- Strona główna
- Postępowanie ID 1108205
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1108205 :
DL.4231.27.2025.JTB Zad.1: Część 1:"Konserwacja, przegląd techniczny oraz usuwanie usterek i awarii klimatyzatorów"; Część 2:"Naprawa urządzeń klimatyzacyjnych"; Zad.2: "Konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej"; Zad.3:"Konserwacja oraz przegląd techniczny pomp ciepła".
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Tarnacka-Brzychcy
-
Organizacja
-
OddziałMiejski Zarząd Nieruchomości
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-12 11:01:00
-
Składania2025-05-19 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-05-19 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:
Zadanie 1: Część 1: „Konserwacja, przegląd techniczny oraz usuwanie usterek i awarii klimatyzatorów”; Część 2: „Naprawa urządzeń klimatyzacyjnych”
i/lub*
Zadanie 2: „Konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej”
i/lub*
Zadanie 3: „Konserwacja oraz przegląd techniczny pomp ciepła”
*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na wybrane zadanie.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.
Zadanie
1: Część
1: Przedmiotem
zamówienia jest konserwacja,
przegląd
techniczny
oraz usuwanie drobnych usterek
i awarii klimatyzatorów
zabudowanych w budynkach administrowanych
przez Miejski Zarząd Nieruchomości według
potrzeb Zamawiającego.
Każdorazowe
zgłoszenie serwisowe obejmuje
m.
in.:
- usunięcie drobnych usterek/awarii klimatyzatorów,
- sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń oraz jego ocena,
- czyszczenie filtrów w jednostkach wewnętrznych,
- czyszczenie, mycie i dezynfekcja (odkażanie przeciwgrzybiczne) jednostek wewnętrznych,
- czyszczenie jednostki zewnętrznej,
- sprawdzenie szczelności i instalacji chłodniczej urządzeń,
- sprawdzenie stanu instalacji chłodniczej i ciśnienia płynu,
- sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny oraz w razie potrzeby udrożnienie i uszczelnienie instalacji odprowadzającej skropliny,
- sprawdzenie prawidłowości działania urządzeń sterowniczych – wymiana baterii w pilocie,
- sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie: oględziny instalacji, sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych, sprawdzenie stanu połączeń przewodów na zaciskach,
- uruchomienie urządzeń i sprawdzenie ich funkcjonowania w różnych trybach pracy oraz ich regulacja,
- sprawdzenie prawidłowości stanu instalacji wraz z przejściami przez przegrody budowlane,
- sprawdzenie stanu konstrukcji i mocowania urządzenia oraz jego ocena,
- ocenę stanu technicznego urządzenia pod kątem jego żywotności z propozycją terminu wymiany urządzenia.
2.1.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!
2.1.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem klimatyzatorów.
2.1.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
2.1.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.
2.1.5. Każdorazowo w przypadku zgłoszenia usterki należy przeprowadzić pełny przegląd urządzenia.
UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza czynności wymienione w pkt. 2.1. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Naprawa urządzenia będzie zlecana każdorazowo przez Zamawiającego w ramach Części 2 Zadania 1.
2.2. Zadanie 1: Część 2: Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń klimatyzacyjnych w zakresie wykraczającym poza usługi wymienione w punkcie 2.1. Zaproszenia. Do naprawy klimatyzatora należy przystąpić na podstawie wcześniej sporządzonej przez Wykonawcę wyceny oraz zaakceptowaniu jej przez Zamawiającego.
2.3. Zadanie 2: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oraz przegląd techniczny agregatów wody lodowej zabudowanych w budynkach administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości według potrzeb Zamawiającego. Każdorazowe zgłoszenie serwisowe obejmuje m. in.:
- sprawdzenie wszystkich sekcji urządzenia pod względem działania, hałasu, wibracji i zamocowania, dokręcenie poluzowanych elementów,
- sprawdzenie szczelności i drożności instalacji odprowadzającej skropliny oraz w razie potrzeby udrożnienie i uszczelnienie instalacji odprowadzającej skropliny,
- przegląd zabezpieczeń układu,
- kontrolę urządzenia ciśnieniowego LP i HP,
- kontrolę instalacji freonowej – kontrola rur i izolacji rur pod względem zewnętrznych uszkodzeń i nieszczelności,
- czyszczenie skraplacza/wymiennika ciepła,
- kontrolę i serwis układu olejowego i chłodniczego – sprawdzenie poziomu i jakości oleju w sprężarce, ocena czynnika chłodniczego (wymiana na nowy jeżeli jest wymagana),
- czyszczenie filtrów wraz z uzupełnieniem związanych z tym ubytków glikolu w instalacji.
