia pod kątem jego żywotności z propozycją terminu wymiany urządzenia.

    2.1.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!

    2.1.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem klimatyzatorów.

    2.1.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.

    2.1.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.

    2.1.5. Każdorazowo w przypadku zgłoszenia usterki należy przeprowadzić pełny przegląd urządzenia.

    UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza czynności wymienione w pkt. 2.1. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Naprawa urządzenia będzie zlecana każdorazowo przez Zamawiającego w ramach Części 2 Zadania 1.


    2.2. Zadanie 1: Część 2: Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w zakresie wykraczającym poza usługi wymienione w punkcie 2.1. Zaproszenia. Do naprawy klimatyzatora należy przystąpić na podstawie wcześniej sporządzonej przez Wykonawcę wyceny oraz zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.


    2.3. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej zabudowanych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb Zamawiającego. Każdorazowe zgłoszenie serwisowe obejmuje m. in.:

    - sprawdzenie wszystkich sekcji urządzenia pod względem działania, hałasu, wibracji i zamocowania, dokręcenie poluzowanych elementów,

    - sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny oraz w razie potrzeby udrożnienie i uszczelnienie instalacji odprowadzającej skropliny,

    - przegląd zabezpieczeń układu,

    - kontrolę urządzenia ciśnieniowego LP i HP,

    - kontrolę instalacji freonowej – kontrola rur i izolacji rur pod względem zewnętrznych uszkodzeń i nieszczelności,

    - czyszczenie skraplacza/wymiennika ciepła,

    - kontrolę i serwis układu olejowego i chłodniczego – sprawdzenie poziomu i jakości oleju w sprężarce, ocena czynnika chłodniczego (wymiana na nowy jeżeli jest wymagana),

    - czyszczenie filtrów wraz z uzupełnieniem związanych z tym ubytków glikolu w instalacji.


    2.3.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!

    2.3.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem agregatów wody lodowej.

    2.3.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.

    2.3.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.

    UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza wymienione czynności w pkt. 2.3. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Usunięcie usterki będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w ramach osobnego postępowania.


    2.4. Zadanie 3: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz przegląd techniczny pomp ciepła zabudowanych
    w budynkach
    administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb Zamawiającego. Każdorazowe zgłoszenie serwisowe obejmuje m. in.:

    - zamknięcie zaworów odcinających i odwodnienie jednostki wewnętrznej – sprawdzenie poprawnego działania odpowietrznika,

    - sprawdzenie/uzupełnienie ciśnienia w naczyniu wzbiorczym (min. 0,8 bar),

    - czyszczenie filtrów na wlocie wody do pompy ciepła,

    - czyszczenie parownika w jednostce zewnętrznej,

    - sprawdzenie stanu anody magnezowej w zasobniku CWU,

    - sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,

    - sprawdzenie drożności odprowadzenia skroplin z agregatu,

    - sprawdzenie stanu podkładek wibroizolacyjnych w jednostce zewnętrznej,

    - sprawdzenie czy wentylator obraca się bez oporów,

    - napełnienie jednostki wewnętrznej i sprawdzenie szczelności wodnej,

    - sprawdzenie połączeń elektrycznych w urządzeniu,

    - sprawdzenie działania elementów wykonawczych,

    - sprawdzenie przepływu wody podczas pracy w trybie CO,

    - sprawdzenie DT podczas pracy.

    2.4.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!

    2.4.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem pomp ciepła.

    2.4.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.

    2.4.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.

    UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza wymienione czynności w pkt. 2.4. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Usunięcie usterki będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w ramach osobnego postępowania.

    2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).

    2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.


    3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy Zadania 1-3): od dnia podpisania umowy do 20.12.2025 r. lub
    łdo wyczerpania środków.

    3.1. Zlecenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2025 r.

    3.2. Wykonywanie zleceń odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500, na podstawie wcześniej ustalonego terminu.

    3.3. Czas usunięcia awarii/usterki dla urządzeń w ramach bieżącego zgłoszenia wynosi maksymalnie do 72 godzin licząc
    od dnia przyjęcia zlecenia.


    4. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane naprawy (dotyczy Zadania 1-3) : minimum 12 miesięcy.


    5. Wymagania wobec Wykonawcy (dotyczy Zadania 1-3):

    5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:

    a) aktualne świadectwa kwalifikacyjne G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
    na stanowisku eksploatacji E i dozoru D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 r.
    w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci –
    minimum 2 osoby;

    b) aktualne świadectwa kwalifikacyjne (certyfikaty) potwierdzające posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – minimum 1 osoba;

    c) uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m – minimum 2 osoby.

    5.2. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.

    5.3. Dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:

    a) drabina o wysokości min. 8 m lub rusztowanie o wysokości 8 m.

    *Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na kilka Zadań wystarczające jest wykazanie spełnienia powyższego warunku dla jednego
    Zadania.


    6. Postać oferty:

    6.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.

    6.2. Ofertę należy złożyć do dnia 19.05.2025 r. do godz. 900.

    6.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).

    6.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.

    6.5. Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego dokumentu, które są istotne dla oceny tego,
    czy Wykonawca, bądź inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o treści wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego wystawcy.

    6.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.

    6.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.

    6.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.

    6.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.


    7. Do oferty należy dołączyć:

    a) wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do Zaproszenia;

    b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeśli oferta zostanie podpisana przez osobę upoważnioną
    do
    występowania w imieniu Wykonawcy;

    UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.

    c) kopię aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego G1 uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
    i sieci na stanowisku eksploatacji E i dozoru D zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
    dla osób, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1.lit. a) Zaproszenia;

    d) kopię aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego (certyfikatu) potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie
    z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz
    o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 20
    20 r. poz. 2065) dla osoby/osób, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1.lit. b) Zaproszenia;

    e) kopię uprawnień do pracy na wysokości powyżej 3 m dla osób, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1.lit. c) Zaproszenia;

    f) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 5 ppkt 5.3.lit. a) Zaproszenia.

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    1. Zaproszenie.pdf pdf 356.37
    2025-05-12 11:01:00
    Postępowanie
    STWIOR - zał. nr 3.pdf pdf 210.15
    2025-05-12 11:01:00
    Postępowanie
    Karta serwisowa_agregat wody logowej.pdf pdf 76.49
    2025-05-12 11:01:00
    Postępowanie
    Karta serwisowa_klimatyzator.pdf pdf 85.09
    2025-05-12 11:01:00
    Postępowanie
    Karta serwisowa_pompa ciepła.pdf pdf 83.73
    2025-05-12 11:01:00
    Postępowanie
    4. Zestawienie ofert.pdf pdf 81.88
    2025-05-19 12:59:12
    Publiczna wiadomość

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    2025-05-19 12:59:12
    Agnieszka Wojtal-Popko Zestawienie złożonych ofert w załączeniu

    Załączniki

    • 4. Zestawienie ofert [...].pdf

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Cena Proszę nie wpisywać ceny, oferty zostaną ocenione na podstawie cen wskazanych w Formularzu Ofertowym 1 szt. - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2447 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Formularz Ofertowy - Należy dołączyć Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Świadectwo kwalifikacyjne G1 - Należy dołączyć kopię aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego G1 uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E i dozoru D zgodnie z pkt 5 ppkt 5.1. lit. a) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Certyfikat - Należy dołączyć kopię aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego (certyfikatu) potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie z pkt 5 pkkt 5.1. lit. b) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3m - Należy dołączyć kopię uprawnień do pracy na wysokości powyżej 3 m dla osób, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1. lit. c) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    6 Oświadczenie - Należy dołączyć oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 5 ppkt 5.3. lit. a) Zaproszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    191
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć