Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
    Logo Open Nexus
    • Załóż konto wykonawcy
    • Zaloguj się
      Nie pamiętasz hasła?
    • 20:45:07
      • PL
      • EN
    1. Strona główna
    2. Postępowanie ID 1108490
    Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
    Wadium

    Wadium w 2 minuty

    Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

    kliknij podaj dane opłać online

    Uzyskaj wadium

    Sprawdź, jak to zrobić - Film

    Postępowanie ID: 1108490 : KSr-IX.271.18.2025 Prace interwencyjne - Ustalenie źródła zanieczyszczeń pojawiających się na wylocie do rowu w ul. Ruczajowej a dopływających siecią kanalizacji deszczowej w ul. Kotowo w Poznaniu wraz z trwałym zamknięciem/zaślepieniem wlotu i wylotu kanału

    Logo Firmy

    Wystawiający

    • Użytkownik
      Marlena Łakoma
    • Organizacja
      Miasto Poznań
    • Oddział
      Wydział Klimatu i Środowiska
    • Wiadomość do zamawiającego

    Terminy

    • Zamieszczenia
      2025-05-16 13:31:00
    • Składania
      2025-05-22 08:00:00
    • Otwarcie ofert
      2025-05-22 08:05:00
    • Tryb
      Zapytanie ofertowe
    • Rodzaj
      Usługa

    Wymagania i specyfikacja

     Zapytanie ofertowe

        1. Opis przedmiotu zamówienia:

    Wykonanie prac interwencyjnych - ustalenia źródła zanieczyszczeń pojawiających się na wylocie do rowu w ul. Ruczajowej a dopływających siecią kanalizacji deszczowej w ul. Kotowo w Poznaniu wraz z trwałym zamknięciem/zaślepieniem wlotu i wylotu kanału.


    Zakres przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest ustalenie źródła zanieczyszczeń pojawiających się na wylocie do rowu w ul. Ruczajowej, a dopływających siecią kanalizacji deszczowej przy ul. Kotowo
    w Poznaniu wraz z zamknięciem/zaślepieniem wlotu i wylotu kanału.

    Lokalizację terenu objętego zadaniem przedstawia załącznik nr 3 do postępowania, mapka lokalizacyjna.

    Celem zadania jest przeprowadzenie zadymiania sieci kanalizacyjnej na długości
    ok. 112 mb, zlokalizowanej na odcinku od studzienki kanalizacji deszczowej w ul. Kotowo na wysokości granicy posesji nr 59 i 61 do wylotu na posesji przy ul. Ruczajowej 7, pozwalających na ustalenie źródła zanieczyszczeń pojawiających się na wylocie z kanalizacji deszczowej kd D400 zlokalizowanym w ul. Ruczajowej na działce nr 36 ark. 07 obr. 0037 Kotowo w Poznaniu oraz trwałe zaślepienie/zakorkowanie wlotu i wylotu ww. kanału.

    Zakres zamówienia obejmuje analizę i ocenę zgromadzonego materiału, dokonanie innych czynności dokumentacyjnych oraz przygotowanie na ich podstawie opracowania.


    Działania niezbędne należy zrealizować w trzech etapach:

    ETAP I – wykonanie wypompowania wody/zanieczyszczeń ciekłych z kanału pojazdem dwufunkcyjnym typu Wuko i wykonanie zadymienia kanału deszczowego DN400 na odcinku od studzienki kanalizacyjnej zlokalizowanej w ul. Kotowo na wysokości granicy posesji nr 59 i 61 do wylotu na posesji przy ul. Ruczajowej 7, celem sprawdzenia możliwych podłączeń na wskazanym odcinku.

    ETAP II – wykonanie trwałego zakorkowania/zaślepienia rurociągu: od strony ul. Kotowo (studzienka na kanalizacji deszczowej w ul. Kotowo na wysokości granicy posesji nr 59 i 61).

    ETAP III - wykonanie  wypompowania wody/zanieczyszczeń ciekłych z rowu i kanału w miejscu wylotu pojazdem dwufunkcyjnym typu Wuko i  trwałego zakorkowania/zaślepienia rurociągu - wylotu na nieruchomości przy ul. Ruczajowej 7 w Poznaniu.


    Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez Wykonawcę z udziałem osób, posiadających odpowiednie i niezbędne uprawnienia do wykonywania wszystkich usług objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca będzie posiadał wiedzę i doświadczenie, będzie dysponował niezbędnym sprzętem (m.in. urządzeniem do zadymiania wraz z odpowiednim środkiem transportu oraz samochodem typu Wuko), potencjałem technicznym, a także personelem kompetentnym i zdolnym do wykonania zamówienia.
    Prace powinny być prowadzone pod nadzorem osoby posiadającej doświadczenie w kierowaniu robotami odpowiadającymi przedmiotowi niniejszego zamówienia.


    Czynności dokumentacyjne powinny obejmować zebranie materiałów, wyników i przygotowanie opracowania w formie opisowej i graficznej, w tym:

    - sporządzenie analizy i oceny wykonanych czynności dla wymienionych powyżej etapów,

    - sporządzanie dokumentacji mapowej (w formacie PDF),

    - sporządzanie dokumentacji fotograficznej (w formacie JPG),

     i zebranie ich w formę opracowania.

    Dokumentację należy sporządzić i przekazać w 2 egzemplarzach, wydrukowanych i oprawionych w twardą lub miękką oprawę, a także w wersji elektronicznej na elektronicznym nośniku danych. Tekst zapisany w programie MS Word, z czynną możliwością edycji oraz w plikach pdf.

     

    Wszystkie usługi wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel.

     

    Na 3 dni roboczych przed przystąpieniem do prac należy poinformować Zamawiającego o terminie przystąpienia do wykonania planowanych działań.


        2. Termin wykonania zamówienia:

    Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 15.06.2025 r.


        3. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

    • Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena, która musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy, narzuty, zysk oraz podatki (zł).
    • Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
    • Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium (oferty z taką samą ceną) i nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.


    4. Opis warunków udziału w postępowaniu:

    Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia o zakresie porównywalnym z przedmiotem niniejszego postępowania.

    Dowodami potwierdzającymi spełnienie warunków, o których wyżej mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane.

      

      5. Opis sposobu przygotowania oferty:

        1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

        2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

        3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

        4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

        5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

        6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

        7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

        a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

        b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

        c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

        d) Obowiązująca stawka podatku VAT 23 %.

       8) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

        6. Zasady płatności:

        Zamawiający zobowiązuje się w terminie do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku zapłacić Wykonawcy przelewem należną kwotę na wskazany rachunek. Wykonawca oświadcza, że numer rachunku bankowego, na który mają być zapłacone należności umowne jest rachunkiem firmowym i wymienionym w wykazie podmiotów, o którym mowa w art. 96b ustawy o VAT, tzw. biała lista.

        7. Opis procedury:

        1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 3 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

        2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

        3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

        4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

        5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

        8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

        1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

        2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

        3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

        5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

        6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

        a) dostępu do swoich danych osobowych;

        b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

        c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

        d) żądania usunięcia danych, gdy:

        • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

        • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

        • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

        e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

        • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

        • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

        • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

        • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

        7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

        8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

    o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

        9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

    na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

        10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

        9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

        10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

    Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

        11. Zapoznanie się z treścią opisu przedmiotu zamówienia

    Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią opisu przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

    W przypadku pytań:

        • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 4770.

        • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

    Załączniki do postępowania
    Pobierz wszystkie załączniki

    Nazwa
    Rozszerzenie
    Rozmiar (kB)
    Data publikacji
    Źródło
    Pobierz
    Polityka ISO.pdf pdf 192.32
    2025-05-16 13:31:00
    Postępowanie
    mapka lokalizacyjna.pdf pdf 718.78
    2025-05-16 13:31:00
    Postępowanie

    Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

    Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

    Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

    Import Oferty

    Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

    1. Pobierz szablon postępowania
    2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
    3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

    Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

    Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
    / Jm
    Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
    Plik
    1 Cena za wykonanie prac interwencyjnych Proszę o podanie kwoty całkowitej za wykonanie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 1 usługa - 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Kursy walut NBP
    PLN: 1 PLN EUR: 4.2541 PLN

    Kryteria i warunki formalne

    Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
    1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
    0,00 PLN brutto
    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    3 Termin realizacji - do 15.06.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    5 Warunki udziału w postępowaniu - Załączenie do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w pkt. 4 Zapytania ofertowego. 0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    0

    Załączniki

    Instrukcja pakowania i podziału plików

    Pobierz dane

    Uwaga

    UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

    Liczba odsłon strony:
    165
    Odblokuj formularz

    Uwaga!

    Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
    Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
    Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
    Nie

    Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


    0

    Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

    Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

    proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

    Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

    Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

    Wiadomość nie zostanie wyslana

    Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

    Załączniki

    OpenNexus Brand
    • Strona główna
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
    • Instrukcje
    • FAQ
    • Kontakt

    Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

    Akceptuje Odrzuć