2.3.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!
2.3.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem agregatów wody lodowej.
2.3.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
2.3.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.
UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza wymienione czynności w pkt. 2.3. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Usunięcie usterki będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w ramach osobnego postępowania.
2.4.
Zadanie 3:
Przedmiotem
zamówienia jest konserwacja
oraz
przegląd
techniczny
pomp
ciepła
zabudowanych
w budynkach administrowanych
przez Miejski Zarząd Nieruchomości według
potrzeb Zamawiającego.
Każdorazowe
zgłoszenie serwisowe obejmuje
m.
in.:
- zamknięcie zaworów odcinających i odwodnienie jednostki wewnętrznej – sprawdzenie poprawnego działania odpowietrznika,
- sprawdzenie/uzupełnienie ciśnienia w naczyniu wzbiorczym (min. 0,8 bar),
- czyszczenie filtrów na wlocie wody do pompy ciepła,
- czyszczenie parownika w jednostce zewnętrznej,
- sprawdzenie stanu anody magnezowej w zasobniku CWU,
- sprawdzenie szczelności instalacji chłodniczej,
- sprawdzenie drożności odprowadzenia skroplin z agregatu,
- sprawdzenie stanu podkładek wibroizolacyjnych w jednostce zewnętrznej,
- sprawdzenie czy wentylator obraca się bez oporów,
- napełnienie jednostki wewnętrznej i sprawdzenie szczelności wodnej,
- sprawdzenie połączeń elektrycznych w urządzeniu,
- sprawdzenie działania elementów wykonawczych,
- sprawdzenie przepływu wody podczas pracy w trybie CO,
- sprawdzenie DT podczas pracy.
2.4.1. Zlecenia będą przekazywane sukcesywnie (wg potrzeb) – Zamawiający nie gwarantuje ciągłości zleceń!
2.4.2. Częstotliwość zleceń zależeć będzie od potrzeb związanych z bieżącym utrzymaniem pomp ciepła.
2.4.3. Miejsce i zakres prac będzie każdorazowo określane w zleceniu na telefoniczne bądź pisemne zgłoszenie osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
2.4.4. Po każdym przeglądzie/serwisie należy wypełnić kartę serwisową stanowiącą Załącznik nr 4 do Zaproszenia do złożenia oferty.
UWAGA: W przypadku stwierdzenia usterek wykraczających poza wymienione czynności w pkt. 2.4. wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia protokołu z opisem oraz wyceną czynności niezbędnych do uruchomienia urządzenia. Usunięcie usterki będzie zlecane każdorazowo przez Zamawiającego w ramach osobnego postępowania.
2.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa STWiOR (Załącznik nr 3 do Zaproszenia), natomiast szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy (Załącznik nr 2 do Zaproszenia).
2.6. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu oraz w Załącznikach, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3.
Termin
realizacji przedmiotu zamówienia (dotyczy
Zadania 1-3):
od
dnia podpisania
umowy
do 20.12.2025
r. lub
łdo
wyczerpania środków.
3.1. Zlecenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 20.12.2025 r.
3.2. Wykonywanie zleceń odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500, na podstawie wcześniej ustalonego terminu.
3.3.
Czas
usunięcia awarii/usterki dla urządzeń w ramach bieżącego
zgłoszenia wynosi
maksymalnie
do 72 godzin licząc
od dnia przyjęcia zlecenia.
4. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane naprawy (dotyczy Zadania 1-3) : minimum 12 miesięcy.
5. Wymagania wobec Wykonawcy (dotyczy Zadania 1-3):
5.1. Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi:
a)
aktualne
świadectwa kwalifikacyjne
G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń,
instalacji i sieci
na stanowisku eksploatacji E i dozoru D
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia
01.07.2022 r.
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania
posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci – minimum
2 osoby;
b) aktualne świadectwa kwalifikacyjne (certyfikaty) potwierdzające posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065) – minimum 1 osoba;
c) uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m – minimum 2 osoby.
5.2. Zamawiający dopuszcza, aby jedna osoba posiadała więcej niż jedno z wyżej wymienionych uprawnień.
5.3. Dysponowanie sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia:
a) drabina o wysokości min. 8 m lub rusztowanie o wysokości 8 m.
*Jeżeli
Wykonawca złoży ofertę na kilka Zadań
wystarczające jest wykazanie spełnienia powyższego warunku dla
jednego
Zadania.
6. Postać oferty:
6.1. Ofertę należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. (www.platformazakupowa.pl). Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
6.2. Ofertę należy złożyć do dnia 19.05.2025 r. do godz. 900.
6.3. Wszystkie dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli, bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę zgodnie z załączonym do oferty Wykonawcy upoważnieniem (również podpisanym przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy).
6.4. Podpis winien być czytelny umożliwiający identyfikację osoby go składającej z imienia i nazwiska, a w przypadku podpisu nieczytelnego dodatkowo z pieczątką imienną osoby składającej podpis bądź z czytelnym zapisem imienia i nazwiska tej osoby nad lub pod podpisem.
6.5.
Podpisy winny być złożone co najmniej na tych stronach składanego
dokumentu, które są istotne dla oceny tego,
czy Wykonawca,
bądź inny wystawca dokumentu, chciał złożyć oświadczenie o
treści wynikającej z dokumentu jako całości np. pierwszej i
ostatniej jego stronie, jeżeli układ treści dokumentu wskazuje, że
pozostałe strony łączą się w całość pozwalającą uznać, że
całość dokumentu składa się na treść oświadczenia jego
wystawcy.
6.6. Kopie dokumentów winny być uwierzytelnione „za zgodność z oryginałem” przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli bądź osoby upoważnione przez Wykonawcę.
6.7. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pismem czytelnym.
6.8. Poprawki w ofercie powinny być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej.
6.9. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
7. Do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony Formularz Ofertowy – Załącznik nr 1 do Zaproszenia;
b)
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy
– jeśli
oferta
zostanie podpisana przez osobę upoważnioną
do występowania
w imieniu Wykonawcy;
UWAGA: złożona oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, a kserokopie dokumentów uwierzytelnione przez tę osobę „za zgodność z oryginałem”. Jeśli oferta zostanie podpisana przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone Pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do jego udzielenia. Jeżeli zostanie dołączona kserokopia pełnomocnictwa, wówczas winno być ono poświadczone notarialnie.
c)
kopię
aktualnego
świadectwa kwalifikacyjnego
G1 uprawniającego
do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji
i sieci
na stanowisku eksploatacji E i dozoru D zgodnie z Rozporządzeniem
Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01.07.2022 r. w sprawie
szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez
osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci
dla
osób,
o których mowa w pkt 5
ppkt 5.1.lit.
a) Zaproszenia;
d)
kopię aktualnego
świadectwa
kwalifikacyjnego
(certyfikatu)
potwierdzającego
posiadanie kwalifikacji i wiedzy zgodnie
z przepisami wydanymi
na podstawie ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających
warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowanych gazach
cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020
r. poz. 2065)
dla
osoby/osób,
o których mowa w pkt 5
ppkt 5.1.lit.
b)
Zaproszenia;
e) kopię uprawnień do pracy na wysokości powyżej 3 m dla osób, o których mowa w pkt 5 ppkt 5.1.lit. c) Zaproszenia;
f) oświadczenie o dysponowaniu sprzętem niezbędnym do wykonywania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 5 ppkt 5.3.lit. a) Zaproszenia.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-05-19
12:59:12
|
Agnieszka Wojtal-Popko |
Zestawienie
złożonych
ofert
w
załączeniu
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
